Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Linn_ schreef:Oh ik zit nu 4 handen op 1 buik te kijken en het gevoel dat ik echt kinderen wil wordt weer extreem aangewakkerd! Pfoe wat verlang ik naar het 'vaste' leven met een eigen huis, vriend (man uiteindelijk) en uiteindelijk een kindje.
fleurtjeuh schreef:Heel eerlijk? Ik weet het nog niet..
fleurtjeuh schreef:Zorgen gaan mijn ouders zich zowiezo wel maken.
Ik ben inderdaad net begonnen aan een opleiding, vriend is afgekeurd en heeft uitkering, we wonen niet samen en ik heb geen inkomen.
Ik denk niet dat mijn ouders ook maar een beetje blij gaan zijn, vooral boos...
Elicious schreef:Lieveli.. dat is oké?![]()
Ik wil ook niet vervelend zijn en niemand omlaag halen. Iets wat zoiezo geen nut heeft want het kwaad is toch al geschiet maar... HALLOO?? We hebben het niet over een paar verkeerd gekozen schoenen die je niet meer terug kan brengen maar over een baby, een kínd, een levend wezentje wat heeeeeel veel nodig heeft en vooral een stabiele opvoeding.
Citaat:Als ik dat programma kijk dénk ik eerder hellllpp. Ik was 21 toen ik moeder werd (zeer gepland) maar omg wat hebben die meiden een ander en onstabiel leven. Op die manier was ik niet graag mama geworden en denk ik niet dat nummer 4 nu onderweg was geweest...
Fleurtjeuh.. heftig maar gefeliciteerd. Misschien een wat brutale vraag maar hoe zie je dit in vredesnaam voor je?
fleurtjeuh schreef:Elicious schreef:Lieveli.. dat is oké?![]()
Ik wil ook niet vervelend zijn en niemand omlaag halen. Iets wat zoiezo geen nut heeft want het kwaad is toch al geschiet maar... HALLOO?? We hebben het niet over een paar verkeerd gekozen schoenen die je niet meer terug kan brengen maar over een baby, een kínd, een levend wezentje wat heeeeeel veel nodig heeft en vooral een stabiele opvoeding.
pardon? Ik ben er net vandaag achter dat ik onverwacht zwanger ben en ik moet nu al weten hoe ik alles ga regelen?
Elicious schreef:Lieveli.. dat is oké?![]()
Elicious schreef:Verootjoo.. een kind is geen probleem waar je een oplossing voor zoekt....
Ik ben me ervan bewust dat ik een erg duidelijke mening heb op dit gebied en fel overkom, ik bedoel het voor niemand persoonlijk en besef me dat ik soms het moederschap wat serieuzer neem dan een ander.
Na de dood van ons zoontje ben ik me nog 100 keer bewuster wat voor enorm geschenk een kind is en in mijn ogen is het echt het dierbaarste wat je kan krijgen. Ieder kind verdiend alleen maar het allerbeste.
Ik wil iedereen in zn waarde laten en oprecht sorry als mijn voorgaande reactie vervelend over is gekomen..
Verootjoo, wat enorm zwaar voor je. Hopelijk kun je heel snel genieten van de mooie weken.
fleurtjeuh schreef:'neem de tijd voor je beslissing, laat het eerst bezinken '
'alles op je eigen tempo, waar jij je fijn bij voelt'
'laat je niet pushen door andere mensen'
'niet te lang wachten met beslissen'
'snel een beslissing nemen, er moeten veel dingen worden geregeld'
'zolang beide ouders er echt voor gaan, dan komt het goed'
'De manier hoe je nu leeft kan geen stabiele omgeving zijn voor een kind, denk er nog eens goed over na'
'zoals je leven nu is, is niet goed voor een kind, laat het weghalen nu dat nog makkelijk gaat'
Zo veel mensen, zo veel adviezen..
Ik ben de weg kwijt.. Ik weet het gewoon niet meer.
Vriend en ik hebben veel gepraat vandaag, en willen echt voor dit wonder gaan, en realiseren dat het nu niet ideaal is.
Maar dan hoe? Wat? Waar? Wanneer? Wil ik dat wel? Wil hij dat wel? Kunnen we dit?