Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 00:22

xLoki schreef:
Oke recente confession:

Ik heb een heleboel oppasadresjes.
Ik plunder een heleboel koelkasten/kastjes/laatjes, zo lang er maar lekkers in zit. :+
Maar dan pak ik natuurlijk wel van alles één stuk zodat het niet opvalt :D
(Buiten het lekkers om wat de ouders voor me klaarleggen O:) )

Hahahaha dan had je je helemaal kunnen uitleven hier. Ik haalde voor de oppas altijd de halve winkel leeg. Kwamen we thuis, lag alles er nog 8)7

fleurtjeuh

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 00:28

Dat ik nu zit te huilen...

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 00:33

Ik mocht laatst voor het eerst alleen de auto van een goede vriendin mee. Ze zei nog, doe voorzichtig en check alles dubbel omdat ze weet hoe lomp en onnozel ik kan zijn. Zag ik na een kilometer of vier de banden roken en het stonk zo... Had ik de handrem er nog op staan := Bij thuiskomst rook je nog steeds de lucht. En zij natuurlijk ook. Ik weet niet waarom, maar tot op de dag van vandaag ontken ik alles :')
Laatst bijgewerkt door Hhilde op 19-08-15 00:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 00:37

Hhilde schreef:
Ik mocht laatst voor het eerst alleen de auto van een goede vriendin mee. Ze zei nog, doe voorzichtig en check alles dubbel omdat ze weet hoe lomp en onnozel ik kan zijn. Zag ik na een kilometer ofier de banden roken en het stonk zo... Had ik de handrem er nog op staan := Bij thuiskomst rook je nog steeds de lucht. En zij natuurlijk ook. Ik weet niet waarom, maar tot op de dag van vandaag ontken ik alles :')

Ik zou dat toch maar zeggen, want die banden hebben nu vast minder grip en das toch wat omveiliger lijkt me!

Fleurtje :(:)

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 00:45

Hoe vaak ik wel niet mijn band leeg heb laten lopen, mijn ouders heb gebeld met de mededeling dat "mijn band zomaar en opeens lek was!" en ik vervolgens de 15 km naar school gebracht werd per auto. :Y)

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 00:48

@Geryon: het is al een aantal weken terug en ze rijdt er dagelijks veel mee, dus dan had ze het al wel gemerkt := En ik heb op het parkeerterrein nog de remmen getest omdat ik dat idd had gelezen op internet, dat je dan soms minder goed kon gaan remmen.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 00:54

Oh, nog een gênante... Ik sliep met mijn beste vriendin op een kamer na een feestje, samen op de grond, echt direct naast elkaar. Haar crush kwam er nog 'even' bij liggen en ik ging dus alvast slapen. Maar met dat de lichten uit gingen hoorde ik ze al zoenen. Ik dacht, ach, laat maar. Ik wilde gewoon slapen. Totdat ik hem ineens naar een condoom hoorde zoeken en ze dus seks wilden hebben. Ze overlegden nog of het wel kon omdat ik een lichte slaper ben, maar ik durfde ook niet te zeggen dat ik nog wakker was omdat ze al best ver waren. Ik was ook aangeschoten en erg misselijk dus helemaal helder dacht ik niet meer :') Ik heb de dekens over mijn hoofd getrokken om te slapen, wat niet gelukt is. Het geluid van zijn klaarkomen spookt nog regelmatig door mijn hoofd :') De volgende ochtend hebben we het wel direct besproken, allemaal weer nuchter :=

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 00:57

Ik neem altijd een hap van een koekje en leg hem dan terug. Dit herhaal Door om de zoveel uur een hapje te nemen tot ik nog maar een kwart over heb en dan weggooi. Soms gaat het weleens mis en dan wordt mijn zusje helemaal boos dat er een half aangevreten koekje in het pak ligt :'). Maar noway dat ik toegeef dat ik het was.

Ik kijk altijd af. Echt altijd. Ook als ik zeker weet dat ik iets goed heb. Ik help andere ook vaak tijdens toetsen, want ik kan het niet aanzien als andere fouten maken.

Ik lees fanfiction. En de laatste tijd ook over mijn lievelingszangeres, dan voel ik me altijd zo beschaamd. Ik lees ook altijd fanfiction op school omdat ik de les zo saai vind.

Ik steel iedere zaterdag bij de liddl een handje nootjes uit die grote bakken.

Soms neem ik mijn medicijnen alleen maar zodat ik geen honger heb.

marrlinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 01:00

Wat een hilarische verhalen zitten er tussen...

Ik heb toen ik een jaar of 11 was een oudere vrouw uit de kerk omver gefietst. Na de dienst was ik met m'n broertje onderweg naar mijn opa en oma, de route waar wij fietsten liep die vrouw met haar man. Ik zat zonder handen te fietsen en zag haar te laat waardoor ik omver beukte, ze stuiterde ook echt recht naar voren op de grond. Schaamde me dood en heb huilend geroepen dat er een vliegje in m'n oog zat (terwijl ik al doorfietste, want ik dacht dan ziet ze me niet meer. Maar helaas hoorde ik haar zeggen 'dat is die dochter van ***" dus ging niet op. :') ). Kan nog steeds niet normaal naar die vrouw kijken als ik haar wel eens zie, haha.

Ik heb trouwens ook een keer de oldtimer brommer van m'n vader helpen "opknappen", roest van de tank verwijderen met een borsteltje waarvan ik net had ontdekt dat het voor het verwijderen van roest was. Wist alleen niet dat het op de tank anders verwijderd moest worden, met als gevolg dat die hele brommer mishandeld eruit kwam, de tank vol met krassen (máár, zonder roest...). Durfde ik ook niet te zeggen, had ik echt niet gedaan!

Mijn broertje was overigens erger vroeger, zo zette die graag op de camping het geitenhok open waardoor we weer uren achter die beesten aan moesten rennen of stond hij thuis stiekem in de voorraadkast konijnenvoer te eten. Gelukkig is die helemaal bijgetrokken later! :+

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 01:05

Lestrange01 schreef:
Ik lees fanfiction. En de laatste tijd ook over mijn lievelingszangeres, dan voel ik me altijd zo beschaamd. Ik lees ook altijd fanfiction op school omdat ik de les zo saai vind.

Ik ben inmiddels heel goed in het met een stalen gezicht zwaar erotische fanfiction lezen ~~}> .

Ouders zien een lap tekst op mn beeldscherm: 'Wat ben je aan het lezen?'
Ik: 'Ehm... een soort van online boek?'

O:)

vanspeijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 01:09

Foaly schreef:
Ik ben inmiddels heel goed in het met een stalen gezicht zwaar erotische fanfiction lezen ~~}> .

meld zich :') _O-

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 01:10

Foaly schreef:
Lestrange01 schreef:

Haha, ja. Als er een smut chapter is lees ik ook gewoon verder als ik op school ben. Moest alleen wel wat uitleggen toen een jonge mijn mobiel plots uit mijn handen trok :')

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 01:24

Hhilde schreef:
Oh, nog een gênante... Ik sliep met mijn beste vriendin op een kamer na een feestje, samen op de grond, echt direct naast elkaar. Haar crush kwam er nog 'even' bij liggen en ik ging dus alvast slapen. Maar met dat de lichten uit gingen hoorde ik ze al zoenen. Ik dacht, ach, laat maar. Ik wilde gewoon slapen. Totdat ik hem ineens naar een condoom hoorde zoeken en ze dus seks wilden hebben. Ze overlegden nog of het wel kon omdat ik een lichte slaper ben, maar ik durfde ook niet te zeggen dat ik nog wakker was omdat ze al best ver waren. Ik was ook aangeschoten en erg misselijk dus helemaal helder dacht ik niet meer :') Ik heb de dekens over mijn hoofd getrokken om te slapen, wat niet gelukt is. Het geluid van zijn klaarkomen spookt nog regelmatig door mijn hoofd :') De volgende ochtend hebben we het wel direct besproken, allemaal weer nuchter :=

Wauw.. Ik was dan zo iemand geweest die ondertussen doodleuk zou vragen; Gaat 'ie lekker?

Nee, seks hebben naast je "slapende" vriendin vind ik echt not done.

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 02:09

Inderdaad, die waren maar mooi een ander plekje gaan zoeken.

oke, ik ben absoluut tegen stelen, maar toch een keer gedaan bij de Gamma.

We kochten daar 2 lamellen. Bij de kassa 3 keer aan moeten geven aan de muts die er zat dat het er 2 waren voordat ze dat aansloeg.
Kwamen thuis, toch niet de goede maat.
Dus terug en geruild voor 2 andere.
En weer bij de kassa 3 keer gezegd dat het om 2 stuks ging, toen ze nog steeds maar 1 stuk aansloeg had ik zoiets van zak er maar in.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 07:27

Ik was ook bepaald not amused maar het was echt te gênant om er iets van te zeggen, haha. En ik was dus aangeschoten en flink misselijk dus ik was ook niet helemaal mezelf :=

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 08:26

Vorige week bij het kruitvat een nieuwe difrax fles, luiers en flesvoeding gehaald..
Vond het bedrag al zo laag toen ik de winkel uit liep..
Oeps.. fles niet betaald O:)
Ben nog steeds niet terug geweest om hem te betalen :')

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 08:32

Oke. Een conffesion van nu.

Ik zit graag op de wc met de deur wagenwijd open. Zodat de rest van het huis kan meegenieten :P.

Dat doe ik alleen niet als er bezoek is, of als ik bij andere mensen thuis ben uiteraard :P

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 09:04

Als het toch over seks gaat: Ik was een aantal weken geleden met mijn man, moeder, dochter en nichtje op een camping in Limburg.

Mijn moeder lag al te slapen en de kids ook en mijn man en ik waren nog even tv aan het kijken. Ik had zin in een sigaret dus ging naar buiten. Hadden de buren seks :+

Die hele caravan schudde en ik hoorde echt alles helemaal :+ Toen had ik besloten dat ik het aso vond en een emmer water gepakt, door het raam gegooid en snel weggerend :P

Ik heb het niemand verteld, maar voelde me achteraf wel een beetje een sukkel :+

Verder weet mijn man niet dat hij vaker champignons eet dan hem lief is, ik maak het zo klein dat je het niet kan onderscheiden van iets anders. En als hij het vraagt ontken ik :P

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 09:10

Ik ging een keer met een groep van 4 jongens en 3 meiden waaronder een stel op vakantie. En dat stel leefde zich ook uit 's nachts. We lagen allemaal naast elkaar in een ronde legertent. Ze hadden het wel gevraagd en ik was de enige die er een probleem van maakte. Ik moest het maar goed vinden. :+ En degenen naast mij vond het allemaal zo opwindend dat ze in haar eentje mee deed. :+

Was een bijzondere vakantie. _O-

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 09:12

WTF :oo Ik stond toen ik jong was ook op een camping maar als wij seksende stelletjes hoorde trokken wij de haringen uit de tent *D

Ik hoef niet mee te genieten van een ander hoor :+

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 10:03

Sunrise19 schreef:
WTF :oo Ik stond toen ik jong was ook op een camping maar als wij seksende stelletjes hoorde trokken wij de haringen uit de tent *D

Ik hoef niet mee te genieten van een ander hoor :+

_/-\o_ _/-\o_ held! _/-\o_ _/-\o_

LieveLoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 10:25

Geweldige bekentenissen hier haha

De mijne is dat ik al jaaaaaaren gek ben op iemand, maar dat hij dat nog steeds niet weet. Hij heeft een vriendin, dus hij mag het ook niet weten :D

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 10:35

MarlindeRooz schreef:
Ik ging een keer met een groep van 4 jongens en 3 meiden waaronder een stel op vakantie. En dat stel leefde zich ook uit 's nachts. We lagen allemaal naast elkaar in een ronde legertent. Ze hadden het wel gevraagd en ik was de enige die er een probleem van maakte. Ik moest het maar goed vinden. :+ En degenen naast mij vond het allemaal zo opwindend dat ze in haar eentje mee deed. :+

Was een bijzondere vakantie. _O-

Wat :') Zelf mee doen ook echt :')

elle108030

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 10:36

ik en m'n zus hadden vorig jaar ruzie. onze ouder waren niet thuis dus er werd flink geschreeuw en aan haren getrokken. in ieder geval, ik liep boos naar m'n zus toe die in reactie een stap achteruit zette en met haar hak een gat in de nieuwe koffie tafel trapte. moeders was niet blij toen ze thuis kwam, tot vandaag de dag geven we de schuld aan onze veel te drukke honden. :+

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 10:49

Met je hak een gat in een tafel trappen? Is dat een papieren tafel? Of een bijl hak?