Eight schreef:Wat een verschrikkelijk persoon! Dit verdien je echt niet..
Ik heb misschien een tip voor je om je weer wat beter te voelenik ben erg lang depressief geweest en uiteindelijk door psychologische hulp er van af gekomen. En wwel met name door deze tip:
Ga niet leven op de automatische piloot, probeer je niet te laten leiden door negatieviteit. Ben je bewust van alles om je heen, heb je jezelf mooi gemaakt vandaag? Supergoed van je! Je zorgt voor jezelf en daar mag je trots op zijngezond of lekker gekookt? Denk er bewust over na dat je iets goeds voor jezelf hebt gedaan! Een klein klusje voor je moeder/buurman/vriendin gedaan? Supergoed van jou dat je een goede vriendin/kennis bent
ben je bewust van de positieve acties die je maak en probeer er dagelijks een aantal op te merken om je gemoedstoestand naar omstandigheden zo goed mogelijk te houden
!
Heel veel succes en vooral tijd zal er over heen moeten gaan, maar ga absoluut niet bij de pakken neer zitten. Je verdient zoveel beter![]()
Dankjewel voor de tips! Het is moeilijk om niet op de automatische piloot verder te gaan, gewoon gevoelloos. Dat ik geen blijdschap voelt mis ik niet eens, als ik maar geen pijn voel
Het zit gewoon zo diep die pijn, het is zo moeilijk om het los te laten. Enige voordeel is dat ik inmiddels al 4 kilo kwijt ben en er geen eens moeite voor hoef te doen
. 
ik ben erg lang depressief geweest en uiteindelijk door psychologische hulp er van af gekomen. En wwel met name door deze tip:
Volgens mij zit er wel een kern van waarheid in namelijk. Toen het na 13 maanden uitging met mn ex (zijn initiatief), wilde ik geen contact meer hebben. Ik was woest op m en wilde niets meer met hem te maken hebben. Hij wilde graag vrienden blijven. Voor mij voelde het zoals in dit plaatje, maar ik gok voor hem ook. En gek genoeg hielp het mij heel erg om te weten/gissen dat hij er spijt van ging krijgen tegen de tijd dat ik me weer top voelde. Dat hij jaloers zou zijn op de dingen die ik doe in mijn leuke leventje die ik, toen ik met hem was, niet kon doen (maar die hij wel zou willen doen). Misschien helpt het jou ook
ik onthoud me maar van commentaar geloof ik, wat een gedoe over geld, woonruimte enz. Bah.
Daardoor is mijn huidige relatie ook een stuk waardevoller heb ik het idee. Ik weet beter wie ik ben en wat ik wil en dat geeft voor mij rust in mijn relatie. Ik kan helemaal mezelf zijn en de dingen doen waar ík van droom en mijn vriend ondersteunt mij daarin