anneliesdj schreef:Fijn Cerastes, dat iemand het nog met me eens is
Jazeker.
Ik vind het echt extreem.
Mn vriend en ik hadden zelfs geen sex toen onze dochter van 6mnd nog op onze kamer sliep...
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
anneliesdj schreef:Yenni schreef:Hij zal het zeker wel waarderen maar ik ben idd nogal bang voor de gevolgen. Ik wil de band die ik nu heb met papa ook niet kwijt..
En wat denk je wat er zou gebeuren of hoe hij zal reageren als je het zegt?
Kahawa schreef:Ik vind ook dat TS er goed mee omgaat. Ze heeft al aangegeven welke concrete dingen ze gaat oppakken. Dat ze voor sommige dingen een beetje terugdeinst kan ik goed begrijpen. Haar vader is duidelijk niet de meest fijngevoelige persoon.
Rocamor schreef:Niet alleen voor jou is het lastig en nieuw, maar ook de vriendin van je vader heeft er ineens een bonusdochter bij.
Yenni schreef:anneliesdj schreef:
En wat denk je wat er zou gebeuren of hoe hij zal reageren als je het zegt?
Ik denk dat papa zal vragen waarom en hij zal vragen of dit iets is van de laatste week. Ik denk dat hij er wel op gaat letten maar mij ook niet helemaal gaat snappen.
Evelijn schreef:En waarom zou dat erg zijn? .... wat zou dat de band die je met je vader hebt anders maken?
En een vader zal het altijd moeilijk vinden om zijn 15 jarige dochter te snappen ... dat moet je niet jezelf aanrekenen... dat hoort bij het vaderschap.
Evelijn schreef:Alleen ts zal er niet met zo'n smiley bij zitten als vader haar niet begrijpt.
Ik denk dat ts bang is dat vader denkt dat zij de relatie afkeurt of dat ze A niet aardig vind, of het hem niet gunt of wat dan ook. Maar dat kun je opvangen door het er meteen bij te zeggen.
Het idee van een brief schrijven is een hele goede, dan kan je vader er ook even over nadenken voor hij reageert wat de spanning er ook al even af haalt.
farahdiba46 schreef:Ik denk dat er wel degelijk rekening met haar gehouden wordt, kom zeg, ze maakt zich al druk als vader en vriendin 20 minuutjes in de garage gaan roken (roken niet bij de kinderen, is toch positief?) en ze dan wat gesmek hoort, dan word ik zomaar alleen gelaten. Dat was wat mij betreft de aap uit de mouw. Deze puber is jaloers.
dat sexverhaal geloof ik ook niet zo, ze stoort zich ook al aan zoengeluiden uit keuken en garage. Komt op mij juist over dat ze daarvoor juist zich even terugtrekken maar helaas...Puber hoort dat (en let daar erg op ook denk ik) en heeft daar al moeite mee.
anneliesdj schreef:Fijn Cerastes, dat iemand het nog met me eens is
farahdiba46 schreef:Ik denk dat er wel degelijk rekening met haar gehouden wordt, kom zeg, ze maakt zich al druk als vader en vriendin 20 minuutjes in de garage gaan roken (roken niet bij de kinderen, is toch positief?) en ze dan wat gesmek hoort, dan word ik zomaar alleen gelaten. Dat was wat mij betreft de aap uit de mouw. Deze puber is jaloers.
dat sexverhaal geloof ik ook niet zo, ze stoort zich ook al aan zoengeluiden uit keuken en garage. Komt op mij juist over dat ze daarvoor juist zich even terugtrekken maar helaas...Puber hoort dat (en let daar erg op ook denk ik) en heeft daar al moeite mee.
Yenni schreef:Ayasha schreef:Weet je vader dat jij hen hoort? Heb je hem dat al gezegd?
Het zou me zeer verbazen maar ergens hoop ik nog steeds dat je pa gewoon te dom is om te beseffen dat jij hen hoort....
Dat weet ik niet. We gingen een keer uiteten nadat ik hen had gehoord en toen zei mijn pa: vannacht niet weer kijken he? (Ik had niet gekeken.)
Ik heb toen ook de hele tijd liggen rollen en met mijn dekbed liggen doen enzo maar de boodschap kwam niet binnen. Sinds dien heb ik goede oordopjes in.
Jis_ schreef:Yenni schreef:Dat weet ik niet. We gingen een keer uiteten nadat ik hen had gehoord en toen zei mijn pa: vannacht niet weer kijken he? (Ik had niet gekeken.)
Ik heb toen ook de hele tijd liggen rollen en met mijn dekbed liggen doen enzo maar de boodschap kwam niet binnen. Sinds dien heb ik goede oordopjes in.
Als mijn kind dit zou vertellen aan mij dan zou ik echt verhaal gaan halen en aan mijn kind vragen of ze er nog wel heen wil.
farahdiba46 schreef:dat sexverhaal geloof ik ook niet zo, ze stoort zich ook al aan zoengeluiden uit keuken en garage. Komt op mij juist over dat ze daarvoor juist zich even terugtrekken maar helaas...Puber hoort dat (en let daar erg op ook denk ik) en heeft daar al moeite mee.