Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rienne schreef:Dessino schreef:Haha het hele bevallen bevalt me niet haha. M. Roept al om een 2e kindje. Waarop ik antwoord : vraag dat net na of tijdens de bevalling nog maar eens.
Mijn antwoord was NOOIT MEER!
de bevalling zelf viel goed mee vond ik maar dat zwanger zijn en vanaf het moment dat de weeën begonnen waren was een hel voor mij...
Ik ben 18 kg bijgekomen maar door bekkeninstabiliteit kan ik nu nog steeds vrij weinig waardoor het er dus niet afgaat.
SharonIndezz schreef:Ik lees al vanaf het begin mee, maar heb nog niet gereageerd, simpelweg omdat ik niet weet wat te zeggen... Je komt erg dapper en slim over...gun je het beste, veel geluk met je baby, en met je vriend
different1 schreef:Ik volg al vanaf het begin van je topic, maar kon (en kan) eigenlijk geen woorden vinden om te laten weten dat ik je erg dapper en sterk vind.
Wat jou is overkomen is gruwelijk, en staat zo'n beetje op 1 wat mijn grootste nachtmerrie's mbt mijn dochter betreft...
Mede door jouw topic zal ik nu en in de toekomst nog allerter zijn op de mensen met wie mijn dochter, maar ook jonge vrouwelijke kennissen, omgaat.
Ik wil je een heel goed 2016 wensen, en dat je nu en in de toekomst zo sterk kunt blijven.