Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Hanmar schreef:[mod]Sommige gebruikers voelden zich gekwetst of stoorden zich vanwege de oorspronkelijke woordkeuze in de titel. Deze is inmiddels aangepast. We willen jullie verder vragen om in te gaan op het verhaal van TS en verdere opmerkingen over de titel achterwege te laten. Alle opmerkingen over de titel zullen dan ook verwijderd worden als zijnde off topic.[/mod
Desiree schreef:Kanker lijkt bij het leven te horen omdat iedereen er vroeg of laat mee te maken krijgt, maar het als het gepaard gaat met een potentieel verlies van een geliefde, is dat toch heel moeilijk om te accepteren.
Het maakt mij niet uit ts hoe jij je verwoordt. Ik snap hoe vreselijk je hiermee in zit, de zorgen om je pa waar alles nu omheen draait, waardoor al het andere in je leven naar de achtergrond wegzakt.
En dan zijn er van die onempatische losers die ipv begrip te tonen voor jouw emoties, - die je op een hele rauwe manier uit, wat kennelijk voor jou het beste werkt en het beste omschrijft hoe jij je nu voelt - je daarop afrekenen. Wat leven we in een rare wereld! Waar hebben mensen hun prioriteiten liggen? Bij hun eigen gevoel van gekwetstheid, ipv het diepe verdriet van de ander.
Ik wens je heel veel sterkte in deze zware tijd.
.
In 2014 eerst mijn moeder verloren aan de gevolgen van COPD, waarna we 40 dagen later afscheid moesten nemen van mijn oom, haar broer, die al langer leed aan kanker en 'gelukkig' (wat is geluk he...) zelf kon kiezen waar zijn laatste rit zou eindigen.
en heel veel sterkte gewenst.