Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Chiave schreef:"Fluitjeschips"![]()
Het zal tien jaar geleden zijn dat ze nog in de schappen lagen en als ik me niet vergis waren ze van hetzelfde merk als Cheetos.
Het waren langwerpige chips, eigenlijk net patat, maar dan hol van binnen, gewoon te krijgen bij de Super de Boer, AH etc etc...
Waar vind ik die nog?
Dus kan me hier wel eens vermaken! smurffie schreef:Iemand toevallig tips waar ik gewone zakjes groene thee vanille kan vinden? Ik zie ze nergens in winkels

Ropa schreef:Weet iemand waar ik dit luchtje nog kan krijgen? Gekregen van mijn inmiddels overleden oma, maar hij ruikt zo lekker! Ik heb gezocht maar kom op allemaal engelse site's uit.
[ Afbeelding ]
En je kan via paypal betalen, dan heb je wel kopersbescherming
SaraViavia schreef:Karamel hagelslag van Venz...... Iemand??

) echt lekker! zwanepol schreef:Chocola!
Vroeguh had je van die ronde bollen met een oranje zilverpapiertje erom. Voordat je het papier er afhaalde moest je eerst met die bal ergens opslaan, daardoor brak de binnenkant en als je het dan open maakte had je allemaal partjes, net als een sinasappel. Het was heerlijke melk chocolade met een vleugje sinasappel smaak. Kreeg ik wel eens van mijn oma, maar ik heb ze later nooit meer gezien. Ik weet ook niet meer van welk merk het was.....
BOKTMANDYY schreef:altijd bij de action te koop (hebben in de omgeving best veel vestigingen zitten) nu helemaal NERGENS meerze zijn zo lekker, vreet zo een pak binnen 5 min op, gelukkig voor mij kan ik het (nu nog) hebben
[ [url=m/xqatSp.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/4Ulzgk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ropa schreef:Weet iemand waar ik dit luchtje nog kan krijgen? Gekregen van mijn inmiddels overleden oma, maar hij ruikt zo lekker! Ik heb gezocht maar kom op allemaal engelse site's uit.
[ Afbeelding ]
Joliieeenn schreef:Heeft er nog iemand ooit de pinda cheetos gezien?
Vond dat zooo lekker. Mijn moeder heeft ze nog een tijdje van hema merk gehad maar ook daar zijn ze weg helaas..
Liselot schreef:Ik haalde regelmatig diepvriesmaaltijden, durf zo niet meer te zeggen wel merk (aviko is het niet). De lekkerste vond ik met kip, worteltjes, brocolli, aardappelpartjes en honing-mosterd saus en laten ze nu net die niet meer verkopen bij de AH.
Weet iemand of ze ze nog ergens anders hebben?
dat wist ik niet...