Rebecca schreef:Accolade
Dan kom ik weer op de website van elkien uit
zijn samen gegaan schijnbaar
Dus als iemand nog meer stichtingen weet dan thuswonen, woonfriesland. en elkien
hoor ik het graag
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
shilady schreef:Rebecca schreef:Accolade
Dan kom ik weer op de website van elkien uit![]()
zijn samen gegaan schijnbaar

Leeuwarden-drachten ben je ook binnen een half uurtje met de auto! 

dat wist ik dan weer niet
shilady schreef:Dat is goed om te horen Yvankaxx
wat zijn de slechte buurten in Leeuwarden?

Daar zou ik prima kunnen wonen.shilady schreef:Ik weet dat dit een oud topic is maar
ik dacht geef even een update
Ik had dus als plan om naar Friesland te verhuizen om daar aan school te beginnen
en ja ik weet dat het allemaal anders is dan hier in de randstad etc maar mijn besluit staat vast !
Had een kleine tegenvaller dit jaar en mijn moeder vroeg mij dus om nog een jaartje hier te blijven
en ik heb gezegt prima dus ben nog een jaartje hier Rotterdam en het concrete plan is dus om eind Juli in Friesland te zitten en September daar aan school te beginnen
ik ga begin van volgende maand mij inschrijven bij alle woning stichtingen die ik hier in het topic voorbij heb zien komen
Elkien,Thuswonen,Woonfriesland...
Ik wil het liefst in de omgeving Leeuwarden wonen of Drachten dat kan ook
Drachten daar zal ik naar school gaan dus het zou wel het meest handig zijn om daar te gaan wonen en iets dichter bij school te zitten..
Heb ook al rondgesnuffeld op de websites van de woning stichting en ik zie ongelooflijk lage huur prijzen rond de 350 en zelfs van 260 euro per maand huur
momenteel wel een wachtlijst maar wie het eerst komt die het eerst maalt. Zijn studio's van verschillende grote