Charlie Charlie challenge

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 13:42

Nynke1 schreef:
Het bewegen van het potlood heeft met de zwaartekracht te maken, was net bij RTL Late Night :). Dus iedereen kan weer rustig slapen vanavond.

Goof schreef:
Ik vind het bloedirritant.
Ik ben docent en al mijn klassen zijn dinsdag de hele dag hysterisch en druk geweest, probeerden (al dan niet stiekem) ons aller Charlie op te roepen, meisjes gillen, jongens rondstuiteren, moet ik weer snauwen op mijn leerlingen.
Mag hopen dat die idioterie snel weer overwaait.

goof je moet aan charlie vragen wie je straf mag geven...dan heb jij het niet gedaan maar charlie! ;)

Loes1996

Re: Charlie Charlie challenge

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 14:53

OMG die film wil ik ook zien!!

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 14:58

Volgens mij is al die histerie niet nodig haha ik zat zelf te denken aan een werking van een kompas op zo'n potlood zit ook dat stukje metaal en idd in combi met zwaartekracht komt er beweging in.

Ze moeten niet zo'n bullsh*t op t internet kwakken de jeugd is al gek genoeg!

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 16:55

Vanacht moest en zou de deur van mijn slaapkamer open blijven := Uiteindelijk had pap 'm dicht gemaakt, maar ik was te bang om hem weer op te zetten :+
Laatst bijgewerkt door Hanmar op 28-05-15 21:01, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Quote verwijderd

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 16:58

kwita schreef:
Goof schreef:
Ik vind het bloedirritant.
Ik ben docent en al mijn klassen zijn dinsdag de hele dag hysterisch en druk geweest, probeerden (al dan niet stiekem) ons aller Charlie op te roepen, meisjes gillen, jongens rondstuiteren, moet ik weer snauwen op mijn leerlingen.
Mag hopen dat die idioterie snel weer overwaait.

goof je moet aan charlie vragen wie je straf mag geven...dan heb jij het niet gedaan maar charlie! ;)

Hahahaha dat is een goeie ja!
Nou, mijn leerlingen waren er al weer klaar mee, ze hadden elkaar helemaal eng zitten maken met verhalen en filmpjes over bezeten mensen en hebben al twee nachten slecht geslapen. Probleem lost zich vanzelf op *\o/* *\o/* *\o/*

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 17:00

Gaat die nieuwe horrorfilm over social media deze week ook niet in première? :')
Well played.. well played _O_

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 17:04

Ik weet eigenlijk zeker dat je jezelf van dit soort dingen ver af moet houden. De geestenwereld bestaat en je kan er door beïnvloed worden. Daarom vind ik het zo beangstigend dat dit een 'rage' word.
Laatst bijgewerkt door Hanmar op 28-05-15 21:04, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Reactie op verwijderde quote verwijderd.

Juliette61

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 17:04

Er zijn nu mensen in mijn klas die de vreselijkste verhalen kennen, waar dan een hele logische verklaring voor gegeven kan worden :')

Nico_lette

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 17:11

yvanna schreef:
jongens nu ben k echt bang nadat ik dat verhaal heb gelezen op pagina 3 haha..ik heb morgen ochtend dienst en mijn wekker staat om half 6.. help..

Sorryy :')

Juliette61

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 17:14

Het verbaasd me nog steeds dat ik niet in blinde paniek was na dit topic :')

Nico_lette

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 17:15

Juliette61 schreef:
Het verbaasd me nog steeds dat ik niet in blinde paniek was na dit topic :')

:') :')

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 17:16

Typisch gevalletje reddit.com/r/nosleep ;)

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-15 17:17

Ballard_L schreef:
precies BeSen, daar viel ik ook even over :P (ook omdat ik het eens ben met de pb, hier geloof ik namelijk ook in)

Ik denk wel dat god bestaat. Weet niet zeker. Weet ook niet of ik het echt moet geloven moeilijk.... Heb soort van mijn eigen geloof gevormd haha. Geloof wel in geesten en dat soort dingen. Bidden weet niet of het helpt maar zal voor sommige mensen vast steun geven of helpen ofzo. Ik ben zelf beetje paranormaal aan gelegd en je geloofd het of niet maar ik kan mezelf daarmee beschermen met een bescherm laag. Maat goed het gaat niet om min en of je vaj de para dingen geloofd of niet :P

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 17:19

Door dit topic durf ik nieteens meer op te staan om een appel te pakken :') Ik wil ook naar die film!

Nico_lette

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 17:20

guusje_h schreef:
Door dit topic durf ik nieteens meer op te staan om een appel te pakken :') Ik wil ook naar die film!

:') :') :') :') :') :') :') _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

yvanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 17:21

Nico_lette schreef:
yvanna schreef:
jongens nu ben k echt bang nadat ik dat verhaal heb gelezen op pagina 3 haha..ik heb morgen ochtend dienst en mijn wekker staat om half 6.. help..

Sorryy :')

maakt niet uit

en even over dat pb. ik vond t super lief van diegene. echt lief dat ze dat stuur t met alle respect!

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 17:25

Hahahaha, door dit topic niet eens meer durven een appel te pakken, maar WEL naar een horror film? :')

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 17:30

Echt of niet, ik erger me dood aan mijn leerlingen die het de hele dag stiekem proberen te doen. Ik heb ze maar wijsgemaakt dat het ook daadwerkelijk gevaarlijk is en dat het bij deze dan ook verboden is om te doen maarja, kinderen he. Gevolg: de ene helft van de klas zit als een bibberend rietje in de angst dat er nu een kwaadaardige geest in onze klas woont en de andere helft is niet te houden omdat ze iets "cools" hebben gedaan. _-:(

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 17:32

Welke klas heb je? welke leeftijd?

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 17:36

Groep 6, dan zijn ze 10 jaar.
Mijn andere klas, groep 5, (die ik op woensdag heb) heeft er inmiddels ook lucht van gekregen dus het zal niet lang duren voor Charlie ook in die klas wordt uitgenodigd. ;) Er zitten wel aardig wat doerakjes in de klas en die vinden dit soort dingen natuurlijk reuzespannend.

Galathil

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 17:38

Jolien87 schreef:
Echt of niet, ik erger me dood aan mijn leerlingen die het de hele dag stiekem proberen te doen. Ik heb ze maar wijsgemaakt dat het ook daadwerkelijk gevaarlijk is en dat het bij deze dan ook verboden is om te doen maarja, kinderen he. Gevolg: de ene helft van de klas zit als een bibberend rietje in de angst dat er nu een kwaadaardige geest in onze klas woont en de andere helft is niet te houden omdat ze iets "cools" hebben gedaan. _-:(

In mijn klas begon er ook een meisje over, echt ze was doodsbang maar doet het nogsteeds? Intriest, het lijken wel drugs voor sommige kinderen, het maakt ze gek maar ze blijven het doen. Verslaving?
En net als met drugs voelen ze zich vast cool -O-

Vraag mij toch af wat er mis is met een (groot) deel van de mensheid |o

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 17:40

Metaxa schreef:
Jolien87 schreef:

In mijn klas begon er ook een meisje over, echt ze was doodsbang maar doet het nogsteeds? Intriest, het lijken wel drugs voor sommige kinderen, het maakt ze gek maar ze blijven het doen. Verslaving?

Omg, ik ging even in je profiel kijken hoe oud je was, en dat hondje !! aaahhh <3 <3

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 17:40

Metaxa schreef:
Jolien87 schreef:

Toch bepaalde prikkels die ze ervan krijgen, het is natuurlijk onwijs spannend.
Maar kijk bijvoorbeeld ook eens naar dat deospuiten op de armen wat een tijdje geleden werd gedaan. Enzoknol is onder onze leerlingen de grootste internetheld. :n

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 17:41

Wat? dat heb ik gemist denk ik, deo op armen spuiten?

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-15 17:41

Heb ik ook gemist blijkbaar?