Ja veel seks ga ik niet krijgen hoor in mijn grote hoodie.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Minke_ schreef:Het is ook moeilijk en onduidelijk.
Maar het is duidelijk voor de mensen die er wat aan hebben. En daar gaat het om, toch?
Hoewel het helemaal niet leuk is om te horen dat andere er niks aan vinden en er niks mee te maken willen hebben, laat dat diegene echt niet minder zijn wie ze zijn.
xSlvna schreef:Maar Sam, denk dat je het verkeerd op vat. De labels die iedereen maakt, maken weer onderscheid tussen iedereen. Het zou veel fijner zijn als de maatschappij dacht: "Je feiten noteren we aan de hand van je DNA (mannelijk of vrouwelijk), je daden komen vanuit je karakter en doe fijn waar je zin in hebt zolang je niemand pijn doet."
Iedereen hoort zich ZICHZELF te voelen, dat hoort toch niemand te hoeven verklaren hoe en wat?
Als ik je vraag: Waar val je op? Dan val je op de mensen waar je net op valt, toch? En als ik vraag hoe je je voelt... nahja jezelf toch? Dat zou toch fijn zijn. Alles geaccepteerd en alles gewoon gewoon.
Samblabla schreef:Marlinderooz, dat is erg fijn voor je dat stickers jou niks uitmaken maar dat wilt niet zeggen dat iemand anders er zo over denkt. Veel halen bij een benaming erg veel steun. Wat mij dan weer stoort is dat jij er maar over door blijft gaan om je punt duidelijk te maken terwijl die al een aantal posts geleden al zeer duidelijk was. Je weet dat je mensen met jou posts erg veel pijn kan doen toch?
xSlvna schreef:Iedereen hoort zich ZICHZELF te voelen, dat hoort toch niemand te hoeven verklaren hoe en wat?
Als ik je vraag: Waar val je op? Dan val je op de mensen waar je net op valt, toch? En als ik vraag hoe je je voelt... nahja jezelf toch? Dat zou toch fijn zijn. Alles geaccepteerd en alles gewoon gewoon.
Huertecilla schreef:xSlvna schreef:Iedereen hoort zich ZICHZELF te voelen, dat hoort toch niemand te hoeven verklaren hoe en wat?
... en imo is het in hokjes willen proppen, etiket erop willen plakken voor hokjesgeesten met een minkukel die anders niet met de chaos om hen heen om kunnen gaan.
Minke_ schreef:Ik probeerde met dat bericht ook JUIST niet aanvallend over te komen! Ik wilde duidelijk maken in het kort dat het niet makkelijk is voor de mensen die er nooit van hadden gehoord, maar dat het voor de mensen die die labels kunnen gebruiken juist fijn is.
Dus mijn oprechte excuses als jullie je aangevallen voelen!
En wat Samblabla zegt geld ook voor mij.
@laraxXxemma lastig. Ik heb niet de behoefte me om te laten bouwen oid. Liever had ik het natuurlijk wel iets anders gewilt, maar ik haat het niet.
Samblabla schreef:En omdat onze wereld nu iets minder bekrompen is geworden
Fenrir schreef:Je kan overigens geen minkukel hebben, wel een minkukel zijn.
Huertecilla schreef:Fenrir schreef:Je kan overigens geen minkukel hebben, wel een minkukel zijn.
Je weet waar het begrip vandaan komt?
Minkukel zijn is een foutief gebruik van een verzonnen begrip: een verwording![]()
Verder is mijn opmerking over hokjesgeesten niet aardig bedoeld.
Dat in hokjes willen proppen voor orde in hun eigen angst/onbegrip/beperking is een kwalijke zaak welke veel leed veroorzaakt.
Om lichamelijk iets voor iemand te voelen is het allemaal irrelevant. Geniet ervan. Klaar.
MarlindeRooz schreef:Er staat toch echt iets vermeld in je paspoort... Er staat geen O van onzijdig.