Bowen schreef:Vind dat een rare vergelijking. Zou je ook geen relatie aangaan met iemand die vroeger gerookt heeft/drugs(bv wietje gerookt toen hij/zij jong was) gebruikt heeft, maar dat niet meer doet?
Je vergelijkt dingen die direct invloed hebben op jou en de relatie, die binnen die relatie gebeuren met zaken die niet in die relatie gebeuren.
Wat voor invloed heeft het seks hebben gehad zonder relatie in het verleden op jou en de relatie die jij dan met iemand hebt?
Dat die persoon anders aan kijk tegen seks en dus andere normen/waarden heeft tov seks.
Hoewel onzekerheid er ook wel mee te maken zal hebben (immers: als er bij wijze van spreken 50 vrouwen gepasseerd zijn is er meer vergelijkingsmateriaal dan als het er 3 zijn
) maar ook tsja, ik kan me niet voorstellen hoe je seks los kan zien van liefde. Als je blijkbaar passie kan "faken" (faken is het verkeerde woord maar ik weet even niet hoe ik het anders moet noemen, mijn excuses bij voorbaat) of kan hebben zonder dat je van iemand houdt dan zou ik gaan twijfelen aan de intimiteit die normaal gepaard gaat met seks; immers zonder gevoelens kan die persoon ook prima seks hebben als het snoepje er maar lekker genoeg uit ziet.
.
Maakt het verhaal een stuk logischer opeens haha
maar dat zijn jullie vast niet allemaal die alleen seks hebben met de juiste persoon.