Een nette aangetekende brief sturen dat je afziet van de koop aangezien de salon zich niet aan de levertjes heeft gehouden en geen bericht heeft gegeven van vertraging. En dat je van de koop afziet.
Whoknows
Geplaatst: 12-08-15 23:18
_Annemiek schreef:
Een nette aangetekende brief sturen dat je afziet van de koop aangezien de salon zich niet aan de levertjes heeft gehouden en geen bericht heeft gegeven van vertraging. En dat je van de koop afziet.
Nou ook al zitten jullie in dit geval allebei fout, als een professional op deze manier reageert zijn ze mij kwijt als klant. Vertrouwen is toch meteen foetsie...
Is wel apart want zeker in deze kring moeten de zaken het heel veel hebben van mond op mond reclame.
Vera96
Geplaatst: 22-09-15 22:41
Maand is voorbij, ik ben benieuwd of je nog iets gehoord hebt? Hoop dat de verkoper eieren voor haar geld heeft gekozen, erg redelijk was het niet naar mijn mening.
Tjoh als die met al haar klanten zo omgaat zal ze snel zonder werk zitten, wat een pannenkoek! Ik vind dat de verkoopster nalatig is geweest als ze beloofd heeft te bellen als het binnen was. Ze had beter kunnen bellen dat de levertijd langer zou worden ivm vakantie. Ik vind dit NIET de verantwoordelijkheid van de klant.
meggiemeg
Geplaatst: 23-09-15 10:20
Als je weet dat er iets besteld wordt voor je en je hoort niets kan je toch ook zelf aan de bel trekken? We zijn allemaal mensen en kunnen iets vergeten/fout doen. Het is fijn voor TS dat ze van iemand een foundation heeft gekregen maar toen had ze zelf ook aan kunnen geven dat het niet meer nodig was toen ze die foundation kreeg. Aan de ene kant snap ik de verkoopster wel, als ze bij alle klanten gaat reageren van oké prima dan betaal ik het wel en zie wel of ik het weer verkoop kan natuurlijk ook niet.