Percella schreef:Dank jullie wel voor de lieve reacties. Ik ben ook heeel blij![]()
![]()
Er zijn inderdaad gewoon dingen geweest die wij niet hebben besproken. Ik denk van zijn kant dat dit ook komt omdat ik niet lekker in mijn vel zit en hij dan bepaalde dingen niet durft te zeggen omdat ik me dat dan heel persoonlijk kan aantrekken terwijl dit niet zo bedoeld is.
Dus ik probeer nu alles van een afstandje te bekijken en dan pas te reageren![]()
Grappig dingetje nog; gisteravond was hij met iemand aan het appen toen ik terug kwam van douchen. Ik was er helemaal niet mee bezig en hij zei heel vrolijk; Ik ben even Sjors aan het appen![]()
En hij gaf ook aan dat hij een collega van hem had uitgenodigd thuis (een jongen die ook bezig is met muziek) en ik heb ook aangeven dat ik die avond dan wat anders kan gaan doen zodat zij met zijn tweeën mannen tijd hebben, zonder dat ik er maar bij hing. En hij zei dat hij het erg op prijs stelde dat ik dat aanbood en dat hij dat inderdaad misschien wel leuk zou vinden.
En ook vanmorgen stuurde hij me via de app (ik was niet thuis) wat een vent is die (naam collega) toch. Ik vroeg hem wat er was dan, en toen zei hij dat hij hem altijd liep te appen als hij thuis was enzo.
Hij doet nu echt al zijn best, en ik merk dat de sfeer ook meteen heel anders is nu thuis
Fijn meiske!! Heerlijk dat het zo opgelost is kunnen worden! Nu kunnen jullie allebei weer ademhalen!