friesam schreef:Collie2008 schreef:Nou geld speelt bij mij zeker wel een rol. Wij zouden het financieel kunnen opvangen om minder te werken, kind erbij en een paard aan te houden, maar ik vind het dan allemaal wel heel beperkt worden met wat je verder nog kan. Ik wil ook blijven leven (en dus geld uitgeven) Dat een wereldreis minder makkelijk gaat oké, maar een week kramperen in een lekkende tent zie ik ook niet zitten (oké da's heel zwart wit genomen)
Ik denk dat er heel veel gezinnen zijn die echt niet EN een paard kunnen houden EN voor kinderen kunnen kiezen in ie zin dat je er ook bent voor het gezin(leven) en geen financiële problemen op je af roept.
Ik ben "gewoon" vertegenwoordiger, mijn vent is gewoon chauffeur (eigen transportbedrijfje 2 wagens).
Mijn paard staat pension gestald, 3 paarden op de wei.
Zijn nu wel bezig met huis met grond en alle paarden thuis.
Hebben nu 1 kind maar 2 zou ook geen probleem zijn.
Kunnen met ons geld doen wat we willen. Rijden leuke auto's, zijn bezig met een leuk huis met grond. En hoeven niet te gaan kramperen.
Met alle respect hoor, maar je zit dus gewoon goed in de slappe was om het zo maar even te zeggen.
Als je eens opzoekt wat een modaal inkomen is en bedenkt wat je daarmee kunt...
) Dat een wereldreis minder makkelijk gaat oké, maar een week kramperen in een lekkende tent zie ik ook niet zitten (oké da's heel zwart wit genomen)
Als ik vriendinnen moet geloven , als je die hebt dan denk je nerens ander meer aan dan aan kinderen.
.
Ikzelf heb ook zoiets van houdt je mond en wacht dan zelf gewoon af. Maar het is wel zo dat veel mensen die nee nee nee roepen later alsnog met kroost rondlopen. En anderen roepen nee nee en blijven dat roepen.
Ik heb dat "Aaaaahh wat schattig"-instinct gewoon niet. Mijn eierstokken beginnen al helemaal niet te rammelen.
accepteer het antwoord en als je dat niet van plan was om te beginnen stel de vraag dan niet.
.