Ik ben grenzeloos verliefd.. NZ/Australië

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Selina

Re: Ik ben grenzeloos verliefd.. aftellen naar de zomer.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 19:44

Powerbanks meenemen _O-

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 21:18

Heeeeel erg veel plezier!

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-15 00:19

Selina schreef:
Powerbanks meenemen _O-

Heb er al 2 ingepakt en opgeladen hahaja!

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 00:48

Wat een heerlijk topic, ik volg!
Heel veel plezier en geniet er van samen!

Deeks93

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 13:49

en en en.... hoe was tomorrowland?

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-15 21:49

IK LEEF NOG!

EN Jemig.. TML was zo zo zo zo fijn, en gaaf.. en helemaal geweldig.

We hebben zelfs de plannen verandert dat we morgen al naar Amsterdam gaan en wat hotel wijzigingen hebben gedaan zodat we 2 extra dagen/nachten hebben.

Echt, alles is ''perfect'', zover je dat woord kunt gebruiken.
Alles is heel natuurlijk en heel gewoon.. zijn vrienden waren ook heel relaxed (kon de helft wel al, maar toch.. meid opeens op sleeptouw ;) ) maar echt, was helemaal tof.

We waren ook echt een leuke groep, heel dynamisch ook. Dus het was ook niet zo dat ik aan 'm zat vastgeplakt. ;) .. zal later wat foto's plaatsen, wacht er nu namelijk nog op. ;)

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 21:55

Leeukkk!!!!!!!!

JolisaJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 22:15

Je klinkt super blij! Heerlijk!
Fijn dat jullie nog 2 extra dagen hebben. Geniet ervan!

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 23:40

Enjoy!!

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 00:17

Klinkt zoet :D ben benieuwd naar je vervolg verhaal :)

LisannePruts

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 12:14

Super leuk! Geweldig dat het zo goed gaad :D

xMercury

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 12:23

Ik heb net je openingspost gelezen. Wat een heerlijk verhaal! Las ontzettend goed weg. Ik ga je volgen en wens het allerbeste.

emr

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 20:04

Wat een lief verhaal!

picobello

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 01:52

Aaahh...zucht.... Zo leuk!

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 09:22

Wat een heerlijk zwijmel verhaal <3

hetty007

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 09:54

Ik zwijmel mee

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-15 00:48

Goh, dan nu even de update waar ik echt een lange tijd geen tijd voor had om 'm te schrijven.

Tomorrowland was in één woord geweldig. Om iedereen weer te zien maar ook om met Matt te zijn (Buh, kan me even de 'cover'namen niet meer herinneren _O- ). Alles verging gelijk heel soepeltjes en ik had constant mijn grote vent om me heen om me door de mensen massa's te leiden, wat ook wel zeer nodig was. Samen gelachen, gedanst, gek gedaan. Heerlijk.
Maar, ik kon ook makkelijk hem z'n gang laten doen en hij mij (Ik ga nu even 2 uur uit m'n dak, zie je later.) Dan waren we als nog wel bij elkaar maar anders.

Ik vind het moeilijk uitleggen hoeveel de kleine dingetjes het meeste voor me betekende. Om eventjes samen naar main stage te gaan op het einde van dag 1 en dat hij achter me staat en me van iedereen blokt zodat ik kan zien. (En ik ben echt geen klein meisje.. :') ) zorgen dat m'n beste vriendin niet kwijt was als ik een panisch moment had van 'WAAR IS NICOLE?' tot kleine onverwachtse kusjes of een gestolen moment/kneep in m'n handen of zijn vraag of we even gauw een foto maken op deze en die plek want dat staat zo leuk.

Dus.. dat was Donderdag tot Maandag ochtend..

Dinsdag zou ik eigenlijk naar Rotterdam gaan, maar Nic's broer & die vriend wilde al een dag eerder naar huis dus konden Nic & ik gelijk naar Amsterdam, waar de hele reutemeteut ook direct was.
Het was natuurlijk even een heel gedoe met hotels, want zij hadden op maandag nog niets geboekt voor die hele week (behalve Matt donderdag nacht voor mij en hem) en Nic & Ik zijn dus eigenlijk naar A'dam gegaan zonder slaapplaats. :')
We kwamen aan en zaten allemaal in het internetcafe en hebben toen hotels geboekt.

En zo had ik 3 dubbel geluk, want toen hebben we het zo geregeld dat ik i.p.v. 1 nacht hotel we 3 nachten hadden.
Natuurlijk waanzinnig fijn om in een fatsoenlijk bed te slapen en rust te hebben.. en een degelijke douche.. maar ook wat privacy. Dat we even terug konden naar het hotel om te chillen zonder constant anderen om je heen te hebben. Dat was wel heel fijn.

M'n verjaardag was overigens heel leuk. Heb Amsterdam ook echt als toerist beleefd door zo'n kanaal boot te doen, heineken experience, I Amsterdam sign.. en alles heel gezellig met iedereen en vooral met Matt.
Ik merkte wel dat donderdag avond er opeens een beetje een kink in de kabel was. Bij mij hing het ook al boven m'n hoofd.. (Morgen moeten we afscheid nemen).. en bij hem dus ook.
Na wat bier en een jointje (ja.. we zijn in Amsterdam natuurlijk) kwam het bij hem er ook allemaal even uit hoe moeilijk hij dat vond en hij zo graag samen met me wilt zijn en hij bang is om zich open te stellen e.d.
Dat was een waanzinnig verfrissend gesprek wat ook wel erg nodig was. Dingen zijn nu wat meer uitgesproken hardop en duidelijk geworden. Da's goed.

Vrijdagochtend hadden we besloten om samen ergens te gaan ontbijten zonder iemand anders erbij. Ook wel eens lekker.. en toen hebben we nog een paar uur met de andere jongens gehangen.. (ze gingen overigens allemaal uit elkaar dus het was een emotionele dag as it is.. afscheid nemen van elkaar na 2 maanden samen te zijn geweest is natuurlijk nooit leuk..)
En toen op het station ben ik rond 4 uur naar huis gegaan en zij richting schiphol (gingen naar Zweden).

Natuurlijk groot gehouden maar zodra ik even alleen in de trein zat stiekem een traantje gelaten.

Pluspunt: Hij is toevallig ook in Budapest als ik er ben aankomende week.. we weten nog niet hoe we het ingepland gaan krijgen.. Maarrr we gaan het proberen dat we elkaar daar dan ook even zien.

Grappig.. In totaal zouden we elkaar dan incl Budapest 14 dagen zien waarvan in 7 verschillende landen (8 als je internationale wateren telt.. ;) ).

Foto's: Ik weet niet of ze het doen want ze gaan naar m'n persoonlijke instagram. :)

https://instagram.com/p/5zpVAsHp2H/?taken-by=iamsanne_v
@ I amsterdam sign. Hij wilde bij de M & S staan.. i.v.m. onze namen ;)

https://instagram.com/p/5zpCLUHp1Z/?taken-by=iamsanne_v
https://instagram.com/p/5zvQJdHpyP/?taken-by=iamsanne_v

prulletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 08:48

Wat een heerlijk verhaal! En jullie staan mooi bij elkaar. :D Hoop dat jullie elkaar volgende week weer eventjes kunnen zien!

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 08:55

Ohh wat een lekker verhaal, dat van jullie samen. En wat een mooi stel zijn jullie. Hoop ook dat het lukt om hem nog te zien in Budapest. Wat word daarna de volgende mogelijkheid?

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 09:07

Wat heerlijk ts, fijn dat het zo leuk was!

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-15 11:00

@Siersma, daarna zien we elkaar rond 25 augustus in Oosterijk :)

Dit hele avontuur valt overigens niet zo goed bij mijn ouders.. m'n moeder is al wat bijgedraaid.. m'n vader daarentegen.
Echt afscheid genomen met een nare bijsmaak gister van m'n ouders.

JolisaJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 11:08

Wat een verhaal he, heerlijk! <3 Zo te horen hebben jullie ook een fantastische tijd gehad samen en met al jullie vrienden! Echt super fijn voor je. Hopelijk lukt het nog om elkaar tegen te komen in Budapest, en anders vliegt de tijd hopelijk voor je.

Jammer van je vader, ik hoop dat hij ook bij draait als hij merkt hoeveel het voor je betekend. Voor hem zal het ook vreemd zijn om 'zijn meisje' met een onbekende jongen te zien.

Heb trouwens even verder gekeken op je insta, ik ben nieuwsgierig, ik weet het. :o Maar jouw tatoeage, hoe gaaf is die! Echt prachtig!

prulletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 11:09

Ah wat jammer dat je ouders er niet achter staan, enig idee waarom ze er een probleem mee hebben?

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-15 11:56

Uhm mijn moeder begrijpt het nu wel en die heeft ook echt zoiets van; doen.. volg je hart anders blijf je je leven lang wat alsen.

Mijn vader denkt dat het een fase is.. dat ik ''gekozen'' heb om een vakantie liefde niet een vakantie liefde te laten blijven.

Hij vind het onrealistisch, denkt dat ik in een reisfase zit omdat iedereen om mij heen op het moment aan het reizen is.
Hij vindt dat ik realistisch moet zijn en een rechtlijnige relatie moet hebben, zo een waar je 2 jaar date en dan pas samenwoont, in hetzelfde land.. met een vaste baan.. en niet van hot naar her.

Ugh, we hebben gewoon totaal verschillende meningen.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 12:31

Lastig met je ouders en wordt van je afscheid spontaan verdrietig zeg. Ik kan slecht afscheid nemen en jullie zijn zo leuk samen! Dat verdient het om gewoon lekker veel samen te zijn.

Leuke foto's van jullie samen :)