Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Varekaj schreef:In het begin vloek je de halve wereld bij elkaar dat uitgerekend jouw vriend zo'n job kiest. Nadien ben je het gewend en vloek je de eerste dagen dat ie thuis is omdat hij je routine overhoop haalt
De eerste dagen als hij weg is ben je even je draai kwijt, sowieso. Je mist de warmte naast je in bed, geen "hallo schat" wanneer je na je werk thuis komt. Een paar dagen later ben je maar wat blij dat je je als een rolmops op kan krullen in dat gigantische dekbed, uren tutten in de badkamer met crèmes, scrubs, whatever. Schaamteloos snoepen en met een bak ijs op de bank in die tijd van de maand. Geen remsporen meer in het toilet of een vreselijke walm nadat hij een grote boodschap heeft achtergelaten in het toilet
Je berg was en strijk vermenigvuldigt zich sneller dan een bacterie in overdrive, je koelkast zit plots weer propvol snelle snacks en je rammelt weer uit je bed omwille van zijn eeuwige gesnurk.
Eigenlijk zijn wij absoluut geen Valentijnsvierders, dit is puur toeval maar iedereen vindt het zo romantisch dus zeggen we maar voor de lol "mijn partner doet me een tripje Lissabon cadeau"
Heel leuk hè! Wacht maar tot je beiden gezellig tegen elkaar kan lopen klagen. Ik krijg zo vaak scheve blikken als ik een keer zeg "ben ik blij dat ie weer op zijn boot zit" als hij net weg is. Of mijn schoonzus bijvoorbeeld. Geloof dat ze afgelopen week al een stuk of 10x heeft verkondigd dat ze absoluut niet begrijpt hoe ik ook maar een week kan "overleven" zonder mijn vriend naast me. Zij werkt als een soort uitzendconsulente, en ze hebben ook nachtdienst omdat ze arbeiders in ploegen hebben die 's nachts wel eens bellen wegens ziekte, ongeval, niet kunnen werken etc. Als ze dan bijvoorbeeld werkt van 21u tot 1u, dan kruipt ze niet thuis in haar bed na haar dienst. Nee, ze stapt in haar auto en rijdt naar mijn schoonbroer (die nog bij zijn ouders woont) om daar in bed te stappen. Dat hij er om 5u30 alweer uit gaat boeit haar niet, maar ze moet en zal bij hem slapen.
Om dan tot de conclusie te komen dat we beiden knettergek zouden worden in zo'n relatie en gelukkig zijn met elkaars zelfstandigheid
barrelracer schreef:Ik werk ook voor defensie ben pas op uitzending geweest 4 maanden, was wel zwaar maar je leert er ook veel van. Het is even wennen defensie maar als je er eenmaal werkt zit je goed, vooral als je nog jong bent je kunt vanalles leren , en zelfs sporten onder werktijd

Dan hebben we eindelijk een maandje vakantie samen. Alhoewel, eerst deze week mijn eindwerk nog verdedigen en studeren voor een examen.
bij me vriend gelukkig alleen donkere kleuren.