Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Zwerte schreef:Het meerendeel wat hier voorbij komt zou ik ook fout doen. Hoe kan ik nou ruiken dat je het afwijkend spelt of juist anders uitspreekt?
Ik vind het altijd een hele prestatie om het nog fout te doen in mailtjes of andere tekst...je hebt het voorbeeld, gebruik dat dan!
XiiaaooNaa schreef:Ik heet XiaoNa ... spreek je uit al: 'sjou-na' maar men zegt 'ksou-na' ..
Moet je nagaan hoe mensen het schrijven

Hopelijk zie je er zelf inmiddels ook de lol van in.
Appelmoes_11 schreef:Ik heet Hellen. Meestal wordt het Helen, maar vaak ook Heleen of Ellen.
Merrielief heet Maybe en dat werd vroeger op de manege door de kinderen ook verkeerd geschreven en uitgesproken
In Frankrijk moest ik op het politiebureau uitleggen dat mijn geboorteplaats met een apostrof en een kleine letter begint ('s-Hertogenbosch) en dat was ook komisch
Azmay schreef:Ik heet Esmé.
Zelfs goede vrienden en aangenomen familie schrijft vaak na tig keer corrigeren nog Esmee Esmée of een andere variant.
In Australië maakte ze het helemaal bont. Mijn gebruikersnaam is daar een combo van

jorika1986 schreef:lshannah schreef:We delen dezelfde naam!! Ik heb ook nog op werk de varianten Lysanna en Lizane! Haha en bij mensen die in een email het verkeerd doen, terwijl ze het in m'n afsluiting hadden kunnen zien spel ik expres hun naam ook verkeerd lol
Doe ik ook