Daarom ook vernoemd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Morganlefay schreef:MarlindeRooz schreef:Nou moet ik wel toegeven dat je in Utrecht voor de leuke dingen vaak 18+ moet zijn.
Nu zeer zeker, vanwege de Kamasutra beurs in de Jaarbeurs
Celiien schreef:Het mooie is dat TS later zegt 'ik vroeg geen mening maar antwoord op mijn vraag', maar in haar OP staat 'wat denken jullie'
Martina67 schreef:Het gebruiken van andermans id geeft trouwens wel aan dat beide dames (de gebruiker van het id en degene die de ID-kaart uitgeleend heeft) het niet erg nauw nemen met de regelgeving.
Dat beloofd wat voor de toekomst.....
DominiqueDG schreef:Martina67 schreef:Het gebruiken van andermans id geeft trouwens wel aan dat beide dames (de gebruiker van het id en degene die de ID-kaart uitgeleend heeft) het niet erg nauw nemen met de regelgeving.
Nou, nou, beetje overdreven. Nooit geprobeerd om die vet gave disco binnen te komen toen je 15 was, maar officieel 16 moest zijn?
Maar helaas, risico van 'het vak'! De boete is dus geheel terecht en te verwachten.
DominiqueDG schreef:Martina67 schreef:Het gebruiken van andermans id geeft trouwens wel aan dat beide dames (de gebruiker van het id en degene die de ID-kaart uitgeleend heeft) het niet erg nauw nemen met de regelgeving.
Nou, nou, beetje overdreven. Nooit geprobeerd om die vet gave disco binnen te komen toen je 15 was, maar officieel 16 moest zijn?
Maar helaas, risico van 'het vak'! De boete is dus geheel terecht en te verwachten.
renskesanne schreef:lijkt ook echt alsof hier nog niemand jong is geweest en een beetje lol wou hebben
renskesanne schreef:lijkt ook echt alsof hier nog niemand jong is geweest en een beetje lol wou hebben