Tinder, wie nog meer?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 12:23

Og dat valt nog mee, ik krijg mensen die 2000 km verderop wonen.. :')
Maargoed ik begrijp dat, dat in jouw situatie niet ideaal is.

Smurfin, leuk dat die langs kwam! Wat minder van het belletje..

Ik ben nu gezellig wat aan het beppen met een Belg. Altijd buitenlanders he, dan maar zo _O-
Volgens mij probeert Tinder mij iets duidelijk te maken omdat ik allemaal buitenlandse matches krijg. :Y)

EmptyWords

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 12:25

je kunt ook gewoon de afstanden aanpassen, dan krijg je ze alleen in de buurt te zien

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 12:28

Ik heb ook mijn afstand op max 80km staan. Van mij hoeven ze niet perse om de hoek te wonen, graag niet zelfs. :D
Maar 2000+ km.. beetje te ver. Snap ook niet hoe Tinder daar elke keer bij komt, het zal wel een stille hint zijn ofzo dat ik gewoon iemand uit het buitenland moet nemen _O-

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 12:28

Had ook bij afstanden max 75 km. gezet maar kreeg toch matches in België, dat is toch iets verder bij mij vandaan dan 75 km.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 12:30

AronenLoutje schreef:
Had ook bij afstanden max 75 km. gezet maar kreeg toch matches in België, dat is toch iets verder bij mij vandaan dan 75 km.

Haha indd. Voor mij kan het net, net Belgie.. Woon zelf in Brabant en studeer in Eindhoven dus dan zit je al vrij snel in Belgie.

Maar ik heb de halve wereld al voorbij zien komen joh, niet normaal _O-

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-15 12:42

Het is gewoon onmogelijk..
Ik had iets met een belg, maar toen had ik nog mijn pony nog niet en kon ik het treinen betalen, maar dan ging ik ca 1x per maand op en neer.
Ben echt geschrokken van de prijzen van jaarkaarten bij de NS, 325 euro per maand wat ik dan nodig zou hebben.
Dat is de helft van mijn hele inkomen. -O-
Stel dat retour 25 euro is, drie keer per week heen en weer is gewoon effe 75 euro per week en 300 euro per maand! :\

Een rijbewijs zit er voor mij gewoon echt niet in door de Lyme door fysiek klachten, en ik wil niet nu al aan een aangepast rijbewijs met elk jaar herkeuren etcetera.
Zowel de beenhouding als armhouding kan ik niks mee, dus kwart voor en kwart over vasthouden, nu stuur ik als half nederland maar met je examen moet het toch.
Nu dan mijn 45 km autootje, erg blij mee maar dan vind ik 20 km wel de max..

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 13:04

Dan is het inderdaad geen doen Moonfish die afstanden. Daten of een relatie moet je geen faillissement bezorgen om elkaar te kunnen zien.

Maar ik denk dat ik toch een ticket ga boeken binnenkort..ik vind hem echt te leuk om het te laten gaan. Nou Queelens wie weet joh, zo kom je nog is ergens haha.

Grappig ook vaak dat je dan foto 1 ziet en denkt oh wel leuk! En dan foto 2 en dan huh? is dit dezelfde?

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 13:06

Chiave schreef:
Gefixed, mijn tinderapp doet het. :)

Pieter, oh nee toch. :oo Zitten wij hier samen?

Jup :') :))

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 13:07

AronenLoutje schreef:
Grappig ook vaak dat je dan foto 1 ziet en denkt oh wel leuk! En dan foto 2 en dan huh? is dit dezelfde?

Maak het vaak mee :')

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 13:09

Pieter25 schreef:
AronenLoutje schreef:

Maak het vaak mee :')

Plus een :')

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 13:11

AronenLoutje schreef:
Maar ik denk dat ik toch een ticket ga boeken binnenkort..ik vind hem echt te leuk om het te laten gaan. Nou Queelens wie weet joh, zo kom je nog is ergens haha.

Spannend, dapper van je!!
Goh doe eens gek. Maar nee ik zou er geen problemen mee hebben als iemand in Belgie woont en als iemand veel reist en in Argentinië, ZA etcetcetc zit. Ben sowieso niet het type die en relatie kan hebben met iemand die om de hoek woont en elke dag op mijn lippen zit, bah burgerlijk gedoe word ik bang van :Y)

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 13:14

Queelens schreef:
AronenLoutje schreef:

Spannend, dapper van je!!
Goh doe eens gek. Maar nee ik zou er geen problemen mee hebben als iemand in Belgie woont en als iemand veel reist en in Argentinië, ZA etcetcetc zit. Ben sowieso niet het type die en relatie kan hebben met iemand die om de hoek woont en elke dag op mijn lippen zit, bah burgerlijk gedoe word ik bang van :Y)

Hahaha deze tekst had ik ook kunnen typen! Ja ik ben het een beetje gewend van huis uit en ik moet er niet aan denken om iedere avond gezapig op de bank te zitten met aardappelen om 18.00 uur. Niet dat er geen tussenweg is maar you know what I mean...

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 13:46

13477km uit de buurt. Nieuw hoogtepunt.. :')

Haha precies dat AronenLoutje, ik kan best een beetje burgerlijk zijn, maar niet nu al de rest van mijn leven.

KellyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 14:14

Afstand komt trouwens door TinderPlus of zo iets. Dat kan je kopen en dan kan je matches zoeken over de hele wereld.
En volgens mij krijg je ook iedereen te zien die jou liked ongeacht de afstand. Alhoewel... misschien ook niet, let nooit zo op leeftijd maar het is me nog niet opgevallen dat daar iemand tussendoor is geglipt.

Aronenloutje, waar gaat de reis heen? :D

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 14:21

Aha dus al die kerels hebben gewoon TinderPlus? Ik niet namelijk hoor haha.
Let je niet op leeftijd? Ik vaak wel heb het liefste dat ze 24-26 zijn maar heb mijn filter op 21-30 staan omdat er natuurlijk altijd uitzonderingen mogen zijn _O-

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 14:22

Waar moet dat zijn dan Queelens?
Aha tinderplus! nou daar beginnen we maar niet aan haha.
De eventuele reis zou naar Spanje gaan, niet Australië ofzo gelukkig. (wil ik wel heen maar met deze reden btje over the top haha) Normaal loop ik niet zo hard van stapel hoor, weet ook niet wat t is met deze haha :')

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 14:25

Ik doe ook mee aan tinder
En heel eerlijk gezegt had ik alleen maar even een account gemaakt om wat rond te neuzen :+
Maar op dag een had ik al een paar matches waarvan een wel heel erg leuk! En nu gaan we al bijna 3 weken heel gezellig en leuk met elkaar om :D

Ik zal straks even bij lezen hier in het topic

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 14:28

Volgensmij stond er in zijn profiel dat die uit Australie komt. Weet niet of dat 14.000 km is? Kan me haast niet voorstellen dat de wereld zo groot is _O-
Leuk leuk Spanje ik hou van dat land!

Edit: even gegoogled. Australië ligt inderdaad 14.000 km verderop

KellyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 14:32

Haha dus je hebt een tindermatch uit Australië, whoehoe die zijn niet mis over het algemeen :))
En nee eigenlijk niet, ik kijk naar foto, als ik erg verveel zelfs alleen de eerste en dan wordt ie links of rechts. Pas als ik een match ben bekijk ik de rest :')

Ah Spanje dat is redelijk. Maar kijk je alsjeblieft wel uit..... Weet niet helemaal wat de bedoeling is maar kan zomaar een catfish zijn en dan sta je daar helemaal in je eentje in Spanje.. -O-

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 14:38

Thanks voor de waarschuwing KellyR maar ik heb hem al in real life gezien hier in NL vorige week dus ik denk dat het wel mee zal vallen ;-) Anders had ik die stap denk ik niet gezet hoor, je hebt idd geen idee waar je dan naartoe gaat.
Laatst bijgewerkt door Lougino op 29-12-15 14:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 14:39

Meestal swipe ik ook al op de eerste foto maar als iets relatief 'interessant' is ga ik wel even verder kijken naar de andere foto's. Dan kijk ik als het nog een beetje een twijfeltje is naar leeftijd, afstand en tekst eventueel instagram :+
Hele tactiek hier

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 14:40

Hebben jullie zelf een uitgebreid profiel met een verhaaltje over jezelf enzo?

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 14:46

Ik heb wel een verhaaltje. Locatie, lengte (kleinere mannen = no go), allergie voor huisje/boompje/koter etc. En 4-5 foto's. Niet dat tekst gelezen wordt, want élke keer krijg ik de vraag 'en, waar kom je vandaan?' :')

KellyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 14:47

Ah okay dan is het goed, ik had je niet laten gaan als je hem nog nooit in het echt gezien had :') In dit geval zeg ik, geniet lekker van het zonnetje!!

Nee eigenlijk niet, ik heb een aantal foto's die wel een beetje omschrijvend zijn voor hoe ik ben. Rustig over het algemeen maar ook gek en natuurlijk gek op dieren :+ Verder heb ik altijd een slagzin staan, nu hier die van Van Gaal " That is another biscuit" Vind ik wel grappig.. Alle voetballers vis ik er zo tussen uit haha next! Nee grapje :x

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 14:58

Hahaha allergie voor huisje/boompje/koter, mooie!

Nee Kelly ik denk dat m'n moedertje dan ook had gevraagd of ik heeelemaal gek geworden ben haha. Maar er staat nog geen concrete afspraak hoor om echt te gaan..ff afwachten hoe het loopt komende week qua contact.