Gisteren zei ik nog tegen mijzelf dat als ik over een maand nog steeds de furby wilde, ik hem mocht kopen en nu ga ik hem zo in mijn pause al ophalen Ik lijk wel weer 7 jaar.
Op bol.com zijn ze een stuk duurder! Ik vind de peacock zo leuk.. maar kan die nergens (goedkoop) vinden xD
_KiMbErLeY_
Geplaatst: 06-11-15 13:26
HAHAHAHAHAHAHAHA GEWELDIG DIT!!!!
Furby booooom op bokt
En dreamy al bij 3 winkelcentra geweest haha, inpakken is een goed idee, dan lijkt net net alsof je m niet voor jezelf koopt!
Ik verstond er trouwens geen zak van wat die furby in bet nederlands aan het brabbelen was
Anoniem
Geplaatst: 06-11-15 13:30
Ik vind jullie zo eigenlijk nog schattiger dan die Furby's
edit: ik ga zelf echt geen Furby kopen, maar ik blijf wel hier hangen om jullie wel en wee met die dingen te volgen en foto's en filmpjes te zien natuurlijk
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 06-11-15 13:34, in het totaal 1 keer bewerkt
Forbiddenpie
Geplaatst: 06-11-15 13:33
Je zou bijna denken dat we een huiskamertopic nodig gaan hebben om onze wel en wee van de beestjes bij te houden hahaha. Ik geloof dat er veel gelukkige eigenaren bijkomen vandaag en morgen.
Dreamy
Geplaatst: 06-11-15 13:35
Forbiddenpie schreef:
Je zou bijna denken dat we een huiskamertopic nodig gaan hebben om onze wel en wee van de beestjes bij te houden hahaha. Ik geloof dat er veel gelukkige eigenaren bijkomen vandaag en morgen.
Nu wil ik ook een Furby maar ik heb eigenlijk helemaal geen geld om aan speelgoed uit te geven, kijken of mijn oude Furby nog wil leven
Janneke93
Geplaatst: 06-11-15 13:46
Lief Dreamy Hup hup batterijen erin!
KletsKoekje
Geplaatst: 06-11-15 13:47
Mijn zoontje gaat nu een dutje doen en daarna gaan we naar de intertoys! (En als die degene die we willen niet hebben naar de bartsmit) Bij intertoys en bartsmit zijn ze nu 25 euro. Ik keek net op bol.com en daar zijn de boom kei duur! ! Wat een malloten