Ineke2 schreef:Bambi1995 schreef:Wat ik wel heel naar vind en onprofessioneel. Er zijn managers die grapjes zitten te maken van dat je sloom werkt of het niet goed kan of dat je een trut bent. Maar ze zeggen dat op een manier dat het bijna heel serieus lijkt. Ik kan daar soms moeilijk mee omgaan. Omdat ik alles heel goed wil doen en ik doe ook altijd mijn best en als ze dan zulke gemene grappen maken dat kan ik mezelf soms wel heel erg aantrekken. Dan ga ik aan mijzelf twijfelen of ik het echt niet kan. Ik heb gewoon veel baat aan een compliment en waardering. In mijn mening hoort een manager niet zo te zijn, ik vind dat erg onprofessioneel.
Ik heb ook best wel moeite dat ik zo in het diepe word gegooid. Ze leggen het eerst heel snel uit en daarna is het zo van red je reet maar.
Praat hierover met je leidinggevende.
Echt het helpt enorm voor jezelf om dit soort dingen te bespreken ookal mocht je misschien niet altijd het antwoord krijgen dat je wilt horen. Je hebt het in elk geval dan wel gezegd.
Wat een leidinggevende niet weet kan hij of zij immers ook niet veranderen.
Succes!
Ik heb al wel vaak genoeg tegen de managers gezegd dat ik dat niet zo leuk vind. Maar ze nemen het niet serieus en stoppen dan voor 1 dag en daarna gaat het weer verder.

? En ik begrijp heus dat je niet altijd op je achterste benen kunt gaan staan omdat we nu eenmaal allemaal geld nodig hebben maar je kunt niet álles aan je baas wijten.
schop onder de kont hebben velen nodig....teveel verwend en niks gewend!
en het credo take it or leave it, hoor je steeds meer bij bedrijven en dat zal zeker ook bij de lagere banen zo zijn.