Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
elenaMM77 schreef:M_D_H schreef:Goed idee elenaMM77, echter geven de meeste doktoren geen verklaring meer af... zelfs niet als de patiënt daar zelf om vraagt.
NS dwingen tot een keuringsarts dan maar
het lijkt mij de meest reële oplossing..
zo hoeft er niemand extra bij te betalen en blijft eerste klas voorbestemd voor diegene die daar ook voor willen betalen.
De bus heeft toch ook gewoon minder valide plekken? daar kun je rustig je kont parkeren tot er iemand komt die m nodig heeft.
waarom heeft nog niemand dit opgelegd bij NS?
vuurneon schreef:_San87_ schreef:Die stickers en bordjes hangen er toch al?
Alleen bij de daadwerkelijke gehandicapten plek toch?
purny schreef:Eclair je kunt ook melding maken van de te volle treinen. Daar is op dit moment een meldpunt van.
Ik vind dat er gewoon genoeg plek moet zijn of dat iemand die zoveel hinder ondervind eerste klas mag reizen zonder dat iemand de dupe is omdat hij chronisch ziek is
MarlindeRooz schreef:Maar als je op krukken loopt, waarom ga je dan in de spits? Ik zou dan serieus zo lang mogelijk op school blijven werken of eerder komen etc. Zodat je dat vermijdt.
Ik kan dus niet goed tegen staan in de trein, ik sta ook niet op... Maar ik ga dan ook zoveel mogelijk buiten de spits.
MarlindeRooz schreef:Maar als je op krukken loopt, waarom ga je dan in de spits? Ik zou dan serieus zo lang mogelijk op school blijven werken of eerder komen etc. Zodat je dat vermijdt.
Sammie schreef:Doe je ook oefeningen om je spieren sterker te maken zodat je gewrichten ontlast worden?