Dingen waar je echt niet tegen kan

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sleeper

Re: Dingen waar je echt niet tegen kan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 13:44

Iemand die de 'pottie' training van zijn zoontje op fb zet. Bedankt he pa, dat je een foto van mij op een potje met de hele wereld deelt. 1 Vraag: Why???

Bmamavan2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 13:51

Dat witte draadje tussen de lippen (Kabouter123) en nog erger; mensen die praten met een sigaret aan hun lippen geklemd.
Roken in het algemeen, maar helemaal recht voor de ingang van het ziekenhuis (liefst in een rolstoel, met badjas en infuuspaal).
Snot zien zitten bij iemand in de neus of neuspeuteren. Rochelen en fluimen uitspugen.
Ik heb een tijd bij gehandicaptenzorg gewerkt en veel gezien maar sommige dingen vond ik nooit prettig en dat waren, brillen schoonmaken, gehoorapparaten schoonmaken en kunstgebitten aannemen, ieuw!
Natte haren uit een douceputje halen!
Ik zou ook nooit kapper of pedicure willen zijn, brrr......
Erwtensoep!!! Van de geur alleen al ga ik over mijn nek. Zit ik net bij de hema een broodje te eten komt er weer iemand met een kop erwtensoep naast me zitten, dan ben ik dus weg.
Mensen die op fb alleen maar van die wijze teksten en spreuken plaatsen, en dan niet 1....maar 20 op een dag. Of mensen die zich altijd zielig, benadeeld, ziek voelen....

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 14:04

Als iemand dicht langs me loopt en dan de luchtstroom die ze meenemen. Dan hou ik altijd mijn adem in tot ik een paar meter verder ben omdat ik hun lucht niet in wil ademen :')

__YSB__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 14:29

friesam schreef:
Als er na het douchen een lange haar (van mn hoofd dus) aan m'n voet zit.

Dat is het haar van de duivel!!!
:')

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 14:47

_Dominique schreef:
Nu in de metro naar stage:

- mensen die gewoon windjes laten naast je
- mensen die naast je komen zitten en zowat bovenop je zitten
- heeel zwaar door de neus ademende mensen
- .... Etc.

Echt dingen die je niet wilt om 07:45...

Wel om 08:15 uiteraard.... :')

Ik kan echt niet tegen mensen die zich overal aan storen. :+

Sidera

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 15:56

Ook eetgeluiden, en ik vind tongen ook bijna altijd vies :+
En mensen die in je personal space komen/je aanraken zonder dat je daar ook maar op welke wijze dan ook toestemming voor hebt gegeven

Dingen met achilluspezen.... brrrr

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 16:18

Ademende mensen, etende mensen... overdreven kauwgom kauw geluiden... stinkende mensen, roken...
Jankende kinderen, kinderen met een snotneus, kinderen die stinken naar vieze luiers... kinderen in het algemeen. :')

PreHungaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 16:21

stracciatella ijs of yoghurt, of bolino vla.
Ben & Jerry's Coukiedough lust ik dan weer wel...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 16:24

glasvijl voor je nagels vind ik echt vreselijk, en een haar in je eten :n

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 16:38

Laksheid en afwachtende, niet initiatief tonende mensen. Daar kan ik zooo slecht tegen. Ik hou wel van flink wat 'actie' :j

callum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 18:04

Riel schreef:
callum schreef:
Voeten en teennagels ieuw

Hopelijk niet je eigen :=

Vind ik ook vies :(

Ik onderhoud ze wel maar ieuw

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 18:47

Kleffe stelletjes in het openbaar. :r

Die opeens random stil gaan staan midden in de winkelstraat om even lekker te lebberen. :r

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 23:54

ik vind borden waar andere mensen van afgegeten hebben + bestek heel erg vies. en ik werk in de afwas bij een restaurant ahum :o

in het begin was het heel erg :') maar nu ben ik er aan gewent.. is gewoon verstand op 0 en gaan hahaha

Samblabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-16 01:36

Oh en een haar in me eten. Dan stop ik gelijk met eten en is me apetite bedorven.

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-16 06:41

Kenyada schreef:
Natte pleisters... Brrrr

Zoon vieze natte 2e hands pleister die je in het zwembad wellis zie liggen terwijl jij op je blote voeten loopt :r

Ik hou er ook niet van als een grote man mij optilt dan voel ik me een klein kind :o

En inderdaad kinderen met vieze snot over hun gezicht en waarbij de ouders dus zo blind van liefde zijn dat het ze waarschijnlijk niet opvalt :7

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-16 07:51

Samblabla schreef:
Oh en een haar in me eten. Dan stop ik gelijk met eten en is me apetite bedorven.

Mijn, mijn, mijn, mijn, mijn!!

Athelas

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-16 08:00

Samblabla schreef:

Precies dat _/-\o_ :r

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-16 08:23

Ohhh dat is echt walgelijk ja. Toen ik in de horeca werke in de zomer en als avondeten daarzo een bord pasta met haar erin.. :n

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-16 08:28

Waar ik echt misselijk van kan worden, zijn mensen die hun neus snuiten zonder zakdoek en dat je het snot ziet vliegen. Wat ik nog erger vind, is als het snot zo half uit hun neus hangt en dat je ze er op aanspreekt. Het eerste wat ze doen is natuurlijk met hun hand er naartoe. Dan trekken ze zo een klotter snot uit hun neus. Zo'n lekker dikke groene.

Gatverdamme ik word er nu ook bekant misselijk van. Ik ben nogal visueel ingesteld :P

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-16 09:11

Mensen die zichzelf zo snel aangevallen voelen zonder enige bedoeling hebben om die mensen aan te vallen :')

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-16 09:44

Ik vergat.
Borden/bestek wat niet goed schoon is... boeren/scheten laten tijdens het eten... over de datum producten die 'nog wel kunnen'... nee dat kan niet, gewoon weggooien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-16 10:30

Schimmelkaas...

Ik heb weleens voor de prachtige Oxford University staan kokhalzen. We waren met school in Engeland op excursie, en zaten daar in een gastgezin. 's Ochtends werd mij gevraagd of ik cheddar op mijn brood wilde. Lekker! Ik houd van kaas, en echte cheddar gaat er bij mij goed in. Wat er echter niet bij verteld was, was dat het schimmelcheddar was. Ik me de hele dag verheugd hebben op mijn brood, neem ik en hap...

-O-

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-16 17:12

Oh, vergeten. Ik kan echt niet tegen pindakaas. Vreselijk. De geur, smaak, structuur, alles. Iewl.

gerpiegorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-16 17:46

Ik kan er echt niet tegen als ik vlees eet en dan op zo'n hard stukje bij wat daar niet hoort :r ik verlies dan spontaan mijn eetlust, gatverdamme :o

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-16 18:00

Als iemand zoon macaron eet. Of hoe heet zoon kreng. Lijkt op een lekker zacht koekje meestal met pastel kleuren. En dat knarst zo tussen je tanden. Brrrr krijg er rillingen van!

Of met mijn nagels het bestek uit de gootsteen pakken voor het afwassen. Zoon naar gevoel.

Of als iemand vertelt dat je op aluminium folie moet kauwen. Voor degene die dat nog nooit gedaan hebben: don't try this at home! Brrrrr.

Verder heb ik best wel misofonie. Dus ik kan niet tegen eetgeluiden(nu is het bij mij niet heel extreem), of tegen piepjes, klikjes, kuchjes, of andere herhaalde geluiden.
Verder vind ik kinderen (of volwassenen) die echt hoesten/rochelen zonder hun hand voor de mond echt extreem vervelend.
Of harde muziek in de bus.

Nouja, dat soort dingen.