Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:Vergis jullie niet in hoe druk je het eigenlijk nog hebt als een naaste in het ziekenhuis ligt. Je bent constant van bezoekuur naar bezoekuur aan het leven en tussendoor nog je andere dingen regelen.
Ik hoop dat je toch idd wel wat meer rust kan pakken nu TS?
kohtje schreef:Anoniem schreef:Vergis jullie niet in hoe druk je het eigenlijk nog hebt als een naaste in het ziekenhuis ligt. Je bent constant van bezoekuur naar bezoekuur aan het leven en tussendoor nog je andere dingen regelen.
Ik hoop dat je toch idd wel wat meer rust kan pakken nu TS?
Zo is dat. Ik liep me rot .
Maar het is wel een mooie tijd om het gesprek aan te gaan. Naar huis? Ok dan komen er afspraken.
WendyLotte schreef:Als iemand in het ziekenhuis ligt en die kan niet naar huis omdat er geen zorg is..... dan zal er toch iets geregeld moeten worden.
Ayasha schreef:Dan is het aan TS om te reageren. En doet ze dat niet, dan kan niemand anders daar wat aan doen.
safina schreef:Ayasha schreef:Dan is het aan TS om te reageren. En doet ze dat niet, dan kan niemand anders daar wat aan doen.
Precies. Of de situatie verandert ligt in handen van TS. Als zij niks doet om wat te veranderen, kunnen we met z'n allen roepen wat we willen, maar dan blijft het zoals het is.
Het is gewoon een keuze. En soms kunnen mensen voor zichzelf redenen hebben om hun situatie niet te willen veranderen. Dat kan. En daar is ook niks mis mee.