Wel miljoenen pot-grappen, maar daar kan ik zelf ook wel mee lachen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
speedfiets_2 schreef:isabel_94 schreef:Ik ben ook lesbisch, maar krijg gelukkig nooit zoveel vervelende opmerkingen te horen.
Wel miljoenen pot-grappen, maar daar kan ik zelf ook wel mee lachen
Hier word er altijd sport van gemaakt om ergens in pot te verwerken.
Koetjesreep schreef:franka75 schreef:ik ben zelf hetero maar het lijkt me vreselijk lastig waar jullie allemaal mee moeten dealen, maar ik denk dat dat met heel veel is wat mensen over iets denken. Ik heb adhd en dan hoor je standaard ja je praat erg veel of dan ben je toch heel druk. Een vriendin van mij is een stuk kleiner en steevast vragen ze, is dat je dochter, we schelen 3 jaar. of je zus iets minder erg. mensen denken niet na of weten het niet en doen er ook geen moeite voor. En nee je bent absoluut niet de enige, je bent niet raar alleen iets anders nou en...
Die ADHD vooroordelen ken ik ook goed genoeg.. Soms denk ik echt, hoe kortzichtig kan iemand wel niet zijn? Achja, gewoon 't ene oor in en 't andere weer uit!

Hhilde schreef:Koetjesreep schreef:''Waarom zouden biseksuele mensen minder te vertrouwen zijn dan mensen die op 1 geslacht vallen?...
Ik ben nog nooit vreemd gegaan, en ben het ook niet van plan om ooit te gaan doen''
Dat is gewoon mijn eigen, slechte, ervaring met die 2 exen dan. Vooroordelen komen vaak uit slechte ervaringen..
En tóch zou je eigenlijk van zo'n vooroordeel af moeten kunnen. Een vreemdgaan-gen zit los van het bi-gen
Maar dat doe je geloof ik ook niet (hoop ik)
IJsco_Love schreef:Ik snap die vooroordelen nooit...
Zeker niet dat iemand er 'te vrouwelijk uitziet om een lesbische te zijn'....![]()
![]()
![]()
Een lesbische vriendin van mij kreeg ooit de vraag wie in haar relatie 'het mannetje' was en wie 'het vrouwtje'. Waarop ze antwoordde: 'Eh.....We zijn allebei het vrouwtje...That's kind of the point...'![]()
TS: Je lekker niks aantrekken van welk vooroordeel dan ookMaar dat doe je geloof ik ook niet (hoop ik)