Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Felicity2511 schreef:Ik weet er één waarbij het kwartje vast ook bij andere mensen pas later viel:
Het liedje Heyah Mama van K3.
Zoe_97 schreef:alle oude liedjes van k zijn ngal dubbelzinnig van teksten hoor
maar heya mama wie dat niet snapt :Citaat:Ik wil jou jij wil mij
Ik weet een plekje waar ze ons niet vinden
Jij mag me verslinden
Doe het heel zachtjes
Geen kreetjes en geen lachjes
Heel zachtjes
Het wordt een leuke zomer
Lieve mooie dromen
Citaat:Hittegolf in mijn hart
Laat mij vanavond naar je kamer komen
Duizend hete dromen...
musiqolog schreef:Felicity2511 schreef:Ik weet er één waarbij het kwartje vast ook bij andere mensen pas later viel:
Het liedje Heyah Mama van K3.
Hoe bedoel je? Omdat daar ook gewaagde teksten in voorkomen? Da's gewoon een kwestie van niet goed naar de tekst luisteren.
K3 was oorspronkelijk bedoeld als kloon van de Spice Girls, en gericht op pubermeisjes. Het pakte alleen anders uit: vooral kleine meisjes vonden het leuk. Daarna hebben de mensen achter K3 de hele handel expres op kinderen gericht en verdwenen de aangebrande liedteksten.
Zoe_97 schreef:alle oude liedjes van k zijn ngal dubbelzinnig van teksten hoor
maar heya mama wie dat niet snapt :Citaat:Ik wil jou jij wil mij
Ik weet een plekje waar ze ons niet vinden
Jij mag me verslinden
Doe het heel zachtjes
Geen kreetjes en geen lachjes
Heel zachtjes
Het wordt een leuke zomer
Lieve mooie dromen
Kwanyin schreef:Ik was reeds volwassen toen ik er achter kwam wat die "bommelding" in de krant altijd was en dat je dat dus als bom-melding leest en niet als een "bommel-ding" .
Hanneke137 schreef:. En ze vroeg aan mijn vader of je de vissen nat kunt spuiten zo met de slang...
Mijn vader begon heel hard te lachen. En mijn zusje snapte niet waarom. Ze zei dus ook tegen mijn vader: ik bedoel het serieus. Nou toen was het gedaan met mijn vader. Het half uur er na is ie niet meer bijgekomen. - mijn zusje was toen 18
Ook echt gebeurd.. De bus werd ingezet ipv de trein. Buschauffeur roept om dat het achterste gedeelte in plaats Y werd afgekoppeld.. Juist.. diverse mensen gingen nog verzitten ook..Citaat:Ik ging vanuit brabant met de trein naar vlissingen. Ik reis elke dag met de trein naar school. Het is dus echt niets nieuws. En ging samen met mijn vriend en zusje en haar vriend. Mijn vriend ging nooit met de trein.
Opgegeven moment zegt mijn vriend, ja ik zat een keer in de trein en toen vroeg de conducteur of er een paar mensen aan de andere kant wilde gaan zitten omdat de trein topzwaar was en anders zou omkiepen... En ik met mijn blonde hoofd geloofde het ook nog
_Summerly_ schreef:Ik kwam er van de week achter dat de Disneyfilm Oliver & Co. een adaptatie is van Oliver Twist.
Bij mijn vorige opleiding (Grieks en Latijn) heerst altijd grote hilariteit als bij mensen die al lang niet meer in het eerste jaar zitten, het kwartje van omikron (lett. 'kleine o', dus de variant die je vindt in bijvoorbeeld 'bot') versus omega (lett. 'grote o', dus de lange variant) valt.