Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
? Leuk voor ze!!! Je moet natuurlijk ergens ook wel een beetje met je tijd meegaan.... Is niet altijd makkelijk, maar ja..... hoort er toch ook wel bij. Daarbij kun je ze leren er goed mee om te gaan, denk ik. Daar laten, naar mijn idee, veel ouders toch steken vallen. Uit gemakzucht of omdat ze zelf zo verslaafd zijn aan hun mobiel en daardoor geen goed voorbeeld geven. Dat zie ik helaas erg om me heen. Ik hoop dat anders te doen met mijn kind nu (ben zelf ook gek op mijn mobiel, hoor, eerlijk is eerlijk
, maar ben me daar ook heel bewust van).
. Dus hoge rekeningen enzo, nee, niet aan de orde hier gelukkig....... (zit een opwaarderingssysteem op bij ons). Ze gebruikt vooral Whatsapp, Messenger (bellen via de wi-fi) en soms Facebook, al doet ze dat laatste liever op de i-Pad of laptop thuis..... papagroom schreef:Nou.....ze hebben er toch eentje gekregen hoor....een goedkoop nokia`tje met een prepaid kaartje.
we hadden ze tussen de rest van de cadeautjes gelegd,en toen het nummer gebeld.......je had die koppies eens moeten zien.
kirri schreef:Ik heb ja gestemd, maar dan voor een simpel ding met alleen wifi thuis, bij mijn moeder in der klas hebben kinderen van 4/5 jaar al hun eigen tablets
), maar na een week wilde ze ook al een smartphone. Dus haar vader heeft maar nieuwer model gekocht.. De Ipad had ze al op haar 5e..
Net zo sterk als een Nokia 3310.