Afzeik topic: Waarom dumpte je je ex?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 21:34

Dat vroeg ik me ook direct af ja, waar heeft hij leren schrijven %) Wat een lamlul zeg.

fleurtjeuh

Re: Afzeik topic: Waarom dumpte je je ex?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 21:36

En iedereen maar zeuren over de taalverloedering in nederland :P

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 21:38

Is Vlaams mensen. Dialect

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 21:38

Ik ben 9 jaar samen geweest met mijn ex en heb hem gedumpt, omdat het niet goed zou komen met hem en ik na al die jaren vechten geen toekomst voor ons zag zonder er zelf aan onder te gaan:
- hij was verslaafd maar zag dit zelf niet en wilde geen hulp
- hij heeft meerdere zelfmoordpogingen gedaan maar wilde geen hulp want er was niets mis met hem
- heeft de laatste 5 jaar van onze relatie niet tot nauwelijks gewerkt, wilde niet werken of vrijwilligerswerk doen en kon een baantje voor nog geen week houden
- hij had psychoses en loog over alles
- hij was vergroeid met zijn pc en hield zich alleen maar bezig met gamen en het volgen van diverse conspiracy groeperingen
- hij was boos op alles en iedereen en het was hun schuld dat hij niet kon slagen in het leven
- hij had een hekel aan mijn beste vriendin
- hij mishandele mij psychologisch en deed niets anders dan mij kleineren
- de wereld draaide om hem en hij had geen enkel besef van fatsoensnormen
- douchen deed hij hoogstens 1x per week want dat was beter en natuurlijker voor zn lichaam

Nadat ik hem dumpte heeft hij mij, vrienden en familie nog ruim een jaar gestalkt en met de dood bedreigd. Hij is helemaal van het pad af en heeft geen vaste woon- of verblijfsplaats en zwerft voor zover ik weet door europa. De politie is nog op zoek naar hem voor de doodsbedreigingen.

Mijn zelfvertrouwen was geminimaliseerd tot 0, want hij had mij echt zo gemanipuleerd dat ik dacht dat het allemaal aan mij lag en ik hem zelf zo gemaakt had. Na een half jaartje ben ik wat gaan scharrelen met iemand die ik al kende van het werk. Ik had geen zin in een relatie maar we konden het heel goed met elkaar vinden en ik was wel te porren voor wat ehhh ehhh leuk fysiek contact. Dat is uiteindelijk niet bij scharrelen gebleven, want we wonen inmiddels samen. Maar ik moest eerst mezelf uit de knoop krijgen, weer de oude ik worden en vertrouwen in mezelf voordat ik een relatie aandurfde. Mijn scharrel/vriend heeft hier heel goed bij geholpen en het was in eerste instantie allemaal vrijblijvend waardoor je gewoon lekker jezelf kan zijn, je eigen ding kan doen zonder de druk en verplichtingen van een relatie.

Iemand vroeg net waarom vrouwen op dit soort mannen vallen. Voordat ik met mijn ex echt iets kreeg wist ik al dat hij een moeilijke jeugd had gehad, het verkeerde pad op was gegaan en nu net onder de vleugels van zn pa was gekomen om zn leven weer op de rit te krijgen. Ik denk dat het een soort moederlijk instinct is was vrouwen aantrekt in deze mannen. Ze denken onbewust dat ze nodig zijn en hem kunnen helpen en vormen tot een succesvol en gelukkig persoon. Maar dat lukt zelden en de vrouw is uitiendelijk degene die eraan kapot gaat. Er zijn hele studies gedaan naar dit fenomeen.

Franciee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 21:39

Jezus Silkaay wat een ongelofelijke zak! Ik word er gewoon boos om! Het laagste wat je kunt doen is in mijn ogen iemand zijn persoonlijke onzekerheden tegen hem/haar gaan gebruiken, als je dat doet ben je in een klap al mijn respect kwijt :wave: Ben benieuwd hoe hij zou reageren als iemand zo tegen zijn dochter praat :=

Blegh echt misselijk!

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 21:41

Selina schreef:
Met al deze verhalen zou je haast lesbisch worden. Of zijn wij vrouwen net zo erg? :+

Er zijn ook meer dan genoeg psycho bitches :7

Geweldig topic :D liefde maakt blind zeggen ze....maar je vergeet gewoon te kijken :+

Vicky_Belle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 21:59

silkaay die gast heeft precies hele grote problemen !! Hoe oud is hij, 8?
Jij hebt alvast WEL volwassen gereageerd ...

Alleszins mijn ex lijkt wel een beetje standaard als ik het hier lees, ondertussen al +12 jaar samen met een super-man en ondertussen een kindje samen. Net na mijn ex tegengekomen en direct een hele goede relatie. Het blijkt dat hij ook 6 jaar in een hele slechte relatie zat dus ook wist wat hij niet wou .

Dus lieve meiden, er zijn echt wel goede jongens en mannen te vinden, blijven volhouden.
En soms is een slechte relatie ook niet zo'n drama, je leert er een hoop uit :-) (vooral wat je niet wil in een man)

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 22:05

musiqolog schreef:
Dat is allemaal leuk en aardig (of eigenlijk helemaal het tegendeel), maar waarom ben je dan ooit voor hem gevallen? Dat vraag ik me trouwens bij meer verhalen hier af.

Tja, wist ik het maar. Dat is exact het probleem, ik kon het bij het 'vallen' al niet uitleggen aan anderen en tijdens de relatie ook niet. Het gebeurde gewoon. Dat is misschien ook wel het meest gênante aan het verhaal. Moet zeggen dat hij in het begin wel heel charmant kon zijn hoor, en hij altijd mooie praatjes had waar ik toen kennelijk met open ogen intuinde (achteraf altijd lastig dat je dat toen echt geloofde), hij wilde een opleiding gaan doen, of daar solliciteren, of daar aan de bak, maar uiteindelijk liep het altijd om redenen waar hij niks aan kon doen stuk. Achteraf kwam ik erachter dat hij bijv nooit gesolliciteerd had of zich nooit had aangemeld etcetera.

Ach, het is altijd weer even gênant als ik ermee wordt geconfronteerd, maar ik ben toch erg blij dat het achter de rug is. :')

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 22:07

Ik had een goede relatie, tot ik mn laatste ex leerde kennen. Maar gelukkig heeft die jongen daarvoor me terug genomen en zijn we alweer ruim 4 jaar samen :Y)

Maargoed, ex "S" heb ik gedumpt omdat:
- Hij heeft enorm veel gelogen en bedrogen
- Zodra ik twijfelde of het wel verstandig was om verder met hem te gaan dreigde hij met zelfmoordpogingen
- Verdween wel eens naar het station en moest hem daar weer langs een spoor vandaan vissen
- Heeft mij aan het roken geholpen
- Heeft mij ooit een wietlolly gegeven, niet verteld dat het wiet was behalve achteraf, laaiend was ik :')
- Zat WaJong te trekken van een misplaatste 'stoornis/aandoening' die hij fakete

EDIT: na het 'dumpen' had hij trouwens heel zn arm opengesneden (goh, hele kleine voorzichtige krasjes) en kreeg ik die in mijn gezicht geduwd, want dat was mijn schuld...

Snap dus niet waarom ik ooit uberhaupt met hem een relatie had. Maar wellicht omdat ik op dat moment dat ik hem leerde kennen zelf even niet meer wist hoe of wat door een hoop veranderingen in mijn leven en ik daarom makkelijk te manipuleren was? Neem het mezelf iig nog een hoop kwalijk.

De ex daarvoor was trouwens ook een feestje:
- Manipulatief
- Geestelijke en fysieke mishandeling
- leugens, leugens
- oh en altijd witte dingetjes op zijn tanden, dat vond ik ook niks :')
- had geen respect voor mij als persoon en ging altijd over bepaalde grenzen heen

Nu ook niet de meest geweldige perfecte relatie, maar wel 1 die in balans is en waar ik mezelf ik kan zijn en word gerespecteerd voor wie ik ben. Krijg alle vrijheid die ik wil en hebben het hardstikke leuk samen :Y)

marjoleinft

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 22:31

Met mijn eerste vriend hebben we beide besloten om na 2 jaar uit elkaar te gaan omdat we meer een broer zus relatie kregen,
Onwijs lieve jongen waar ik nog steeds contact mee heb.
Hij heeft nu een onwijs leuke vriendin met 2 kinderen.

Met mijn laatste ex heb ik er na 2 jaar een punt achter gezet,
Hij loog tegen mij , mijn ouders en zijn eigen ouders.
Erg bezitterig en jaloers.
Ik mocht niks meer en werd overal boos om.
Hij keek neer op mijn familie omdat we minder geld hadden dan zijn familie.
Hij wilde samen wonen en liet pap en mam een huis voor hem kopen en had niks in te brengen,
En toen het huis eenmaal was gekocht Let wel 650.000 euro voor een huis met 2 ha grond.
Ik had op dat moment 1 paard en mijn moeder ook 1 paard.
Mijn moeder mocht bij ons komen staan voor jawel 300 euro per maand 8)7
En ze probeerde mij overal voor op te laten draaien.
Toen het verbouwen vorderde werd het paard van mijn moeder ziek en wilde meer tijd op stal zijn,
Toen werd ik beschuldigd dat ik vreemd ging door mijn ex.
Toen was ik er klaar mee en heb hem vaarwel gezegt.
Hij controleerde mijn mobiel altijd etc en dan nog ontkennen ook.
Toen ik er die avond een punt achter had gezet heb ik in zijn mobiel ingelocht via de pc en toen kwam ik er achter dat hij al maanden vreemd ging en op een sexdating site zat.
Nu 1.5 jaar verder en heb geen contact meer met hem.
Wel weet ik dat hij nog steeds op sex dating sites zit.

En ben zelf nu onwijs gelukkig met mijn huidige vriend.
Echt de liefde van mijn leven.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 23:05

:oo :oo :oo

Totale shock hiero. Die screenshots! Hoe bizar

Wat een trieste mensen komen hier langs. Keihard liegen met wit poeder hangend aan t neusschotje. Neeeeeee, je zou ze ter plekke wat aan willen doen

Silkaay

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 23:08

Gloa schreef:
Wie van de 2 op de achtergrond is het ~~}>

Maar is er een bepaald gen waardoor een grote groep mannen van die enorme zakken zijn, of hebben we allemaal met dezelfde kerel temaken gehad %)

Jammergenoeg geen van beide :+ _O-

fleurtjeuh schreef:
Poeh, wat is dat voor misselijk joch.
Bah wat een achterlijk kind zeg, paasei...
Die spoort echt niet!

Enne, Je bent hartstikke mooi!
Niks van hem aantrekken!

Phoe, wat hij me zegt kan me niets meer schelen, ik weet al langer dan vandaag wat hij van me denkt (dit is al maanden dat hij me soms zo behandelde, ook tijdens de relatie, maar ja iets met nieuwe kansen geven en verliefd zijn zeker :+ )

_Nancy schreef:
Silkaay, jeezusss wat een gesprek zeg..
Kan ie ook nog wat anders zeggen dan dat je 'dik bent'??

Hij weet t zelf ook niet meer goed volgens mij.
En typen kan ie al helemaal niet.

Spreek me er niet over, als hij dat niet meer kan zeggen dan begint hij zoals hierboven gezegd over mijn vader :)

Emmaa_ schreef:
Silkaay schreef:
Nou, ik kan wel een heel boek schrijven over m'n ex, alleen al vandaag heeft hij nogmaals bewezen wat voor zak hij is;

Spoiler:
Excuseer het Vlaams :')

[ [url=m/Nch2so.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/2ejGVW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dyd2w6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/KE068G.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mag ik zijn adres? Ik zou echt heel graag even een gesprekje met hem willen voeren :=

Kom je eventjes over naar Brugge, kunnen we nog gezellig op de koffie met hem :+

Franciee schreef:
Jezus Silkaay wat een ongelofelijke zak! Ik word er gewoon boos om! Het laagste wat je kunt doen is in mijn ogen iemand zijn persoonlijke onzekerheden tegen hem/haar gaan gebruiken, als je dat doet ben je in een klap al mijn respect kwijt :wave: Ben benieuwd hoe hij zou reageren als iemand zo tegen zijn dochter praat :=

Blegh echt misselijk!

Ik hoop dat hij nooit kinderen heeft, hij kan geen relaties onderhouden noch vriendenrelaties :=

Vicky_Belle schreef:
silkaay die gast heeft precies hele grote problemen !! Hoe oud is hij, 8?
Jij hebt alvast WEL volwassen gereageerd ...

Hij is *houdt adem in* 25 := (nouja, paspoort zegt 28, hij is geadopteerd, dus maakt er maar het zijne van)

Nou ben ik blij dat ik niet de enige ben die denkt dat meneer mentale problemen heeft, dit is nog niets vergeleken met wat hij al allemaal gezegd en gedaan heeft naar mij toe. Altijd leugens en andere dingen, zo erg dat ik zelfs vrienden ben verloren door hem, hij heeft de politie op een van mijn beste vrienden afgestuurd en mij erin vermeld...

En ja, het belgisch dialectje is leuk, ookal lijkt het op niets, maar zelfs dat kan hij niet schrijven _O-

#roastyourex :')

Silkaay

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 23:09

Nou heb ik met een screenshotje meer kunnen duidelijk maken dan dat ik maar vertelde wat een zak ie is :D

Slagroomsoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 23:35

Wauw die screenshots.. hoe zielig kan je zijn :=

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 23:50

Ik dacht dat die gast iets van 15 zou zijn maar hij is werkelijk 25? Hahahaha triest figuur :')

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 23:55

WoW hier schrik ik echt van wat een klootviool! 25? Ik zou eerder denken 12/13
(Hoe kan d'r trouwens 28 in z'n paspoort staan terwijl hij 25 is of loog hij tegen je?)

Ik vind dat je onwijs volwassen gereageerd hebt wat een zak ik was d'r na toe gegaan en had m toch n knal verkocht zal ik je zeggen! Niemand zal ooit zo over mijn ouders/familie praten al was hij de paus nog niet

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 00:22

HUH hoe kan je in hemelsnaam op zo'n klein kind zijn gevallen? Dacht ook dat het een puber was. Wauw. Blij zijn dat het je ex is!!

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 00:26

Wat ik me dan af vraag... Waarom heb je hem niet allang geblokkeerd?

Silkaay

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 00:43

Neverland schreef:
Wat ik me dan af vraag... Waarom heb je hem niet allang geblokkeerd?

omdat toen het net uit was het in feite wel goed ging, maar vorige week ergens is hij achter mijn rug om met mijn beste vriendin proberen af te spreken en ze wou dat ook niet, dus toen is hij maar op mij beginnen schelden en ook op haar. En dan de volgende dag terug met hangende pootjes terugkomen, ik heb hem enkele weken al niet meer gezien (geen zin in), alleen gesproken via whatsapp en vandaag was gewoon de druppel

en waarom? Omdat toen ik hem leerde kennen hij helemaal niet zo was tot ik hem niet kon geven wat hij wou (geld) en vandaaruit is het gewoon erger geworden.

@gentlegiant Leugens, een van de zovele, zijn exacte geboortedatum is niet gekend, dus hij maakt ervan wat hij wilt. :) Mijn konijn is volwassener dan hij.
En het doet me niets, omdat hij 1. niet weet wat er is gebeurd met mijn vader 2. Hij heeft zelf zijn ouders nooit gekend, dus moet hij zeker niet praten over demijne :+

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 00:51

Oh echt heb ik nog nooit gehoord wat vreemd eigenlijk :+

Ik begrijp dat je boos bent maar vind het dan ergens ook wel erg "laag" om te zeggen "tja hij heeft z'n ouders nooit gekend dus hij moet niet praten over mijn ouders"
Ik begrijp je reactie volkomen en zou misschien wel t zelfde gezegd hebben hoor daar niet van

Dawn1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 00:53

Gods kolere want een misselijk mannetje is dat zeg..
Ik zou hem maar wat graag een flinke toek op z'n bakkes geven.. Bleghhh

Silkaay

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 01:26

Gentlegiant schreef:
Oh echt heb ik nog nooit gehoord wat vreemd eigenlijk :+

Ik begrijp dat je boos bent maar vind het dan ergens ook wel erg "laag" om te zeggen "tja hij heeft z'n ouders nooit gekend dus hij moet niet praten over mijn ouders"
Ik begrijp je reactie volkomen en zou misschien wel t zelfde gezegd hebben hoor daar niet van

snap ik, vind het ook niet netjes van mezelf dat te zeggen hoor :j

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 08:00

musiqolog schreef:
Dat is allemaal leuk en aardig (of eigenlijk helemaal het tegendeel), maar waarom ben je dan ooit voor hem gevallen? Dat vraag ik me trouwens bij meer verhalen hier af.

Mijn langste relatie heeft 6 jaar geduurt. 6 jaar geslagen, vernederd en dagelijks verkracht. Ik durfde niet bij hem weg te gaan, we woonde samen bij mijn moeder en stiefvader in en ook hun waren regelmatig de dupe (stiefvader was een alcoholist en dat maakte de agressie van mijn vriend nog wat erger. Hij koos ook altijd de kant van ex). Politie greep niet in. Uiteindelijk ben ik met mijn moeder weg kunnen vluchten en konden we opnieuw een leven op bouwen.

Ik ben voor hem gevallen omdat hij in het begin wel ontzettend lief was (en ik een naief pubermeisje van 16 was, hij was toen 17) Hij behandelde mij als een prinses, tot hij ging werken en toen begonnen de problemen.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 09:07

Silkaay schreef:
Nou, ik kan wel een heel boek schrijven over m'n ex, alleen al vandaag heeft hij nogmaals bewezen wat voor zak hij is;

Spoiler:

Als je hem terug wilt pakken: maak een marktplaatsadvertentie aan 'gratis nederlandse cursus af te halen' en dan er bij in de beschrijving zetten 'ik heb er zelf het verstand niet voor dus voor de mensen die niet zo hopeloos zijn als ik, gratis af te halen. Gelieve alleen bellen, mails beantwoord ik niet.' En dan zijn nummer erbij. Succes gegarandeerd!

edwardway

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 09:15

Captain schreef:
Silkaay schreef:

Spoiler:

Als je hem terug wilt pakken: maak een marktplaatsadvertentie aan 'gratis nederlandse cursus af te halen' en dan er bij in de beschrijving zetten 'ik heb er zelf het verstand niet voor dus voor de mensen die niet zo hopeloos zijn als ik, gratis af te halen. Gelieve alleen bellen, mails beantwoord ik niet.' En dan zijn nummer erbij. Succes gegarandeerd!

:oo prachtig..