Lesbisch, maar..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Isabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 09:37

Ik ben ook lesbisch, maar krijg gelukkig nooit zoveel vervelende opmerkingen te horen.
Wel miljoenen pot-grappen, maar daar kan ik zelf ook wel mee lachen :+

Koetjesreep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-15 12:41

isabel_94 schreef:
Ik ben ook lesbisch, maar krijg gelukkig nooit zoveel vervelende opmerkingen te horen.

Die zijn inderdaad grappig! Maar die zijn (normaal gezien) ook niet heel denigrerend bedoeld he :D

musiqolog

Re: Lesbisch, maar..

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 12:48

Bij PSV voetbalt nu een aanvaller die Maxime Lestienne heet. Een Nederlandse auteur van voetbalboeken noemt hem soms 'Lesbienne'. Die man heet Menno Pot.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 16:14

De pot verwijt de ... euh...?

Deliana1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 16:19

Oordelen is altijd makkelijker, ben zelf bi en ik heb bij mannen een ander gevoel als bij vrouwen. Kan op beide verliefd worden allebei aantrekkingskracht maar ik kan het gevoel niet met elkaar vergelijken!

jepsica

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 16:29

Voorheen had ik altijd spijkerbroek met vest aan en geen make up op. Laatste 2 jaar meer vrouwelijk gekleed en make up. Zeggen mensen vroeger was je echt een lesbi nu niet meer.
Nou ik voel me anders nog hetzelfde hoor.

Nou mag ik gewoon nog steeds bi zijn?

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-15 11:03

isabel_94 schreef:

Hier word er altijd sport van gemaakt om ergens in pot te verwerken.

SaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 21:37

speedfiets_2 schreef:
isabel_94 schreef:

Hier word er altijd sport van gemaakt om ergens in pot te verwerken.

Heel herkenbaar en stiekem ook wel grappig :))

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 22:07

Iemand nog zin in een DIY? :D

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 02:39

Koetjesreep schreef:
franka75 schreef:
ik ben zelf hetero maar het lijkt me vreselijk lastig waar jullie allemaal mee moeten dealen, maar ik denk dat dat met heel veel is wat mensen over iets denken. Ik heb adhd en dan hoor je standaard ja je praat erg veel of dan ben je toch heel druk. Een vriendin van mij is een stuk kleiner en steevast vragen ze, is dat je dochter, we schelen 3 jaar. of je zus iets minder erg. mensen denken niet na of weten het niet en doen er ook geen moeite voor. En nee je bent absoluut niet de enige, je bent niet raar alleen iets anders nou en...

Die ADHD vooroordelen ken ik ook goed genoeg.. Soms denk ik echt, hoe kortzichtig kan iemand wel niet zijn? Achja, gewoon 't ene oor in en 't andere weer uit!

ja precies we doen ons best

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 09:43

Ik kreeg gister de slappe lach toen iemand het had over "hele mooie vuurwerkpotten". _O-

Mensen keken me echt aan van :?

lemanthia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 18:56

ik ben ook lesbisch, maar krijg geen vooroordelende opmerkingen

Koetjesreep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-17 00:34

Hhilde schreef:
Koetjesreep schreef:
''Waarom zouden biseksuele mensen minder te vertrouwen zijn dan mensen die op 1 geslacht vallen?...

Ik ben nog nooit vreemd gegaan, en ben het ook niet van plan om ooit te gaan doen :P''

Dat is gewoon mijn eigen, slechte, ervaring met die 2 exen dan. Vooroordelen komen vaak uit slechte ervaringen..

En tóch zou je eigenlijk van zo'n vooroordeel af moeten kunnen. Een vreemdgaan-gen zit los van het bi-gen :)

Kleine update! Ondertussen al dik een half jaar samen met een biseksueel meisje :')

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 00:52

Bah wat kort door de bocht TS, en natuurlijk voor alle dames en heren die lesbisch, biseksueel of homo zijn.

Mensen moeten blijkbaar oordelen, maar vergeet niet dat het belangrijkste is dat jij gelukkig bent met hoe je bent. Maar de oordelen die ze hebben als zo zie je er helemaal niet uit, tsja hoe moet je er dan uit zien om lesbisch te zijn. Dan pas ik nog eerder in hun plaatje waarschijnlijk en ik ben toch echt hetro. En ook daar in geld als je maar gelukkig bent met je zelf.

Tsja kwa bed vind ik helemaal hard gezegd, ik kan me er ook geen voorstelling van maken hoe het is 2 vrouwen onder elkaar hoe ik daar van zou kunnen genieten. Maar jullie kunnen je waarschijnlijk geen voorstelling maken hoe je er van kan genieten met iemand van het anderen geslacht. Maar het belangrijkste is toch dat je er als koppel in welke vorm dan ook dus vrouw met vrouw, man met man of man met vrouw, er samen van geniet en verder gaat het een ander toch geen barst aan.

Laat ze lekker doen, mensen die zo moeten oordelen zijn waarschijnlijk zelf dood ongelukkig. Het belangrijkste is Dat jij gelukkig bent in je leven met iemand waar je van houd.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 08:01

hanny_jelke schreef:
Tsja kwa bed vind ik helemaal hard gezegd, ik kan me er ook geen voorstelling van maken hoe het is 2 vrouwen onder elkaar hoe ik daar van zou kunnen genieten.

Je mist echt wat 8-)

IJsco_Love

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 22:28

Ik snap die vooroordelen nooit...
Zeker niet dat iemand er 'te vrouwelijk uitziet om een lesbische te zijn'.... :? :? :?

Een lesbische vriendin van mij kreeg ooit de vraag wie in haar relatie 'het mannetje' was en wie 'het vrouwtje'. Waarop ze antwoordde: 'Eh.....We zijn allebei het vrouwtje...That's kind of the point...' 8)7

TS: Je lekker niks aantrekken van welk vooroordeel dan ook :Y) Maar dat doe je geloof ik ook niet (hoop ik) :=

tijger22

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 22:29

Ik ben bi en net uit de kast.
Al 2.5 jaar een hele lieve vriend dus toen kwam de opmerking: ''Oh en had je D als dekmantel?'' :') _/-\o_

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 22:34

Ach, ik heb ook een relatie gehad met een vrouw en mistte destijds echt geen
Spoiler:
piemel
..

Momenteel een relatie met een man en momenteel mis ik ook geen vrouw..

Vind overigens beide totaal anders en niet te vergelijken. Maar mensen vinden het vaak leuk om te provoceren etc. Lekker laten gaan.

Koetjesreep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-17 10:48

IJsco_Love schreef:
Ik snap die vooroordelen nooit...
Zeker niet dat iemand er 'te vrouwelijk uitziet om een lesbische te zijn'.... :? :? :?

Een lesbische vriendin van mij kreeg ooit de vraag wie in haar relatie 'het mannetje' was en wie 'het vrouwtje'. Waarop ze antwoordde: 'Eh.....We zijn allebei het vrouwtje...That's kind of the point...' 8)7

TS: Je lekker niks aantrekken van welk vooroordeel dan ook :Y) Maar dat doe je geloof ik ook niet (hoop ik) :=

Doe ik inderdaad niet! Oud topic trouwens, maar ik vind het wel grappig hoe het nog steeds gebeurt!