martine0503 schreef:Tjongejonge nu snap ik waarom er zoveel mensen single zijn. Knokken voor je relatie schijnt gewoon weg niet meer te kunnen want dan wordt je bestempeld als iemand zonder eigenwaarde. Relaties zijn geen wegwerpartikelen. Ik heb gezien bij relaties in dit soort gevallen Die er sterker uit zijn gekomen Dan daarvoor. Ik zal wel een ouderwetse trut zijn maar ik ben nog wel samen met mijn man na bijna 18 jaar. Ook met pieken en dalen. Of ben ik nu ook een zielig geval?
TS. Ik hoop dat jullie eruit komen en dat jullie een gelukkige toekomst tegemoet gaan samen of als dat toch niet gaat apart van elkaar.
Ik ben nu 16 jaar samen met mijn man, maar... hij heeft mij nooit geflikt wat de vriend van TS haar wel geflikt heeft, binnen een jaar.
Want liegen (meerdere malen), vreemdgaan met als excuus dat zíj onvoldoende aandacht voor hem had, vind ik niet te verteren. Want in plaats van liegen en vreemdgaan, had hij dat haar ook gewoon kunnen zéggen.
Verder las ik ook nog ergens dat hij kenmerken heeft van borderline. Nou, ik geef het je te doen om daar mee samen te leven