Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Liezel1 schreef:Wat ik niet helemaal snap...
Er wordt hier meerdere kerel aangehaald dat het met borstvoeding allemaal niet zo makkelijk is en dat je een kind niet een paar uur van de moeder kan "scheiden".
Maar hoe doen jullie dat dan als je gaat werken?
PowerReiner schreef:_Nadia_ schreef:
Ook als ze geen autisme hadden gehad, of wat dan ook ga ik niet zonder ze weg. Een kundige oppas of opa/oma kan papa of mama niet vervangen, niet alleen bij borstvoeding, maar als ze zo klein zijn hebben ze gewoon papa of mama nodig. (en voor iemand het vraagt, nee wij gebruiken, uit overtuiging, ook geen kinderdagverblijf etc)
Ik heb geen kinderen, mijn broer heft er 3.
Ik ben het niet met je eens, een ander kan ook prima voor jouw kinderen zorgen en ik denk zelfs dat het belangrijk is dit regelmatig uit handen te geven. Ik denk als je dit vol houdt dat je straks een flink probleem krijgt met een kind dat bij niemand anders wil zijn dan mama/papa. En als er een keer een oppas komt dat er een flink drama is, omdat kind niet gewend is aan andere mensen.
Iedereen zijn eigen keuzes natuurlijk, maar denk dat dit wel een dingetje is om rekening mee te houden.
Liezel1 schreef:Wat ik niet helemaal snap...
Er wordt hier meerdere kerel aangehaald dat het met borstvoeding allemaal niet zo makkelijk is en dat je een kind niet een paar uur van de moeder kan "scheiden".
Maar hoe doen jullie dat dan als je gaat werken?
SusanH schreef:Niet alleen kinderen zijn irritant op feestjes hoor. Ken zat mensen die met een drankje teveel op ook niet meer leuk zijn om erbij te hebbenen dat vind ik persoonlijk veel storender op feestjes.
Liezel1 schreef:SusanH schreef:Niet alleen kinderen zijn irritant op feestjes hoor. Ken zat mensen die met een drankje teveel op ook niet meer leuk zijn om erbij te hebbenen dat vind ik persoonlijk veel storender op feestjes.
Dat is dus precies 1 van de redenen dat ik, indien er ooit getrouwd gaat worden, op maandag ochtend naar het gemeentehuis wil... en daarna samen op vakantie!
SusanH schreef:Niet alleen kinderen zijn irritant op feestjes hoor. Ken zat mensen die met een drankje teveel op ook niet meer leuk zijn om erbij te hebbenen dat vind ik persoonlijk veel storender op feestjes.
Coby schreef:Ik kan mij heel goed voorstellen dat je tijdens het diner er geen kinderen bij wilt hebben. Dit kun je ook gewoon vermelden op de kaart. Het is jullie dag en anderen horen dat te accepteren.
'Vroeger'moesten wij ook regelmatig ergens anders slapen wanneer ouders feest hadden waar wij niet waren uitgenodigd. Zelfs bij opa en oma op de verjaardag had je een kindertafel waar de kinderen mochten zitten zodat de ouders niet steeds gestoord werden.
Het was overigens ook not done om te storen in een gesprek tussen volwassenen of om zelfs mee te praten.