Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yv_ schreef:Nou weten jullie wat? Ik lig al 2,5 dag "ziek" (iets met niet te harden verstandskies die eruit is gehaald :/ ) thuis, dus vind dat ik even een cadeautje heb verdiend. Die store in DH is 20 minuutjes rijden en zag dat ze tot 5u open zijn, dus ga zo eens kijken
. Word wel héél erg nieuwsgierig door dit topic
Musk en patchouli geurtjes vind ik heerlijk, dus gok dat die wel mee gaan als ze er zijn
kiwiwitje schreef:HEBBEN ZE ZWITSAL GEUR?:O Die wil ik! Waar vind je die![]()
verder denk ik dat ik ga voor een hoop kerst en bos geuren en de apple pie achtige geuren..(die ik allemaal bij waxmelts had gevonden)
Nathas schreef:kiwiwitje schreef:HEBBEN ZE ZWITSAL GEUR?:O Die wil ik! Waar vind je die![]()
verder denk ik dat ik ga voor een hoop kerst en bos geuren en de apple pie achtige geuren..(die ik allemaal bij waxmelts had gevonden)
Op http://www.melt-it.nl vind je de Zwitsal geur. In de melts maar ook via geuren zoals dure parfums
lifaya schreef:Ik hield van de waxmelter. .. tot de eerste x de mijne spontaan ontvlamde doordat het wax vlam vatte en er een gigantische vlam in de woonkamer ontstond en nu afgelopen week mijn katten Door het ravotten de wax bij de kaars kregen en ook dat weer vlam vallen waardoor er weer een flink fikkie werd gestookt... ik ben er een beetje klaar mee want hoe lekker het ook is ik merk dat het heel brandgevaarlijk is. Ze beginnen vaak te lekken enzo...
lifaya schreef:Ik hield van de waxmelter. .. tot de eerste x de mijne spontaan ontvlamde doordat het wax vlam vatte en er een gigantische vlam in de woonkamer ontstond en nu afgelopen week mijn katten Door het ravotten de wax bij de kaars kregen en ook dat weer vlam vallen waardoor er weer een flink fikkie werd gestookt... ik ben er een beetje klaar mee want hoe lekker het ook is ik merk dat het heel brandgevaarlijk is. Ze beginnen vaak te lekken enzo...
Yv_ schreef:Thanks! Ik lees het toevallig net in een faq op een site idd, dat de tarts sterker zijn!
Misschien dat dat het dan wel is. Hoe de geuren van YC zijn, weet ik niet, omdat ik eigenlijk een beetje afgeknapt was na die kaarsjes. Als ik zo de verpakkingen zie, denk ik dat ik toen inderdaad een paar votives had, al zie ik de geuren die ik toen had er niet tussen, dus het kan zijn dat is me vergis in merk.
Zie bij YC wel een aantal geuren die me ónwijs aanspreken: Egyptian Musk, Witches Brew 2014, Apple& Pine Needles.. Alleen dat is qua tekst... Weet natuurlijk niet of ze in het echt ook zo lekker zijn
Edit: Zie ook dat er een winkel zit hier in Den Haag. Iemand daar ervaring mee? Uitgebreid assortiment? En kun je ze ook ruiken daar?