Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

zelmago4it schreef:Ik ben nu 2,5 jaar samen met mijn vriend. al vanaf het begin dik 1,5 jaar 'samengewoond' op de manege bij zijn ouders. Hij trok daar net in toen wij wat kregen, en tja anders zat hij ook maar zo alleen..
Hij wil toch graag meer privacy, dus we zijn nou bezig met een koophuisje.Niet écht officieel samenwonen maar ik zal daar wel meest van de tijd zijn
Heb er superveel zin in. Echt een leuk huisje, kan niet wachten tot we kunnen gaan klussen!!
blubblabhoi schreef:Jaaaa m'n vriend en ik zijn 1e geëindigd op een woning, heel plotseling![]()
Nu hebben we eigenlijk het vermoeden dat het te klein gaat zijn, maar dat moeten we eerst maar eens in het 'echt' bekijken. Hoop dat de woningbouw snel contact legt
blubblabhoi schreef:Jeetje @Marlis dat is wel vervelend! Moet er verder nog veel geklust worden in het huis?
Wij gaan morgen de woning bekijken en maandag hebben we intakegesprek bij de woningbouw.
Ben zeer benieuwd
JenniferU schreef:even een schopje om hoog.... hoe gaat het inmiddels bij jullie?
wij zijn sinds vandaag gaan samenwonen en zijn druk opzoek naar een leuk koophuis,
vandaag een aantal bezocht en nu een 2e bezichtiging inplannen voor 1 woning