Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

JumpingRider schreef:piezze schreef:Zo te lezen moer je je man koesteren. Hij gunt je zelfs een 2e vriend. Ts open je ogen, voor je het weet is het te laat.
Mooi gezegd, dit is precies wat ik dacht toen ik je openingspost las.
Daarnaast ben ik heb met Dreamybol eens dat je voor je kinderen echt alles geprobeerd moet hebben met je man.
Ik zou het leven wat je hebt niet zomaar opgeven.
Is het geen optie om je contact met N. voorlopig even helemaal te verbreken?
Als je gevoelens voor hem weggaan is er misschien weer ruimte voor de liefde voor je man?
Succes in ieder geval!
Mendel schreef:Ik zie dat je al schrijft dat de kinderen N kennen en hij goed met honden om kan gaan, dat hij er twee kinderen bij krijgt. Zo werkt het niet meid. Je beschrijft het zo romantisch. Die kinderen zijn van jouw man, niet van N.
Mendel schreef:Wat je nu doet is niet goed. Voor niemand.
alle betrokkenen voor de bereidheid om vóór elkaar te zijn; elaak geluk te gunnen en compromissen te sluiten met de normen en waardes van ... ja van wat of wie eigenlijk?
Palmera schreef:Als iemand daarvoor al naar een therapeut moet....
Ik geloof in het zelf oplossen. Het verhaal van Espiga hierboven is imo realistisch en die is er ook uitgekomen. Zonder spectaculaire therapie-sessies.
Als TS en haar man er samen uitkomen (op welke manier dan ook) kunnen ze een nieuw leven beginnen of dingen afsluiten.
Zeer grote kans dat het daarna beter gaat met beide partijen
Brainless schreef:Je hoeft niet gelijk bij een psychiater op de bank te liggen?!
Je kan ook een therapie volgen voor zelfbewustzijn, ontplooiing.
Voelen wat je echt voelt, bekijken waar je staat en waar je heen wilt.
Gelukkig worden met jezelf en daar vanuit goede keuzes kunnen maken.
Wat mis ik om volledig gelukkig te kunnen zijn...
Thanks!
. Meer details vind ik niet per sé nodig op het internet.. maar verhalen als deze maken mij echt kotsmisselijk