Wat een lamlul zeg. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ben benieuwd hoe hij zou reageren als iemand zo tegen zijn dochter praat
(vooral wat je niet wil in een man) musiqolog schreef:Dat is allemaal leuk en aardig (of eigenlijk helemaal het tegendeel), maar waarom ben je dan ooit voor hem gevallen? Dat vraag ik me trouwens bij meer verhalen hier af.

Gloa schreef:Wie van de 2 op de achtergrond is het![]()
Maar is er een bepaald gen waardoor een grote groep mannen van die enorme zakken zijn, of hebben we allemaal met dezelfde kerel temaken gehad

fleurtjeuh schreef:Poeh, wat is dat voor misselijk joch.
Bah wat een achterlijk kind zeg, paasei...
Die spoort echt niet!
Enne, Je bent hartstikke mooi!
Niks van hem aantrekken!
)_Nancy schreef:Silkaay, jeezusss wat een gesprek zeg..
Kan ie ook nog wat anders zeggen dan dat je 'dik bent'??
Hij weet t zelf ook niet meer goed volgens mij.
En typen kan ie al helemaal niet.
Emmaa_ schreef:Silkaay schreef:Nou, ik kan wel een heel boek schrijven over m'n ex, alleen al vandaag heeft hij nogmaals bewezen wat voor zak hij is;Spoiler:
Excuseer het Vlaams![]()
[ [url=m/Nch2so.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/2ejGVW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dyd2w6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/KE068G.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mag ik zijn adres? Ik zou echt heel graag even een gesprekje met hem willen voeren

Franciee schreef:Jezus Silkaay wat een ongelofelijke zak! Ik word er gewoon boos om! Het laagste wat je kunt doen is in mijn ogen iemand zijn persoonlijke onzekerheden tegen hem/haar gaan gebruiken, als je dat doet ben je in een klap al mijn respect kwijtBen benieuwd hoe hij zou reageren als iemand zo tegen zijn dochter praat
![]()
Blegh echt misselijk!

Vicky_Belle schreef:silkaay die gast heeft precies hele grote problemen !! Hoe oud is hij, 8?
Jij hebt alvast WEL volwassen gereageerd ...
(nouja, paspoort zegt 28, hij is geadopteerd, dus maakt er maar het zijne van) 

Neverland schreef:Wat ik me dan af vraag... Waarom heb je hem niet allang geblokkeerd?
Mijn konijn is volwassener dan hij.

Gentlegiant schreef:Oh echt heb ik nog nooit gehoord wat vreemd eigenlijk
Ik begrijp dat je boos bent maar vind het dan ergens ook wel erg "laag" om te zeggen "tja hij heeft z'n ouders nooit gekend dus hij moet niet praten over mijn ouders"
Ik begrijp je reactie volkomen en zou misschien wel t zelfde gezegd hebben hoor daar niet van
musiqolog schreef:Dat is allemaal leuk en aardig (of eigenlijk helemaal het tegendeel), maar waarom ben je dan ooit voor hem gevallen? Dat vraag ik me trouwens bij meer verhalen hier af.
Silkaay schreef:Nou, ik kan wel een heel boek schrijven over m'n ex, alleen al vandaag heeft hij nogmaals bewezen wat voor zak hij is;Spoiler:
Excuseer het Vlaams![]()
Captain schreef:Silkaay schreef:Nou, ik kan wel een heel boek schrijven over m'n ex, alleen al vandaag heeft hij nogmaals bewezen wat voor zak hij is;Spoiler:
Excuseer het Vlaams![]()
Als je hem terug wilt pakken: maak een marktplaatsadvertentie aan 'gratis nederlandse cursus af te halen' en dan er bij in de beschrijving zetten 'ik heb er zelf het verstand niet voor dus voor de mensen die niet zo hopeloos zijn als ik, gratis af te halen. Gelieve alleen bellen, mails beantwoord ik niet.' En dan zijn nummer erbij. Succes gegarandeerd!
prachtig..