Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Cowboy55 schreef:meggiemeg schreef:Verbeter de wereld en begin bij je zelf.
Uuuhmmm...OK.....zoals het klokje thuis tikt, tikt het nergens? Als het kalf verdronken is huilt de koe? Nog iemand met een irrelevant spreekwoord?
upendo schreef:Eh, nouja, als jij van baby af aan je eigen kleren betaalt...![]()
Ik vind dat het gewoon overtrokken is. Kom nou, je gooit die schoenen door de wasmachine heen met een kussensloop eromheen en ze zijn weer schoon. Je vertelt je ma joh, hee, ik vond het niet zo tof dat je m'n schoenen zo vies gemaakt hebt zonder ze daarna weer even schoon te maken en voortaan zou ik graag willen dat je het vraagt en je bent er vanaf.
"geruïneerd" is een enorm groot woord Danique, ik zie wat moddervlekken.
Maar gelukkig met die hippe Nikes van tegenwoordig kun je ze gewoon wassen op 30 graden zonder problemen.

upendo schreef:Maar gelukkig met die hippe Nikes van tegenwoordig kun je ze gewoon wassen op 30 graden zonder problemen.
) uit de wasmachine. En ze zitten nog steeds perfect.
meggiemeg schreef:Cowboy55 schreef:
Uuuhmmm...OK.....zoals het klokje thuis tikt, tikt het nergens? Als het kalf verdronken is huilt de koe? Nog iemand met een irrelevant spreekwoord?
<SNIP>
Had ze haar schoenen niet laten slingeren was het niet voor een 2e keer gebeurd....

Cowboy55 schreef:Los van de vraag OF het de 2e keer is (als ik goed heb gelezen niet) val ik van mijn stoel van het gebrek aan respect voor de spullen van anderen en het feit dat hele volksstammen op dit forum dit heel normaal vinden. Iemand doet niet wat je wil? Verniel je toch gewoon zijn spullen. Normaal toch?
upendo schreef:Ik val voornamelijk over het feit dat TS zo disrespectvol spreekt over haar moeder.
Alles draait om communicatie. Als je het ergens niet mee eens bent, kun je dat ook gewoon normaal bespreekbaar maken in plaats van een topic openen op een forum om te naggen over je moeder.
upendo schreef:Ah....je kent de moeder van TS? Of neem je dit maar aan?Het is vervelend dat het gebeurd is, maar kom nou, als je het gewoon meldt dan kan je moeder daar prima mee omgaan..
upendo schreef:Je hoort hier maar een kant van het verhaal. Misschien leent de TS ook ongevraagd allerlei spullen van haar moeder en is de sfeer daarover binnen het huishouden dus anders dan gemiddeld.