Auto-ongeluk met fatale afloop meegemaakt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 19:52

Fijn dat de politie aangeeft dat het waarschijnlijk hierbij zal blijven. Hopelijk vind je nog een oplossing voor je auto, er zijn vast wel mogelijkheden.

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 19:53

Allereerst wil ik je zeggen: Heel veel sterkte en het is niet jouw fout of schuld, echt niet!

Het gaat echt goedkomen, want het is overduidelijk dat jij er niets aan kon doen en dat is ook gebleken dus jouw auto wordt op de een of andere manier voor jou vergoed. Het zou van de zotte zijn dat jij met de schade zit buiten jouw schuld om.

Zerline

Re: Auto-ongeluk met fatale afloop meegemaakt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 20:07

Oh my, wat een verhaal! Kreeg er helemaal rillingen van tijdens het lezen.

Heel veel sterkte toegewenst en neem het je zelf alsjeblieft niet kwalijk! Dit is onmacht, hij had daar niet horen lopen!

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 20:15

Jeetje wat een verhaal.. Krijg er kippenvel van..
En dan ben ik maar een buitenstaander

Ik wil je even, net als vele voor mij, een hart onder de riem steken, want dit is toch wel een grote nachtmerrie.
Wat fijn dat de agent een goed inlevingsvermogen heeft en je probeert gerust te stellen.

Heel veel sterkte en wijsheid!!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 21:41

Pfoe, wat 'fijn' dat er geen zaak komt, al zal fijn niet de juiste omschrijving zijn, want het voelt natuurlijk nog steeds dubbel.
Heel veel sterkte met de verwerking. Blijf vooral praten en doen waar jij je goed bij voelt. Luister goed naar jezelf.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 23:34

Fijn dat er geen "zaak" komt. Kun je aan de verwerking werken. Ik hoop wel voor je dat er financieel ook een oplossing komt. Sterkte!!

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 08:18

Dat is al een hele last minder TS :) Heb je al slachtofferhulpgesprekken gehad? Hoe gaat het nu met jouzelf?

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 08:52

Wat een 'fijn' nieuw moet dat zijn geweest voor je !

xRaisin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 08:54

Wat heftig! Ik wil je heel veel sterkte toewensen de komende tijd!

Dit is totaal niet jouw schuld, alleen een geval van verkeerde plaats, verkeerde tijd!

Fijn dat er hoogstwaarschijnlijk geen zaak plaats gaat vinden, dat zou ook echt helemaal onterecht zijn!

Rohol

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 09:01

Jeetje wat een nachtmerrie! Goed dat je de slachtofferhulp hebt aangenomen, ik hoop dat zij jou goed kunnen begeleiden.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 10:17

Was afschuwelijk!
Jou ongeluk heb ik vaak gedroomd,werd dan huilend wakker.
Bij mij was het gelukkig maar een droom,het is jouw werkelijkheid.
Ik wil je veel sterkte wensen, dit is vast niet iets wat je snel vergeet.
Hopelijk heb je veel aan slachtofferhulp.
Sterkte.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 10:21

Oh jeetje TS wat een goed nieuws! Ik hoop dat je snel bevestiging krijgt hiervan!!
Daarna kan jij pas echt beginnen met verwerken vrees ik...

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 10:24

bokker12345 schreef:
Bedankt allemaal voor de geweldig lieve en meelevende reacties!

Ik ben vanmiddag gebeld door de politie dat er zéér waarschijnlijk geen zaak komt. Het dossier is eigenlijk rond en daaruit blijkt dat ik niets strafbaars heb gedaan, waardoor er dus ook geen strafvervolging kan plaats vinden. Dit zal door de officier van justitie bepalen, maar volgens de agent zag hij totaal geen gronden meer waarop er verdere vervolging kan plaats vinden.
Er hebben zich meer getuigen gemeld die vertelden dat ook zij hem nét nog konden ontwijken, daarnaast zijn er videobeelden van een bus met dashcam waarop de man te zien was.

Dit zou dus een geweldig einde betekenen van een vreselijke dag.

Het is nu wel nog een ingewikkelde zaak w.b.t. eventuele vergoeding van de schade aan mijn auto en er is een zeer grote kans dat ik dus zelf de schade of nieuwe auto moet zal betalen. Weet op dit moment nog niet echt hoe ik dat moet gaan doen. Maar dat zien we dan wel weer.

Wat een opluchting!!!

Hopelijk kun jij de gebeurtenis en je schuldgevoel en plekje geven :(:) En hopelijk vallen de financiële gevolgen mee.

different1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 10:35

Rindin schreef:
Jezus. Ik heb hier niet echt een reactie op, maar wil dit topic niet wegklikken zonder je eerst vreselijk veel sterkte te wensen!!

Ik kan enkel meegaan met wat rindin schrijft...
Heel veel sterkte!!

eef_doortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 10:48

dat is in ieder geval al goed nieuws, misschien kan jij je verzekering bellen en kunnen zij voor jou uitzoeken waar jij recht op heb!

bokker12345

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-15 14:13

Dankjullie wel allemaal!

Ja ik heb mijn advocaat aangeschreven en neem vandaag ook contact op met de verzekering, ik hoop dat zij mij kunnen helpen.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 14:33

bokker12345 schreef:
Dankjullie wel allemaal!

Ja ik heb mijn advocaat aangeschreven en neem vandaag ook contact op met de verzekering, ik hoop dat zij mij kunnen helpen.

Even uit nieuwsgierigheid: wat vind je advocaat van de opmerking van de Politie dat er waarschijnlijk geen zaak komt? Zoals je zelf ook al zegt: daar gaat de OvJ over, niet de Politie.

Ik gun je het beste hoor (en geen rechtzaak is het beste wat je kan gebeuren in deze ellende), maar ik zou eerder verwachten: aanklacht op grond van artikel 6 en artikel 5 wvw. Dat het vevolgens niet tot een veroordeling komt op basis van wat we nu weten lijkt me dan ook wel duidelijk.

Dat is recent (2 maanden geleden) gebeurt bij 1 van onze chauffeurs. Wel een rechtzaak, geen veroordeling.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 15:05

Heel veel sterkte, wat een ellende veroorzaakt door de ondoordachtzaamheid van een ander. Ik hoop echt van harte dat je met de benodigde hulp hier niet al te lang last van zult houden. Ik hoop ook dat het niet tot een veroordeling komt, dat zou zo oneerlijk zijn. Helaas is NL soms zo oneerlijk. Zeker wat aanrijdingen betreft.

Toen ik nog niet zo heel lang mijn rijbewijs had, heb ik een fietser op mijn motorkap gehad, totaal buiten mijn schuld om. Helaas geen getuigen. Alle onderzoeken wezen uit dat ik geen schuld had, maar ja de wet beslist anders waardoor ik op jonge leeftijd direct zwaar de malus inging qua verzekering. De verzekering heeft ook een gigantisch bedrag uitgekeerd aan de dame die zonder te kijken gewoon de weg overstak en vervolgens eigenlijk mij dus aanreed. Maar ja ik was met de auto. Ik heb echt geprobeerd haar te ontwijken maar dat ging dus niet. Ik heb daar echt nog jaren last van gehad en wilde eigenlijk niet eens meer autorijden.

Het zure was dat ik dus net overgestapt was naar de auto omdat ik het dag in dag uit met de motor rijden zat was. Maar met de motor was dit me hoogstwaarschijnlijk niet gebeurd......maar dat is achteraf gepraat. Destijds was slachtofferhulp alleen voor mensen die mishandeld waren, ik heb zelf hulp moeten zoeken. Maak alsjeblieft gebruik van de hulp die je aangeboden krijgt want wat jou overkomen is, is nog tig keer erger dan mijn geval destijds. En ik heb er fors last van gehad dus ik kan me goed voorstellen dat dat bij jou echt heftig is. Neem je tijd en accepteer hulp! Ik wens je heel veel sterkte toe en kracht om dit een plek te geven. Hou voor ogen dat jij niet verantwoordelijk bent voor de acties en gevolgen van beslissingen die andere mensen nemen......hoe hard dat ook klinkt in jouw geval. Heel veel sterkte!!!!

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 15:15

bokker12345 schreef:
Bedankt allemaal voor de geweldig lieve en meelevende reacties!

Ik ben vanmiddag gebeld door de politie dat er zéér waarschijnlijk geen zaak komt. Het dossier is eigenlijk rond en daaruit blijkt dat ik niets strafbaars heb gedaan, waardoor er dus ook geen strafvervolging kan plaats vinden. Dit zal door de officier van justitie bepalen, maar volgens de agent zag hij totaal geen gronden meer waarop er verdere vervolging kan plaats vinden.
Er hebben zich meer getuigen gemeld die vertelden dat ook zij hem nét nog konden ontwijken, daarnaast zijn er videobeelden van een bus met dashcam waarop de man te zien was.

Dit zou dus een geweldig einde betekenen van een vreselijke dag.

Het is nu wel nog een ingewikkelde zaak w.b.t. eventuele vergoeding van de schade aan mijn auto en er is een zeer grote kans dat ik dus zelf de schade of nieuwe auto moet zal betalen. Weet op dit moment nog niet echt hoe ik dat moet gaan doen. Maar dat zien we dan wel weer.
Goed nieuws voor jou! Het is met dit verhaal toch wel duidelijk dat jij totaal geen blaam hebt aan dit gebeuren! Dat je hem gewoon echt echt echt niet hebt kunnen zien of heb kunnen ontwijken. En dat is misschien een kleine pleister op de wonde. Nu nog een plekje gaan geven.

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 17:45

Meid, ik krijg bijna nooit kippenvel van een verhaal en reageer dan ook nooit in zulk soort topics, maar wát een fijn einde, mocht het inderdaad zo zijn (en het zou gek zijn willen ze je wel verantwoordelijk houden). Je zal er misschien iets fijner van slapen, in ieder geval heel veel succes met alles! ;)

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 18:08

Oh TS. Wat verschrikkelijk. Ik hoop dat je het allemaal emotioneel n plekje kan geven. Ik hoop ook voor je dat het juridisch en financieel goed zal verlopen. Heel veel sterkte gewenst.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 18:11

TS zou fijn zijn als het juridisch is afgehandeld.
Rest alleen nog geld voor een andere auto.

7ofhearts

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 18:24

Slachtoffer hulp.......dat woord was ik al de hele tijd aan het zoeken!!
Wat een afschuwelijk trauma heb je meegemaakt, zoiets verwerk je denk ik niet alleen.

Maar jij bent in deze net zo goed "slachtoffer "dan alle andere betrokkenen bij dit afschuwelijke ongeluk.
Heel veel sterkte toegewenst!!

miszblueeyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 18:25

heel veel sterkte toegewenst

Kiwi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 20:21

Wat een afschuwelijk verhaal! Ik wil je heel veel sterkte wensen met het verwerken hiervan, wat een nachtmerrie. Fijn om te lezen dat het waarschijnlijk niet tot de rechtszaal zal komen, dat moet toch een beetje rust geven.