Zoals ik het hier lees is dit blijkbaar normaal voor een groot aantal mannen en de vriendinnen accepteren dit.
Moeten ze zelf weten hoor, maar ik ben blij dat ik een opgevoede en schone man heb ipv een puberaal varken.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Palmera schreef:Ik heb al eerder gepost en ben het met Cissy eens. Los van het feit dat ik geen moeder van mijn partner wil zijn mbt het huishouden, vind ik dingen als boeren en scheten laten en dan lachen, stinkshirts dragen en vuile sokken aan in bed gewoon smerig en absoluut onopgevoed kleuter-gedrag.
Zoals ik het hier lees is dit blijkbaar normaal voor een groot aantal mannen en de vriendinnen accepteren dit.
Moeten ze zelf weten hoor, maar ik ben blij dat ik een opgevoede en schone man heb ipv een puberaal varken.
zwaar leven.

Elise_0o schreef:Palmera schreef:Moeten ze zelf weten hoor, maar ik ben blij dat ik een opgevoede en schone man heb ipv een puberaal varken.
Ik heb tijdens mijn opvoeding altijd geleerd dat het niet netjes is om mensen voor lelijke dingen uit te maken.
Nee, dan heb ik liever iemand die lacht om zijn eigen scheten
Elise_0o schreef:Resistance schreef:Ik ben zeker niet streng en strikt, maar ik ben het volledig met Cissy eens. Ronduit goor of platvloers zijn heeft niets met iemand loslaten en vrijheid geven te maken.
De dingen die ze noemt vind ik eerder rommelig en chaotisch dan goor en platvloers, maar daarin verschillen wij dan van mening..
Emmaa_ schreef:Ik heb ook wel eens met mijn ogen gerold als mijn ex een smerige bierscheet onder het dekbed had gelaten en die geur dan zo lekker bleef hangen. Is ook niet altijd heerlijk.. Maar anderzijds konden we er wel allebei om lachen als een van ons een scheet liet (al dan niet per ongeluk) en het klonk grappig, of het was gewoon een grappig moment om een scheet te laten. Misschien ben ik dan slecht opgevoed, maar wat eruit moet moet er nou eenmaal uit en dan kan je beter lachen dan elke keer stiekem naar de wc/keuken/andere kamer rennen en daar te doen alsof het iets heel engs is..

En we zijn twee mensen, met allebei onze eigenaardigheden en imperfecties. Zou niet weten waarom ik hem zou moeten vormen naar mijn maatstaven, het werkt toch niet en dan had ik niet voor hem moeten kiezen.Hypericum schreef:En dit soort dingen hebben we allemaal wel toch, om daar nou verschrikt op te reageren dat het 'dealbreakers' zijn, wauw![]()
In het begin stoorde ik me er aan, dat loste het niet op, dus ja dan je verwachtingen maar bijstellen
(...)
En wat dat betreft hebben we beiden wat water bij de wijn moeten doen, helemaal 'perfect' wordt het toch niet.
Ik ben z'n vrouw, niet de directrice van een internaat of zoEn we zijn twee mensen, met allebei onze eigenaardigheden en imperfecties. Zou niet weten waarom ik hem zou moeten vormen naar mijn maatstaven, het werkt toch niet en dan had ik niet voor hem moeten kiezen.
Ben blij dat we allebei lekker ons zelf kunnen zijn, volwassen wanneer het moet en lekker puberaal als het kan. Inclusief de 'trek es aan m'n vinger' en dan een scheet laten grapjes. I love it.
Tivoli schreef:Ohja... Het bóterkuipje!
Waar ik altijd zo hard mogelijk m'n best doe om de boter laagje voor laagje,netjes en schoon uit het pakje te halen....
Hakt vriendlief altijd hele gaten in het midden en smeert vervolgens ná het smeren de helft terug over de rand
Ik ben dus standaard elke dag bezig met de boter redden
Kinke schreef:Tja, wat je met z'n tweeën doet moet je zelf weten, maar las hier ook een voorbeeld van iemand wiens vriend/man gewoon scheten stond te laten toen ze een badkamer aan het uitzoeken waren en er zelf om stond te gniffelen. Zoiets is gewoon ronduit asociaal. Zou voor mij overigens ook een enorme afknapper zijn, niveautje kleuterschool en aso.
Supervixen schreef:Tivoli schreef:Ohja... Het bóterkuipje!
Waar ik altijd zo hard mogelijk m'n best doe om de boter laagje voor laagje,netjes en schoon uit het pakje te halen....
Hakt vriendlief altijd hele gaten in het midden en smeert vervolgens ná het smeren de helft terug over de rand
Ik ben dus standaard elke dag bezig met de boter redden
Dan zet je toch een apart boterkuipje voor jezelf in de koelkast als je er zo aan ergert? Dan kan hij in die van hem gaten graven