[18+] Relatie met iemand die geen bedprestaties kan leveren?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 10:52

Palmera schreef:
Ailill schreef:
Zeg dames, hoe zijn jullie zelf eigenlijk in bed }>

Ik ben een wereldwonder :')

Helaas niet naast de deur -O-

TurboTinker

Re: Relatie met iemand die geen bedprestaties kan leveren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 11:00

:')

Ik weet niet hoe ik ben in bed. Ik doe mijn best. Om het voor beiden plezierig te maken ♡

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 11:44

Palmera schreef:
Ailill schreef:
Zeg dames, hoe zijn jullie zelf eigenlijk in bed }>

Interessante positie in een land wat met name de mánnen betreft niet eens een ontwikkelingsland is op dit gebied.

Voor de niet spaans ingewijden; de spaanse knulletjes worden door moeders en omas met een volstrekt wereldvreemd zelfbeeld verpest en groeien niet op, tot dus onvolwassenen met een .... inderdaad; volstrekt wereldvreemd zelfbeeld.
Ze wéten dat ze perfect zijn, ontwikkeling is niet nodig en kritiek een persoonlijke aanval.
De uitzonderingn zijn spreekwoordelijk bevestigend.

Het gevolg aan de vrouwelijke kant van de samenleving is voorspelbaar met het grote verschil dat díe zijde juist wel verbetering verlangt en omarmt.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 11:53

Huertecilla schreef:
Palmera schreef:

Interessante positie in een land wat met name de mánnen betreft niet eens een ontwikkelingsland is op dit gebied.

Voor de niet spaans ingewijden; de spaanse knulletjes worden door moeders en omas met een volstrekt wereldvreemd zelfbeeld verpest en groeien niet op, tot dus onvolwassenen met een .... inderdaad; volstrekt wereldvreemd zelfbeeld.
Ze wéten dat ze perfect zijn, ontwikkeling is niet nodig en kritiek een persoonlijke aanval.
De uitzonderingn zijn spreekwoordelijk bevestigend.

Het gevolg aan de vrouwelijke kant van de samenleving is voorspelbaar met het grote verschil dat díe zijde juist wel verbetering verlangt en omarmt.
Totdat de vrouwelijke kant zelf moeder is geworden, dan gaan de remmen los :+

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 11:53

Als iemand het niet meteen kan is dat niet erg toch :) geen reden om je druk over te maken lijkt mij.

Zelf hoef ik echt niet elke keer klaar te komen, ik wil gewoon genieten van hem. En dat doe ik altijd! :)

Als je problemen hebt met sex in de relatie vind ik dat je daarover met hem moet praten. Ipv zeuren bij andere over jouw slechte seks. Dat is niet heel eerlijk tegenover hem. Iedere vrouw is anders en vind andere dingen fijn, misschien denkt hij dat het anders moet door eerdere ervaringen met andere vrouwen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 11:55

Ik zou nooit iemand dumpen omdat diegene onzeker is in bed of eerst wat meer uit zijn schulp moet komen voordat hij geweldig kan spetteren. Maar dan moet je daar wel over communiceren. Als ik serieus date met iemand kan ik ook wat onzeker zijn in bed, en daar verwacht ik ook tijd voor. Ik zeg het dan wel gewoon.. Op een of andere manier ben ik een stuk minder geremd als ik een ONS heb of ik weet dat het alleen maar over seks gaat, waarschijnlijk omdat ik mijn gene en onzekerheid dan een stuk makkelijker opzij kan zetten.

czarina

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 11:57

Ach sommige mannen willennl niet beteren omdat zij de sex prima vinden. Dan kan je banketstaaf als brugman maar veranderd er weinig.
Zelfs het er bij liggen als een potvis valt dan nieteens op, zolang zij hun ding maar kunnen doen.

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 12:04

Even uit het 'biologieboekje' hoor, maarehm volgens wetenschappers weegt seksuele bevrediging (en gelijkwaardigheid, aanpassingsvermogen, betrouwbaarheid) heel zwaar in een relatie.

Als ik iemand heeeeeel leuk vind, maar diegene bakt er niks van in bed, dan zou ik hem niet direct dumpen. Wel ga ik wat proberen te veranderen (lees: gewoon vertellen hoe het anders moet/kan.. beetje leuk verpakken enzo.. oefenen enzovoort..) m.b.t. z'n prestaties in bed. Als dat geen positieve gevolgen heeft dan blijf ik niet bij hem nee. Daarvoor slaat die wetenschapper -wat mij betreft- de spijker volledig op z'n kop.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 12:19

Sabini schreef:
Even uit het 'biologieboekje' hoor, maarehm volgens wetenschappers weegt seksuele bevrediging (en gelijkwaardigheid, aanpassingsvermogen, betrouwbaarheid) heel zwaar in een relatie.

Als ik iemand heeeeeel leuk vind, maar diegene bakt er niks van in bed, dan zou ik hem niet direct dumpen. Wel ga ik wat proberen te veranderen (lees: gewoon vertellen hoe het anders moet/kan.. beetje leuk verpakken enzo.. oefenen enzovoort..) m.b.t. z'n prestaties in bed. Als dat geen positieve gevolgen heeft dan blijf ik niet bij hem nee. Daarvoor slaat die wetenschapper -wat mij betreft- de spijker volledig op z'n kop.

Hier hetzelfde :j Ik vind sex een heel belangrijk onderdeel van een relatie. Het hoeft van mij echt niet als konijntjes hoor, maar zonder sex ben je imo gewoon goede vrienden.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 12:21

Huertecilla schreef:
F_Orumster schreef:
[
Toegegeven heb ik dat liever dan iemand die bulkt van de ervaring en niets meer nieuw is. :o

Dat is onmogelijk.

Je weet niet wat je niet weet en er is altijd meer +:)+

Kwestie van een open geest :)*

Overigens, even als kanttekeing; ook met veel ervaring en techniek, hoeft het helemaal niet ´goed´ te zijn. Wanneer je sexueel niet compatibel bent, is dat gewoon pech. Wat je dan samen vervólgens doet/ afspreekt is afhankelijk van de rest.

Dat weet ik wel dat er altijd wel weer wat nieuws is, maar was meer bij wijze van spreken.
Verder heeft het denk ik te maken met competitiedrang.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 12:26

F_Orumster schreef:
Verder heeft het denk ik te maken met competitiedrang.

Heuh :?

donsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 12:41

Ik dacht dat ik de enige was met mijn mening, namelijk dat ik echt geen relatie kan hebben waarbij het niet klikt in bed. Kijk, slecht is voor iedereen wat anders. En communicatie hierover is zeker belangrijk. Als je bedpartner niet weet dat hij jou niet bevredigd dan kan hij er ook niets aan veranderen. Maar dingen als;

* geen of weinig libido
* erg egoistisch zijn
* kleintje (ja sorry, size does matter bij mij)
* te snel komen (lees: 3x stoten en klaar)
* te groot (ja echt, te groot is echt niet fijn)
* mijn knopjes niet kunnen vinden

dat zijn echte killers voor mij en dan kan ik nog zo verliefd zijn, dan is het gewoon over. Net als met zoenen. Kan de man in kwestie niet zoenen dan is het gewoon over.
Sex is heel veel voor mij in een relatie. En ik heb veel "slechte" gehad. Waarbij ik niets voelde en mij daarna ook niet konden plezieren, mannen die als een konijn een half uur op je in beuken en daarna in coma vallen. Ook iemand gehad die me echt blauwe plekken gaf. Kijk een beetje ruw is leuk maar mijn god, alles was blauw en het lukte hem gewoon niet. Ik dacht dat ik heel moeilijk was "blij" te maken. Maar met m'n huidige vriend, wauw, nu weet ik pas wat echt goede sex is.

Ik heb best wat ervaring maar eigenlijk maar 2 bedpartners gehad waarbij het gewoon goed klikte.

Mocht er iets met mijn vriend gebeuren waardoor het niet meer werkt bij hem, dan zou ik hem niet verlaten. Ik weet dat hij mij kan plezieren en dat ik binnen een minuut verbijsterd na lig te puffen. En hij vind het leuk om te doen. Kijk als hij in het begin van de relatie ook al een zaakje had wat niet werkte, sorry maar dan kan ik er niets mee. Hard misschien, maar het is erg belangrijk voor mij.
Ook het libido is een punt. Sex in een relatie staat voor mij ook voor liefde en intimiteit wat je graag wil hebben/delen met degene waar je van houd. Als hij dan niet wil, dan voel ik me echt afgewezen.

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 13:01

donsje schreef:
Ik dacht dat ik de enige was met mijn mening, namelijk dat ik echt geen relatie kan hebben waarbij het niet klikt in bed. Kijk, slecht is voor iedereen wat anders. En communicatie hierover is zeker belangrijk. Als je bedpartner niet weet dat hij jou niet bevredigd dan kan hij er ook niets aan veranderen. Maar dingen als;

* geen of weinig libido
* erg egoistisch zijn
* kleintje (ja sorry, size does matter bij mij)
* te snel komen (lees: 3x stoten en klaar)
* te groot (ja echt, te groot is echt niet fijn)
* mijn knopjes niet kunnen vinden

dat zijn echte killers voor mij en dan kan ik nog zo verliefd zijn, dan is het gewoon over. Net als met zoenen. Kan de man in kwestie niet zoenen dan is het gewoon over.
Sex is heel veel voor mij in een relatie. En ik heb veel "slechte" gehad. Waarbij ik niets voelde en mij daarna ook niet konden plezieren, mannen die als een konijn een half uur op je in beuken en daarna in coma vallen. Ook iemand gehad die me echt blauwe plekken gaf. Kijk een beetje ruw is leuk maar mijn god, alles was blauw en het lukte hem gewoon niet. Ik dacht dat ik heel moeilijk was "blij" te maken. Maar met m'n huidige vriend, wauw, nu weet ik pas wat echt goede sex is.

Ik heb best wat ervaring maar eigenlijk maar 2 bedpartners gehad waarbij het gewoon goed klikte.

Mocht er iets met mijn vriend gebeuren waardoor het niet meer werkt bij hem, dan zou ik hem niet verlaten. Ik weet dat hij mij kan plezieren en dat ik binnen een minuut verbijsterd na lig te puffen. En hij vind het leuk om te doen. Kijk als hij in het begin van de relatie ook al een zaakje had wat niet werkte, sorry maar dan kan ik er niets mee. Hard misschien, maar het is erg belangrijk voor mij.
Ook het libido is een punt. Sex in een relatie staat voor mij ook voor liefde en intimiteit wat je graag wil hebben/delen met degene waar je van houd. Als hij dan niet wil, dan voel ik me echt afgewezen.

Als je zoveel 'slechten' gehad hebt, lag het misschien wel aan jou ;). Wonderlijk hoe alle vrouwen de schuld bij de man weten te leggen, zelf allemaal perfect in bed?

PowerReiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 13:06

Te weinig libido is voor mij ook een zwaarwegend punt in een relatie.

Ik heb een relatie gehad waarbij ik rustig 3 of 4 keer per week wilde, en hij eens per 2 a 3 weken wel voldoende vond.
Het is niet erg als er iets verschil is, maar te groot wordt echt een probleem en andere irritaties ontstaan daar weer uit.

PowerReiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 13:08

Diablo schreef:
Als je zoveel 'slechten' gehad hebt, lag het misschien wel aan jou ;). Wonderlijk hoe alle vrouwen de schuld bij de man weten te leggen, zelf allemaal perfect in bed?

Uhhmm, niemand doet dat echt?
Sommige mensen hebben gewoon een slechte match.
Kan zo maar zijn dat de voor haar slechte bedpartners voor de vrouw om de hoek een seksgod is.

MevrouwtJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 13:59

Ik heb 4 jaar een relatie gehad en met deze persoon was ook de ''eerste keer'', op dat gebied had ik dus weinig ervaring. Hij was eigenlijk altijd binnen enkele minuten, of enkele stoten klaar :Y). Nou heb ik 4 jaar een relatie gehad, dus daarvoor heb ik hem niet verlaten, hij maakte het daarna altijd netjes bij mij af en we hebben er veel over gesproken :). Maar er was niet enorme passie en hij stond ook niet voor veel nieuwe dingen open. Doordat het mijn eerste was wist ik niet echt wat ik miste.

Daarna heb ik een onenightstand gehad, WAT EEN VERSCHRIKKING. Het was een konijn. Het lag gewoon bovenop je te hupsen en keek totaal niet of ik het naar m'n zin had en het was ook klaar toen hij klaar was. Nooit meer :')

Mijn huidige vriend is echt een verademing. Vurig en vol passie en staat open voor nieuwe dingen! In het begin stuur je wat aanwijzingen zijn kant op en krijg je ook weer wat aanwijzingen terug. Niet meer dan normaal, want iedereen is anders. Die passie die ik bij mijn eerste heb gemist, heb ik nu in overvloed en ik geniet er volop van. Dit betekent ook dat wij een redelijk vurige relatie hebben en elkaar goed dollend uit de tent kunnen lokken. Inmiddels zijn we 1,5 jaar verder en ik zou hem niet meer kwijt willen :).

Ik denk dat het niet meer normaal is elkaar de eerste paar keren wat aanwijzingen te geven, voordat je iemand de laan uitstuurt. Als die gene een relatie heeft gehad van een paar jaar en dat meisje vond een bepaald iets heel fijn, kan jij het wel verschrikkelijk vinden. Ik vind niet dat je iemand daar de eerste paar keren op mag afschrijven, als de klik er tussen de twee personen is natuurlijk. Egoïsme en geen respect hebben en meer van die dingen buiten beschouwing gelaten, die moet je direct lozen.

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 14:05

@HC: jammer dat je zo'n vertekend beeld hebt van de Spaanse man. De situatie die jij omschrijfd bestaat. En niet alleen in Spanje overigens. ;)
Toch is in mijn omgeving 80% van de mannen gewoon geëmancipeerd: kookt, wast, brengt de kids naar bed en heeft uiteraard daarbij een baan.
Ja. Ze zijn wat temperamentvoller en wat, ehm, warmbloediger. Heerlijk! ;)

donsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 14:15

PowerReiner schreef:
Diablo schreef:

Uhhmm, niemand doet dat echt?
Sommige mensen hebben gewoon een slechte match.
Kan zo maar zijn dat de voor haar slechte bedpartners voor de vrouw om de hoek een seksgod is.

Ik heb nooit klachten gehad van bedpartners, ik zeg niet dat ik fantastisch ben hoor. Maar als meneer na 3 stoten al in coma naast me valt en niks meer wil, of na een halve minuut friemelen aan zn zaakje al het plafond ga witten en mij de hemel in prijst dat het zo geweldig was.. uhm.. ok. En er zijn heus vrouwen (miss ik ook) die slecht zijn en echt niets doen behalve liggen als een dooie. Ik ben wat dat betreft echt het tegenovergestelde. Ik ben initiatief rijk, hou van mooie lingerie, verassing voor mn vent, een beetje gek maken en qua verdere acties (om het netjes te houden) ook alleen maar positieve reacties. Alleen mn handwerk is knudde en dat weet mn vriend, al vind hij van niet haha. En dit topic heet niet; Hoe goed ben jij in bed? Het gaat om de vraag of je een relatie kan beginnen met iemand die gewoon slecht is of waarbij het niet klikt. En ja, ik stel redelijk hoge eisen

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 14:47

Ik krijg persoonlijk een naar gevoel als ik het topic lees. Ik vermoed dat ik dan anders denk, redeneer, beleef of gewoon ben dan het merendeel hier. Ik heb alleen geen behoefte om mijn voorkeuren openbaar te plaatsen maar ik sta wel te kijken van het algemene beeld hier. En ook in het andere topic trouwens.

PowerReiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 14:50

Kun je dat verder uitleggen Suzanne?
Wat vind je precies naar?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 14:53

PowerReiner schreef:
Kun je dat verder uitleggen Suzanne?
Wat vind je precies naar?

Dat is nogal moeilijk zonder in details te treden maar ik wil alleen zeggen dat seksuele voorkeur heel persoonlijk is. Misschien houd je wel helemaal niet van actief doen of misschien wil je wel helemaal niet dat de man veel aandacht besteedt aan de vrouw. Dat wordt hier toch weg gezet als niet gewenst.
Er zijn ook mensen met een fetish bijvoorbeeld. Dat heb ik zelf niet maar zulke mensen zouden ook onzeker worden als ze hier zouden lezen denk ik. Omdat ze zichzelf raar zouden vinden.
Er wordt kort door de bocht geschetst dat de vrouw goed moet zijn in bed, door ook actief bezig te zijn. Er wordt ook gesteld dat de seks alleen goed is als de man veel aandacht besteedt aan de vrouw en niet zelf zijn ding doet. Dat zijn allemaal dingen die hier als een soort waarheid worden neergelegd.

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 15:02

Ik vind het eigenlijk wel een hele goede vraag "hoe zijn wij dames dan in bed" want ik denk dat er echt een gros aan vrouwen is wat er als een dooie vis bij ligt en nooit iets durft te zeggen.

Zoals meerdere ook zeggen, wat is nou echt 'slecht' zijn in bed. Goed zijn in bed kan je altijd leren, als je het hebt over knopjes en tempo's (tenzij er fysiek gewoon iets mist). Maar meest van de tijd gaat het slechte om de manier waarop, een eenzijdige behoefte en hoe een man (of vrouw) de ander behandelt, wat dus regelmatig neerkomt op egoisme.
Als iemand dat niet doorheeft, moet je 'm er nou eenmaal op wijzen. Als je iemand erop wijst en het past blijkbaar gewoon niet in zijn (of haar) straatje, dan zal er toch iets in de klik bij elkaar mis zitten.

Daarbij blijft het iets persoonlijks, maar ik denk dat je op heel veel manieren een middenweg kan vinden (de een houd van flink actief, de ander van rustig en sensueel). Ik vraag me sowieso af of er echt mensen zijn die constant op dezelfde manier seks hebben? :') Je kan ook leren iets van een ander te waarderen, zoals een fetish (dit kan op sommige vlakken natuurlijk heel ver gaan, en ja, dan snap ik dat het ergens ophoud bij een ander). Maar communiceren blijft toch echt het antwoord, even als experimenteren. Met elk mens is seks nou eenmaal anders, en al ben je een godin in bed voor de meeste, dat vind echt niet iedereen. :+ Dus het komt sowieso altijd neer op uitvogelen hoe het zit met elkaar.

En bij dat laatste, als ik gewoon niet op hetzelfde niveau zit met de ander en hierin ook niet te communiceren is. Ja, dan haak ik af. Maar dan zit er ook meer mis boven de lakens.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 15:04

ik denk suzanne, dat dat is wat de gemiddeld mens prettig vindt, het gaat hier natuurlijk om dat beiden tevreden zijn met hoe het gaat in bed. en de voorbeelden die gegeven worden zijn gemiddelden.

De basis moet gelijkwaardig zijn, dat het in "bed" anders is, kan onderdeel van het spel zijn.

Want of nu iets met een fetish is of met BDSM dat maakt niet uit. Maar als het in bed niet klopt, dan haak ik ook af ( na praten en proberen uiteraard) .

Seks is voor mij een belangrijk onderdeel van onze relatie. en elke keer hetzelfde zou ik niet leuk vinden, soms lief, soms ruig, soms rollenspel of whatever, en soms ook: ik ben moe maar heb wel zin in je "

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 15:08

Zo is het bij mij iig absoluut niet over gekomen, en heb het persoonlijke voorkeur ook zeker bij meerdere mensen zien staan, en ook dat wat voor de een slecht is voor de ander niet zo hoeft te zijn.

@Suliko mooie post, idd communiceren blijft toch het toverwoord, uberhaupt in een relatie, en niet alleen op sexgebied.

Wat betreft als vrouw goed in bed...houd ik t er maar op dat ik nooit klachten heb gehad, en dat er bij 2 terwijl er al een nieuwe relatie was van hun kant nog intimiteit bij mij gezocht werd (ja heel fout ik weet het }> ) En ik ben wel iemand die aangeeft hoe en wat ik wil en fijn vindt en daar met betreffende partner ook over communiceer. Dus zelf ook niet heel veel te klagen gehad wat betreft relaties. Enkel de kortstondige dates waren over het algemeen wat minder, maar dat heeft zeker ook te maken met de klik op andere gebieden en het feit dat je nog aan het verkennen bent.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 15:09

Palmera schreef:
@HC: jammer dat je zo'n vertekend beeld hebt van de Spaanse man. De situatie die jij omschrijfd bestaat. En niet alleen in Spanje overigens. ;)
Toch is in mijn omgeving 80% van de mannen gewoon geëmancipeerd: kookt, wast, brengt de kids naar bed en heeft uiteraard daarbij een baan.
Ja. Ze zijn wat temperamentvoller en wat, ehm, warmbloediger. Heerlijk! ;)

Ik hoor het vooral uit tweede hand van de dames.
Heel goed mogelijk dat dit een vertekend beeld is, want ik hoor dat per definitie niet van de dames die helemaal tevreden en bevredigd zijn; die zijn niet zoekende.

Ook enigzins uit de eerste hand uit de swingerswereld. Ronduit cútre -O-

Helemaal *\o/* dat jij wel positieve ervaringen hebt.