Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
maaikemuis schreef:Het enige wat ikmij afvraag is 'wat is in hemelsnaams het probleem?!?'
Het is gewoon een lief gebaar van een oude geliefde. Voel je gevleid, voel je fijn omdat je schijnbaar indruk hebt weten te maken op die persoon.
Vertel het aan je vriend en ga door met leven. Wanneer je vriend zo overspannen zou reageren dan zou in dat eerder zien als een motie van wantrouwen richting mij.
Kortom, niet zo moeilijk doen en alles zo analyseren.
iirrssjjee schreef:TS, je word moe als mensen offtopic gaan, maar dat zijn wel de enige reacties waar jij antwoord op geeft. Er zijn genoeg bokkers die aan je vragen WAT je met het cadeautje hebt gedaan of gaat doen. Hier word geen antwoord op gegeven. Dat vind ik vreemd.... Ik kruip weer onder mijn steen.
Dora88 schreef:Cinderella schreef:De dag dat je aankomt met betrouwbare bronnen die jouw stellingen onderbouwen, mag van mij een feestdag op bokt worden.
Nu even zonder grappen, ik heb getemd. Ik blijf hoop houden dat er nog een keer wordt ingegrepen op die vervelende uitingen van jou, waarbij jij een grote groep mensen onterecht beledigt. Als het nou nog ergens op gebaseerd was...
Vervelend? Als ik een paar opmerkingen vervelend en compleet off topic vind, zijn het deze wel!
Net of jij bepaald wie zijn of haar mening mag uiten in andermans topic
.
.

Dilan93 schreef:Ik vraag me dan altijd af waar de ex in kwestie het idee vandaan haalt om na zo'n lange tijd uit elkaar zulke gebaren te maken
Bedoel, mijn ex weet dat ik daar niet op zit te wachten. Geef daar geen aanleiding voor.
Vind het altijd een beetje typisch als een ex zulke gebaren maakt/ blijft maken. Dan geef je er zelf toch aanleiding voor, al is het maar door op zulke dingen in te gaan.
.
. Cinderella schreef:Dilan93 schreef:Ik vraag me dan altijd af waar de ex in kwestie het idee vandaan haalt om na zo'n lange tijd uit elkaar zulke gebaren te maken
Bedoel, mijn ex weet dat ik daar niet op zit te wachten. Geef daar geen aanleiding voor.
Vind het altijd een beetje typisch als een ex zulke gebaren maakt/ blijft maken. Dan geef je er zelf toch aanleiding voor, al is het maar door op zulke dingen in te gaan.
Ben ik het absoluut niet mee eens. De schuld verschuiven....
Mijn ex bijvoorbeeld heeft en blijft hoop houden dat het ooit goed komt. Ik geef hem geen enkele reden dat te denken. Sterker nog, ik spreek hem niet. Toch blijft hij pogingen doen en we zijn een halfjaar verder. Hij is nou eenmaal niet zo slim.
Dilan93 schreef:Ik vraag me dan altijd af waar de ex in kwestie het idee vandaan haalt om na zo'n lange tijd uit elkaar zulke gebaren te maken
Vertel mij maar eens welke aanleiding ik dan nog gegeven heb gezien ik inmiddels gelukkig getrouwd was en een huis aan het kopen was met mijn man.
Ik had zijn nummer zelfs niet meer in mijn gsm staan.
Hij is geblokkeerd op FB enz.