Dat snel dat valt wel mee, zat mensen die veel sneller gaan, gewoon omdat het voor allebei goed voelt

Dat weekendje ook, dat klonk al zo van: nu is het er op of er onder.... waardoor je er veels te veel druk op legt en ik daar al verwachte dat de kans groot zou zijn dat daar dan een bom zou barsten juist

Zijn al die dingen van samenwonen, alles sparen en de perfecte bruiloft willen ook wel echt wensen van je vriend of is het meer dat dat bij jou vandaan komt en dat hij dat daarom ook graag wil?
Het is natuurlijk nogal wat, zo veel werken en alles "moeten" sparen voor een huwelijk, waardoor je nog maar weinig leuke dingen doet... dan kan je je bewust of onbewust toch af gaan vragen waarom je nu zo graag zou willen gaan trouwen... als je vóór het trouwen al niet echt lol hebt samen...wat heeft die gozer dan om naar uit te kijken ná het trouwen

Klinkt alsof er gewoon een berg druk van de ketel af zou moeten waardoor het weer wat luchtiger kan worden en het niet voelt als een soort verplichting waar je samen in vast zit

Als hij zegt dat hij samen met jou oud wil worden en jij wil dat ook, dan is dat vast super toch!
Moet je alleen dus wel van elkaar te weten komen hoe dat "later fijn samen zijn" er dan uitziet volgens jullie allebei, en of dat een beetje matcht met elkaar / hoe je dat in het NU moet vertalen

Ik vind het trouwens eerlijk gezegd juist heel erg goed van hem dat hij dat zegt over dat litteken
Hij is er vast niet bepaald trots op dat hij dat zo voelt...maar dat is zijn gevoel nu eenmaal! Hij had het ook kunnen verzwijgen voor je, maar is dat dan zoveel beter dan het eerlijk bespreekbaar willen maken...?
Begin eens met allebei op papier te zetten hoe jullie zouden willen dat jullie relatie zou zijn, hoe is de dagindeling, wie doet wat, wat doen jullie samen, wat doe je alleen.... hoe zou je willen dat het was, beschrijf het zo gedetailleerd mogelijk en kijk dan of en hoe je dit op elkaar af kan stemmen in het dagelijkse leven

Als hij het nou als super fijn en warm ervaart dat zijn "vrouwtje" liefdevol zijn boterhammetjes voor hem smeert, en hij daardoor dan weer met plezier dingen doet die jou blij maken.... wat kan jou die bammetjes dan schelen

Ik dacht ook dat ik dat nooit zou doen maar het is gewoon een lief gebaar, dat heel direct aangeeft dat je de ander graag een plezier doet en graag voor elkaar wilt zorgen
drama..