van het leven met een Loverboy, naar vrijwillig erotiek-film

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mer1980

Re: van het leven met een Loverboy, naar vrijwillig erotiek-film

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 14:30

Ik heb nu 75F := (weet je wat die BH's kosten :x ;( :n )

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 14:32

Daar moet je de eerste tijd niet te veel over na denken anders ligt een depressie nog meer op de loer.
Accepteer voor jezelf dat je ook na je bevalling nog wel een tijdje je zwangerschapskleding nodig hebt.
Dan is iedere maand die je sneller in je oude kleding past een cadeautje ;)
Het is best hard die natuur. Dan heb je een vrij zware tijd met een jong kindje, ondertussen voel je je een walrus op het droge, wallen onder je ogen van de nachtvoedingen en uitvallende haren er nog als toetje bovenop.

Dessino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-16 14:36

Doe ik ook niet hoor :)

Ik begin inmiddels al op een tijger te lijken met de zwangerschaps striemen. Smeren als een gek maar je voorkomt het niet.

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 15:23

rienne schreef:
Dessino schreef:
Haha het hele bevallen bevalt me niet haha. M. Roept al om een 2e kindje. Waarop ik antwoord : vraag dat net na of tijdens de bevalling nog maar eens.

Mijn antwoord was NOOIT MEER!

de bevalling zelf viel goed mee vond ik maar dat zwanger zijn en vanaf het moment dat de weeën begonnen waren was een hel voor mij...

Ik ben 18 kg bijgekomen maar door bekkeninstabiliteit kan ik nu nog steeds vrij weinig waardoor het er dus niet afgaat.

Zowel ikzelf als mijn man riepen na de eerste NOOIT MEER!
Uiteindelijk zit er bijna 4 jaar verschil tussen de oudste en jongste. Kinderwens was toch groter dan de angst. Tweede ging gelukkig veel makkelijker, al zal bevallen nooit mijn hobby worden :+ .
Bij mijn eerste was ik 15 kilo aangekomen, bij tweede 23 kilo. Bevallen ben ik niet zo goed in, maar mijn lijf heeft als tegenprestatie dan tenminste wel gezorgd dat ik ongeschonden de strijd ben doorgekomen ;) . Geen striemen, geen extra kilo's, geen buikje...niks. Toch nog béétje mazzel gehad... :D

KellyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 15:28

Jeetje TS wat een verhaal zeg en ongelofelijk dat er mensen in staat zijn om iemand onvrijwillig zo te beschadigen.

Vind het daarbij toch maar weer confronterend om te lezen hoe de seks industrie nog steeds taboe is.. Ben niet van mening dat alleen "beschadigde" mensen in het wereldje zitten.
Daarbij is het natuurlijk prima als jullie je er zelf fijn bij voelen. Ondanks dat je weer wilt gaan studeren zou je toch nog terug willen? En ik vind dat wanneer je het niet als een taboe voorhoud voor je kindje dat het gewoon heel normaal kan zijn, zou me daar niet te druk over maken. Grootste deel van de wereld kijkt er toch naar ook al zeggen ze van niet :o (Lijkt me wel grappig trouwens als op het schoolplein herkend wordt en de ogen van de ander vallen nog net niet zijn hoofd uit haha }:) )

Eerst vond je hem te oud, hoe denk je daar nu over? Liggen jullie verder wel een beetje op 1 lijn qua levensfase/denkwijze?

Snap heel goed dat je geen aangifte wil doen. En het is fijn dat je M alles kan vertellen wat je dwars zit, maar mocht je denken ergens tegen aan te lopen, ook al is het maar iets kleins, zoek alsjeblieft professionele hulp. Ik heb geen dermate traumatische ervaring opgedaan als jouw verhaal, maar ik heb wel alles weg gestopt en altijd gedacht dat het wel prima zo was. Soms kwamen echter de nachtmerries terug, deze negeerde ik. En na enkele jaren (jaartje op 14/15 denk ik) kwamen de paniek aanvallen waar ik niet zelf van af kon komen. Het heeft mij toen erg geholpen om met iemand te praten. Daarvoor ook al regelmatig naar de psych geweest (verschillende) maar vond het helemaal niks. Het begon dus pas te helpen op het moment dat ik besefte dat ik het wilde en nodig had.

Hoop stiekem op een foto van de kleine als ie er is, maar gezien dit een schaduw account is verwacht ik het niet :x

Veel succes met de bevalling en ik hoop dat de schade voor je mee valt. Kan het trouwens zo zijn dat wanneer het op dezelfde plek scheurt en vervolgens netjes behandeld wordt dat dat stugge er dan uit gaat?
En maak je niet druk over de kilootjes, die raak je wel weer kwijt!

Dessino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-16 15:42

Haha ach ja.

Ik zal mssn heus wel eens herkend worden. Maar niet zo dat het mij opvalt. Hoeveel films en filmpjes kan je zien op internet.. t zou puur toeval wezen dat iemand juist mij herken, hier in omgeving oid.

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 15:44

Tsa en daarnaast ben je op straat gewoon gekleed en minder opgedoft en trek je een ander gezicht :D. Ik beken dat ik en mijn man ook wel eens filmpjes kijken / hebben gekeken en zou deze mensen echt niet zomaar herkennen alleen als ik ze toevallig al ken.

Dessino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-16 15:48

Ik ben (sinds mijn zwangerschap dan he) niet eens meer opgedoft. Trainingsbroek aan. Permanente eye-liner beetje mascara en gaan :)

Ook omdat mn huid en ogen snel geirriteerd raken nu.

Normaal sta ik echt wel 2u voor de spiegel (maar ik ben gewoon niet zo vlot) op een gewone dag boodschappen doen. Zeker als ik extantions in mn haar heb.

Tijdens t werk loop ik dus net zo uitdagend opgemaakt/gekleed als door de weeks, normaal gesproken :)

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 20:42

Je borsten hoeven niet perse te groeien. Bij mij waren ze niks groter dan normaal. Buik viel ook erg mee. Bij mijn zoon kwam ik 6 kilo aan, bij mijn dochter 7. Was ze na de bevalling direct kwijt en kon 3 dagen na de bevalling al mijn oude broeken alweer aan ☺️ lucky me.

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 13:28

Storm schreef:
Je borsten hoeven niet perse te groeien. Bij mij waren ze niks groter dan normaal. Buik viel ook erg mee. Bij mijn zoon kwam ik 6 kilo aan, bij mijn dochter 7. Was ze na de bevalling direct kwijt en kon 3 dagen na de bevalling al mijn oude broeken alweer aan ☺️ lucky me.

;(

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 13:36

Dessino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-16 14:10

Aww heel lief.

Nu enkele dagen na mijn s.a account zit ik te denken mij toch bekend te maken in dit topic.
Waarom niet eigenlijk.

Misschien eerst via pb voor de mensen die serieus dit topic gevolgt hebben en mij zeker een hart onder de riem gestoken hebben, mogen zo vrij zijn om mij via pb even een berichtje te sturen, daar maak ik me dan bekend.

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 14:39

Ik lees al vanaf het begin mee, maar heb nog niet gereageerd, simpelweg omdat ik niet weet wat te zeggen... Je komt erg dapper en slim over...gun je het beste, veel geluk met je baby, en met je vriend :-)

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 14:48

Bedenk je goed dat mocht je je echte gebruikersnaam bekend maken dit altijd terug te vinden blijft.
En dit dus ook gevolgen kan hebben voor je latere loopbaan. Tegenwoordig is alles terug te vinden, als je een keer je naam, naam van je paard oid hebt genoemd is een link vaak zo gelegd.

Dessino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-16 15:03

Klopt.

Mbt tot een baan.. zo makkelijk vond ik voorheen ook geen normaal werk.
Ik heb hier ook goed over nagedacht.

En hoop niet dat ik 100x de goedbedoelde adviezen krijg om het niet te doen.

Henniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 16:39

SharonIndezz schreef:
Ik lees al vanaf het begin mee, maar heb nog niet gereageerd, simpelweg omdat ik niet weet wat te zeggen... Je komt erg dapper en slim over...gun je het beste, veel geluk met je baby, en met je vriend :-)

Sluit me hierbij aan ook ik lees al vanaf begin mee, meer weet ook niet echt hoe te reageren behalve dat je heel sterk overkomt. Wens jou en je gezin het beste en mag '16 een wat mooier jaar worden

Dessino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-16 16:41

Hartstikke bedankt!

Ja dat hopen wij ook :)

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 16:44

Het is jou keuze om je bekend te maken.
Vind het echt heel dapper van je!
Dat je daar eindelijk voor uit durft te komen.
Ben je niet bang dat je moeder er dan ook achter komt?
Of zou je dat wel heel erg fijn vinden!

Dessino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-16 16:47

Daar hebben jullie zeker een punt.
Ik wil en ga mijn ouders hier niet mee willen belasten.

Gebeurd is gebeurd niet hun schuld en niet te voorkomen.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 16:48

De keuze is aan jou, maar dat betekent dat het voor de 'hele wereld' te lezen is.
Ik wil nogmaals benadrukken hoe dapper ik je vind, je komt zo sterk over.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 16:49

Ik vind het heel erg dapper dat jij je bekend wilt maken. Ergens bedacht ik mij ook al dat je eigenlijk heel gemakkelijk en openlijk beschrijft over wat je is overkomen en het werk wat je recent doet/deed.
Dat wat je is overkomen weet alleen je vriend en nu dan een aantal bokkers waarvan ik er vanuit ga dat zij nu jou bokt naam nog niet weten.
Dat zal straks dan anders zijn.

Ongetwijfeld denk je er goed over na over het wel of niet bekendmaken van je bokt naam.

Toch ben ik benieuwd wat nu eigenlijk je reden was om 1. je hart te luchten over je verleden en 2. het anoniem te beschrijven?
Je geeft namelijk aan dat jij je verleden hebt verwerkt (er geen last meer van hebt) en je niet schaamt voor het werk wat je doet.
Wat maakte dat je het van je af wilde schrijven en het wilde delen?

Je ouders weten niet wat jou is overkomen, weten zij ook niet wat in voor werk je in beland was?
En weten zij van je recente werk?
Schaam jij voor wat je hebt mee gemaakt en eventueel het werk wat je recent doet/deed richting jou ouders?
Mocht jij je schamen, ben je dan niet bang dat mogelijk via omwegen jou verleden terecht kan komen bij jou ouders?

Oprechte interesse. Jou verhaal intrigeert mij enorm :j (je topic heeft mij niet los gelaten nadat ik het las, ik lees dan ook nog steeds mee).

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 17:00

Ik ben zo opgelucht dat je je geluk gevonden hebt bij je huidige partner.
En dat hij diegene is die je weggehaald heeft.

Ik heb echt respect voor hoe je dingen een plekje gegeven hebt, en je nu verder gaat met jouw leven en jouw geluk.
Dat dit bezegeld wordt met een kindje is helemaal mooi!

Ik wens je alle geluk toe!

different1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 17:30

Ik volg al vanaf het begin van je topic, maar kon (en kan) eigenlijk geen woorden vinden om te laten weten dat ik je erg dapper en sterk vind.
Wat jou is overkomen is gruwelijk, en staat zo'n beetje op 1 wat mijn grootste nachtmerrie's mbt mijn dochter betreft...
Mede door jouw topic zal ik nu en in de toekomst nog allerter zijn op de mensen met wie mijn dochter, maar ook jonge vrouwelijke kennissen, omgaat.

Ik wil je een heel goed 2016 wensen, en dat je nu en in de toekomst zo sterk kunt blijven.

Dessino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-16 17:34

different1 schreef:
Ik volg al vanaf het begin van je topic, maar kon (en kan) eigenlijk geen woorden vinden om te laten weten dat ik je erg dapper en sterk vind.
Wat jou is overkomen is gruwelijk, en staat zo'n beetje op 1 wat mijn grootste nachtmerrie's mbt mijn dochter betreft...
Mede door jouw topic zal ik nu en in de toekomst nog allerter zijn op de mensen met wie mijn dochter, maar ook jonge vrouwelijke kennissen, omgaat.

Ik wil je een heel goed 2016 wensen, en dat je nu en in de toekomst zo sterk kunt blijven.

Als ik je een tip mag geven mbt je dochter. Sta open voor dr verhalen en probeer te begrijpen (en op te lossen uiteraard) dat
De mannen waar je je dochter voor waarschuwt. best wat intresse op kan wekken bij haar.

En jullie dit gezamelijk kunnen bespreken. En dat de spanning die ze eventueel ooit zou zoeken. Geen taboo is. Maar wel gevaarlijk soms.

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 15:20

SharonIndezz schreef:

Niks op aan te vullen!