Dingen waarbij 'het muntje' wel heel erg laat viel..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-15 15:40

Nikki }>

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-15 15:40

Oh nee, die tekst vond ik dan weer heel duidelijk :+

Maar je had vroeger ook dat nummer 'Horny' 'I'm horny, horny, horny, horny' etc.
Ik was nog zo naief dat ik vrolijk meezong 'I'm honey, honey honey honey'.
Wist ik veel wat ze zongen :')

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-15 15:41

Wat is daarmee dan? (Het K3 liedje)
Laatst bijgewerkt door Inney op 18-12-15 15:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

8-)
Urielle schreef:
[naam] }>

Urielle

Felicity2511 schreef:
Ik weet er één waarbij het kwartje vast ook bij andere mensen pas later viel:
Het liedje Heyah Mama van K3. :')

Wat is daarmee?

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-15 15:42

Felicity2511 schreef:

Hoe bedoel je? Omdat daar ook gewaagde teksten in voorkomen? Da's gewoon een kwestie van niet goed naar de tekst luisteren.

K3 was oorspronkelijk bedoeld als kloon van de Spice Girls, en gericht op pubermeisjes. Het pakte alleen anders uit: vooral kleine meisjes vonden het leuk. Daarna hebben de mensen achter K3 de hele handel expres op kinderen gericht en verdwenen de aangebrande liedteksten. :)

11AFotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-15 15:43

Wat heerlijk! Ik moest eerlijk zeggen dat ik altijd heb gedacht dat Adriaan de oudste was en niet Bassie. Ik heb ook van die momenten gehad, maar kan ze momenteel ff niet meer herinneren.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-15 15:44

Lees de tekst eens.. :=

Heay was geschreven ergens in 1999 al.. voor het songfestival.

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-15 15:44

alle oude liedjes van k zijn ngal dubbelzinnig van teksten hoor
maar heya mama wie dat niet snapt :
Citaat:
Ik wil jou jij wil mij
Ik weet een plekje waar ze ons niet vinden
Jij mag me verslinden

Doe het heel zachtjes
Geen kreetjes en geen lachjes
Heel zachtjes
Het wordt een leuke zomer
Lieve mooie dromen

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-15 15:45

Ik was reeds volwassen toen ik er achter kwam wat die "bommelding" in de krant altijd was en dat je dat dus als bom-melding leest en niet als een "bommel-ding" .

musiqolog

Zoe_97 schreef:
Citaat:
Ik wil jou jij wil mij
Jij mag me verslinden

Doe het heel zachtjes
Heel zachtjes
Lieve mooie dromen

Of wat dacht je van
Citaat:
Hittegolf in mijn hart
Laat mij vanavond naar je kamer komen
Duizend hete dromen...

Sammie

minister snap je wel :D

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-15 15:46

Songteksten zijn vreselijk. Met Wreckingball heb ik best een tijd You came here like a Rainbow gezongen :o
Ik vond het al raar maar er zijn meer liedjes raar :o
Pas toen ik de titel hoorde ging er een lichtje branden.

En het liedje Cool Kids heb ik maar opgezocht.
"I want to be like the cookies. Because all the cookies, they seem to fit in." Was er echt over.
Maar ik zie nog steeds alle koekjes braaf op een rijtje in het trommeltje liggen . _O-

Shiawase

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-15 15:46

musiqolog schreef:
Felicity2511 schreef:

Hoe bedoel je? Omdat daar ook gewaagde teksten in voorkomen? Da's gewoon een kwestie van niet goed naar de tekst luisteren.

K3 was oorspronkelijk bedoeld als kloon van de Spice Girls, en gericht op pubermeisjes. Het pakte alleen anders uit: vooral kleine meisjes vonden het leuk. Daarna hebben de mensen achter K3 de hele handel expres op kinderen gericht en verdwenen de aangebrande liedteksten. :)

De tekst inderdaad. Ik zong als 5 jarige luidkeels mee. Toen ik wat ouder werd was het natuurlijk snel duidelijk, maar duurde toch minstens een paar jaar voordat dat kwartje viel.

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-15 15:47

Zoe_97 schreef:
Citaat:
Ik wil jou jij wil mij
Jij mag me verslinden

Doe het heel zachtjes
Heel zachtjes
Lieve mooie dromen

Ik heb hem net nog een keer geluisterd en naar de clip gekeken. Eigenlijk dus nooit op de tekst gelet. :')
Maar zeker nog geen kinderliedje toen haha.

Hanneke137

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-15 15:49

Ik ging vanuit brabant met de trein naar vlissingen. Ik reis elke dag met de trein naar school. Het is dus echt niets nieuws. En ging samen met mijn vriend en zusje en haar vriend. Mijn vriend ging nooit met de trein.
Opgegeven moment zegt mijn vriend, ja ik zat een keer in de trein en toen vroeg de conducteur of er een paar mensen aan de andere kant wilde gaan zitten omdat de trein topzwaar was en anders zou omkiepen... En ik met mijn blonde hoofd geloofde het ook nog 8)7

En mijn zusje kan altijd van die ontzettend leuke vragen stellen. We hadden bij ons thuis een vijver met vissen er in. En de vijver had een lek, dus moesten we af en toe er wat water bij doen. Dus mijn zusje stond daar met de waterslang het water bij te vullen. En ze vroeg aan mijn vader of je de vissen nat kunt spuiten zo met de slang...
Mijn vader begon heel hard te lachen. En mijn zusje snapte niet waarom. Ze zei dus ook tegen mijn vader: ik bedoel het serieus. Nou toen was het gedaan met mijn vader. Het half uur er na is ie niet meer bijgekomen. - mijn zusje was toen 18

Tot op heden vind mijn zusje haar vraag logisch, maar ze snapt waarom wij er anders over dachten...
Laatst bijgewerkt door Hanneke137 op 18-12-15 15:50, in het totaal 1 keer bewerkt

_Summerly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-15 15:50

Ik kwam er van de week achter dat de Disneyfilm Oliver & Co. een adaptatie is van Oliver Twist. :o

Bij mijn vorige opleiding (Grieks en Latijn) heerst altijd grote hilariteit als bij mensen die al lang niet meer in het eerste jaar zitten, het kwartje van omikron (lett. 'kleine o', dus de variant die je vindt in bijvoorbeeld 'bot') versus omega (lett. 'grote o', dus de lange variant) valt.

_Nadia_

Re: Dingen waarbij 'het muntje' wel heel erg laat viel..

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-15 15:52

Liquid dreams van Otown is ook zo'n nummer. Kan nog niet geloven dat mijn moeder me dat luidkeels liet mee zingen.

Hanneke137

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-15 15:52

Kwanyin schreef:
Ik was reeds volwassen toen ik er achter kwam wat die "bommelding" in de krant altijd was en dat je dat dus als bom-melding leest en niet als een "bommel-ding" .

Ja, ik had precies het zelfde. Dus ik vroeg aan mijn vader wat een bommelding was.... :') Hij begreep niet waar ik het over had...

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-15 15:53

pffff, K3 alleen in oude teksten..

ik vind 'waar zijn die engeltjes' nog tamelijk recent hoor:

Wie helpt me, wie helpt me, uit al die winterkleren

En ik ben in de wolken, m'n hart aan het koken
Ik krijg het steeds warmer, ik houd het niet uit

???
mag je drie maal raden wat de vaders denken als ze dat horen.

Hanneke137 schreef:
. En ze vroeg aan mijn vader of je de vissen nat kunt spuiten zo met de slang...
Mijn vader begon heel hard te lachen. En mijn zusje snapte niet waarom. Ze zei dus ook tegen mijn vader: ik bedoel het serieus. Nou toen was het gedaan met mijn vader. Het half uur er na is ie niet meer bijgekomen. - mijn zusje was toen 18

ok, ik was wat jonger..

Maar ik ben spinnijdig geworden toen mijn ouders bijna blauw aanliepen van het lachen, maar niet wilde vertellen waarom, toen ik binnenkwamen.. Helemaal in lalaland, stuiterend van blijdschap want:
De buurman heeft mijn konijntje gedekt!
De buurman heeft mijn konijntje gedekt!
Laatst bijgewerkt door elenaMM77 op 18-12-15 15:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-15 15:54

Nee het eerste nummer van de BSB ... Jemig.. Zeker in die tijd was dat gewoon ranzig qua tekst _O-

Citaat:
Ik ging vanuit brabant met de trein naar vlissingen. Ik reis elke dag met de trein naar school. Het is dus echt niets nieuws. En ging samen met mijn vriend en zusje en haar vriend. Mijn vriend ging nooit met de trein.
Opgegeven moment zegt mijn vriend, ja ik zat een keer in de trein en toen vroeg de conducteur of er een paar mensen aan de andere kant wilde gaan zitten omdat de trein topzwaar was en anders zou omkiepen... En ik met mijn blonde hoofd geloofde het ook nog
Ook echt gebeurd.. De bus werd ingezet ipv de trein. Buschauffeur roept om dat het achterste gedeelte in plaats Y werd afgekoppeld.. Juist.. diverse mensen gingen nog verzitten ook..

renateeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-15 15:55

Boheme schreef:
Rocamor schreef:
Zijn hier wel eens mensen om aardbeienladdertjes of busjes vetvrije olie gestuurd?

Ja of een plintentrapje

Kilo zuurstof :+

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-15 15:55

ik heb afgelopen jaar ontdekt waarom motorrijders vaak hun been even naar rechts uitsteken.
Ik vond ze altijd zo onbeleefd dat ze wel hun benen konden strekken tijdens het rijden (stijve spieren ofzo?) maar niet even hun hand konden opsteken om te bedanken dat ik ze voorliet.

Blijkt dus dat hun voet uitsteken de bedanking is ...
ik voelde me dan ook wel behoorlijk dom :P

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-15 15:58

_Summerly_ schreef:
Ik kwam er van de week achter dat de Disneyfilm Oliver & Co. een adaptatie is van Oliver Twist. :o

Bij mijn vorige opleiding (Grieks en Latijn) heerst altijd grote hilariteit als bij mensen die al lang niet meer in het eerste jaar zitten, het kwartje van omikron (lett. 'kleine o', dus de variant die je vindt in bijvoorbeeld 'bot') versus omega (lett. 'grote o', dus de lange variant) valt.

ik heb het niet eens tot het eerste jaar gehaald, maar euh, leg eens uit :o?

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-15 15:59

renateeee_ schreef:
Kilo zuurstof :+

tja, als het gaat om kilo (wat dus niet zoveel zegt) dan snap ik het. Maar wij berekenen ook wel eens de emissie van zuurstof of welke component dan ook in kg/uur of kg/kWh of kg/jaar. Dus zo gek is ie voor mij niet :o