Hij vond dit echt niet kunnen en dus wel degelijk onder vreemdgaan vallen, zeker de pikante foto's en de pikante taal. 1 keer is dan nog wel te vergeven, maar 3x??? Neuhhh dat is iets waarvan je weet dat het nooit goed gaat komen en dus elke keer terug gaat komen omdat diegene blijkbaar die spanning nodig heeft.
En dan gaat het er niet eens om om iemand te verbieden om met iemand om te gaan, het gaat erom dat iemand je iets aandoet wat je in je gevoel aantast. En dan kan iemand wel zeggen "maar wie ben jij om iemand te verbieden om met mensen om te gaan" je hebt een relatie samen, een relatie waarin je beide je goed moet voelen, als dit iets is wat jou pijn doet en dit dus al meerdere malen besproken hebt dan vind ik dat je als partner hier toch wel rekening mee kan houden, want je werkt samen aan een relatie.
Wat grappen maken over seks en tweede man e.d. is toch wel iets anders dan een foto van zijn l*l te zien of van jouw k*t op te sturen en te praten over wat je allemaal wel niet met diegene in bed zou doen lijkt mij. Er is een verschil tussen lol trappen en serieus iets doen. Dan lijkt het mij niet meer dan normaal dat je diegene dan "verbiedt" om met iemand om te gaan. En dat is dan maar aan de partner of hij (of zij) daarmee om kan gaan en deze dropl*l kan dat blijkbaar niet....
Ik zou er dus ook klaar mee zijn, hij is meer dan 3 uur weggeweest toch, dan alleen een cadeautje gekocht gaat er bij mij niet in
Sterkte meid, 't komt goed.
. Hij heeft 'm er dan niet fysiek in gestoken, maar heeft de wens wel uitgesproken.