relatie over na 3 jaar.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Selina

Re: relatie over na 3 jaar.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 17:13

Heb je nog veel spullen in het huis? Mag je die ophalen?

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 17:28

Janine1990 schreef:
Pffff...
[ Afbeelding ]

Dat is ook echt zoooo waar! :j

inochiyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 17:31

Donja16 schreef:
Janine1990 schreef:
Pffff...
[ Afbeelding ]

Dat is ook echt zoooo waar! :j

niet veralgemenen aub.
ik voelde me echt als die rechtse. al ben ik nog steeds niet bij het laatste blokje

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 17:32

kimberlyve schreef:
Bedankt allemaal. Het voelt gewoon nog zo ongelovig. Ik vroeg van de week Hoe is het nou zo alleen waarop ik als antwoord kreeg ik mis dr beesten het is stil maar jou mis ik niet.

ARRGGG@#$%!%@%#$ -:(-

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 17:40

ergens zie ik mijn vriend ook wel zo zijn als jouwes ... ook zo koppig als een ezel.
deze houding herken ik wel..alleen breek ik er als een beuldozer doorheen als we een ruzie hebben.

Wat ik zelf zou doen maar jou niet aanraad om te doen ... naar die moeder gaan en verhaal halen ...
Even vragen wat er aan de hand is en of zij weet waarom hij opeens zo is.
(dat zou ik zelf doen...maar nogmaals..ik raad het jou niet aan)

Radiostilte

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 17:48

Jemig dit is echt vreemd.

Je had het over dat jullie een slechter periode hadden gehad heel lang en dat het juist de laatste tijd beter ging en alleen maar wat kleine dingen hadden. Kan het niet zijn dat hij heel lang heeft gehoopt en geprobeerd dat het goed kwam. En dat nu in de periode dat het beter ging tussen jullie dat hij eigenlijk bedacht dat hij zich toch niet veel gelukkiger is gaan voelen. En dat hij er daarom een punt achter wil zetten.

Dat is het enige wat ik kan bedenken. Maar eigenlijk vind ik niks logisch aan hoe het gegaan is. Hij lijkt jou ook wel echt te willen kwetsen met zijn appjes. Het gaat namelijk wel iets verder dan geen valse hoop willen geven. Klinkt haast alsof die boos is op jou. Of hij doet gewoon zo krom om zichzelf niet verdrietig te hoeven voelen. Maar ik vind echt dat je wel recht hebt op een kleine uitleg waarom hij besloten heeft dat het over is. Al is hef maar 1 zin. Ik wil je nog even heel veel sterkte wensen! Wat een rot stituatie

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 17:51

Jeetje wat een Jan de boeren l*llenbakker zeg!

Een jongen die net uit de luiers is maar niet mag fietsen van zn mammie, want dan doet ie zich au.

Hoe moeilijk het ook is, laat hem los, laat hem gaan. Ga lekker met vriendinnen shoppen, veel chocola eten, leuke dingen doen, veel chocola eten, dit topic doorlezen, want het hele alfabet komt voorbij met hilarische bijnamen voor hem, en nogmaals, veel chocola eten!

En een dikke knuffel voor jou :(:)

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 18:09

Joh, praat TS ff een schuldcomplex aan zeg... zelfs al zou hij het gevoel hebben dat alles van zijn kant moest komen, dan zeg je dat toch? Dan hoef je nog niet voor botte boer te spelen en banketstaaf appjes te sturen?

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 18:10

Jemig, ik raap mijn kaak op van de grond. Wat een lambal. Die zou je drogeren en slappe zak op zijn voorhoofd tatoeëren. Als waarschuwing voor de rest van de mensheid.

sterkte, ts.

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 18:16

Ik krijg zo'n dubbel gevoel van dit topic.
Ik wil je heel veel sterkte toewensen TS, hoewel ik niet kan zeggen dat ik weet hoe je je voelt leef ik wel met je mee.

Er word hier wel geroepen misschien heeft hij een ander en durft hij het niet te zeggen, maar recht daar tegenover staat misschien ook niet. Je weet het niet.
Persoonlijk lijkt het me wel heel onwaarschijnlijk dat de moeder er niks mee te maken heeft. Ik lees dingen waarvan ik denk dit was niet die man die hij was. Dan is het mij te toevallig dat dit gebeurt terwijl hij bij z'n moederende moeder is.
Als je het dan bekijkt vanaf zijn kant, als wat hij heeft gedaan nooit is geweest wat hij echt heeft gewild, verklaart het wel zijn gedrag tegenover jou (of iig, imo).
Misschien kinderachtig gedrag, dat sowieso, maar misschien zijn manier van verwerken.
Voor hetzelfde geld heeft zijn moeder hem voor het blok gezet, zij of ik. Ik zou niet weten wat te kiezen. Je moeder is wel je moeder, en jullie woonde nog niet lang bij elkaar. Misschien had hij twijfels, hoe klein ze ook waren, zijn moeder zou daar slim op kunnen hebben ingespeeld.

Ik wil absoluut zijn kant niet kiezen of zijn gedrag goedpraten, en wat hierboven staat is natuurlijk maar giswerk zolang hij niks zal zeggen. Wel durf ik hardop te zeggen dat dit niet volledig vanuit hem komt, dat zou me zo raar lijken.

Ga hier niet nog te lang mee zitten. Probeer wat uit hem los te krijgen, kijk of je zijn moeder kan spreken als je hem niet kan spreken, eventueel met je eigen moeder erbij, maar als hij er niks over blijft willen zeggen, zal dat denk ik ook zo blijven.
Zorg dat je alles op een rijtje hebt over het huis e.d. en blijf dan niet meer hangen bij 'wat als' en 'misschien'. Want wat er ook aan de hand mag zijn, het was uiteindelijk zijn keuze om bij je weg te gaan en zijn keuze om zich als een banketstaaf te gaan gedragen.

jessdaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 18:20

Foaly schreef:
Joh, praat TS ff een schuldcomplex aan zeg... zelfs al zou hij het gevoel hebben dat alles van zijn kant moest komen, dan zeg je dat toch? Dan hoef je nog niet voor botte boer te spelen en banketstaaf appjes te sturen?

Nouja, ik snap ook wel een beetje dat een appje met de tekst "hoe is het nou alleen" nogal verkeerd over kan komen op die jongen...

Haalt niet weg dat hij het enorm gemeen heeft aangepakt! En ik leef zeker met je mee TS, een break-up is nou eenmaal vreselijk. Ik zou toch lekker tijd voor jezelf nemen en hem lekker in zijn sop gaar laten koken :j

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 18:25

Ik heb een half jaar geLeden precies hetzelfde mee gemaakt. Bij hoog en laag beweren dat er geen ander was. Enkele dagen van ter voren nog zeggen dat ik zijn ware droomvrouw was, maar uiteindelijk kwam ik er achter dat hij toch echt een ander had.

Ts heel veel sterkte. Liefdesverdriet is een hel. Zorg dat je jezelf weer op de rit krijgtven laat zien dat jij het allemaal prima alleen kan. Ga er niet voor vechten. Dat moet hij doen. Doet hij dat niet dan is hij jou niet waard!

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 18:42

djinnie schreef:
Jemig, ik raap mijn kaak op van de grond. Wat een lambal. Die zou je drogeren en slappe zak op zijn voorhoofd tatoeëren. Als waarschuwing voor de rest van de mensheid.

sterkte, ts.

je zou zo familie van mij kunnen zijn haha :') _/-\o_

kimberlyve

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-15 21:00

jessdaniels schreef:
Foaly schreef:

Nouja, ik snap ook wel een beetje dat een appje met de tekst "hoe is het nou alleen" nogal verkeerd over kan komen op die jongen...

Haalt niet weg dat hij het enorm gemeen heeft aangepakt! En ik leef zeker met je mee TS, een break-up is nou eenmaal vreselijk. Ik zou toch lekker tijd voor jezelf nemen en hem lekker in zijn sop gaar laten koken :j

Ik was toen bij hem toen ik dit zei

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 21:02

Sterkte TS, zelfs ik krijg er een naar gevoel van en zo iets heb ik niet vaak over het internet.

Ik vind het heel raar dat je drie jaar een relatie met hem hebt gehad en hij je ineens van de een op de andere dag letterlijk laat vallen. Helaas kan je hem niet ondervragen, maar ik heb ook het idee dat zijn moeder een grote rol in deze relatie speelt. Al zou ik dat erg vervelend voor je vinden. Als hij al die tijd zo gek op je was, dan moet er wel wat gebeurd zijn met die moeder... Blegh!

Het liefst ben je natuurlijk super boos op 'm en bestook je hem met berichtjes, maar ik kan je één tip geven: niet doen! Blijf de verstandigste en laat hem lekker links liggen, ook al is het zo moeilijk! Maar geef je verdriet niet toe aan hem en laat je niet kennen. Wedden wie er binnenkort weer aan de bel trekt... En dan moet jij zo sterk zijn om hém te laten barsten!

Sterkte TS!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 21:29

inochiyo schreef:
niet veralgemenen aub.
ik voelde me echt als die rechtse. al ben ik nog steeds niet bij het laatste blokje

Ik was in een week ook nog niet zo ver _O-
Twee maanden later had ik een rebound slachtoffer :')
Maar dat betekende nog niet dat ik na drie maanden me voelde als plaatje drie hoor :')

Hij was mijn eerste liefde, daar hou je toch andere gevoelens voor denk ik persoonlijk. Dat moet je ook accepteren. Nog steeds een leuke jongen.
Maar het feit dat hij na zeven jaar mij nog niet kan loslaten terwijl hij een vriendin heeft, maakt wél dat ik me voel als in dat laatste plaatje wanneer ik bedenk dat ik niet iets zou willen hebben met zo'n persoon.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 03:57

En nu dus verder met je leven.

Ga niet zielig doen of zeggen dat je hem mist. Ga zeker niet proberen om hem terug te krijgen, ook niet (zeker niet!!!!) als hij spijt krijgt! Ga juist verder met leven en leuke dingen doen. Verwijder hem uit je gsm, Facebook en uit je leven.

Mocht hij (via via) nog horen hoe het met je gaat, wil je dan liever dat hij hoort dat je een kompleet wrak bent of weer een leuke jonge vlotte meid die midden in het leven staat?

De beste wraak is vooral verder gaan met je eigen leuke leven, en dat is tevens de beste manier om over hem heen te komen.

debbiew

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 05:09

Jeetje wat een verhaal TS :(:) Ik kan heel goed begrijpen dat het op deze manier heel moeilijk is om het een plekje te geven en voor jezelf te kunnen afsluiten. Ook kan ik hem niet echt begrijpen, dat hij de keuze wel maakt maar vervolgens niet eerlijk genoeg is om te vertellen waarom. Na een relatie van 3 jaar zou je verwachten dat dat toch wel het minste is waar je recht op zou hebben :(:) misschien is het het beste om het nu even te laten voor wat het is, hoe moeilijk het ook is. Door hoop te blijven houden of hem te blijven vragen om antwoorden, terwijl hij die duidelijk niet wil geven, schiet je op dit moment niks op en jij verdient beter dan dit. Probeer afleiding te zoeken bij je vrienden, leuke dingen in te plannen en je even te richten op jezelf weer gelukkig maken, en wie weet kan je altijd in een later stadium nog een keer met hem proberen te praten als het allemaal wat meer gezakt is. Heel veel sterkte in ieder geval met deze situatie!

kimberlyve

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-15 17:06

Ooh jongens. Ik ga vanavond mij bed halen... iets waar ik heel erg tegenop zit omdat het dan toch wel echt definitief is... (denk ik) iemand nog tips over way ik moet zeggen of gewoon niks zeggen. Mijn ouders gaan sowieso mee. En ik weet bijna zeker dat zijn moeder er ook is. Iets waar ik niet op zit te wachten.

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 17:07

kimberlyve schreef:
Ooh jongens. Ik ga vanavond mij bed halen... iets waar ik heel erg tegenop zit omdat het dan toch wel echt definitief is... (denk ik) iemand nog tips over way ik moet zeggen of gewoon niks zeggen. Mijn ouders gaan sowieso mee. En ik weet bijna zeker dat zijn moeder er ook is. Iets waar ik niet op zit te wachten.

heel goed dat jouw ouders ook meegaan, kunnen jouw ouders wel met zijn ouders overweg eigenlijk? :)

ik wil je verder heel veel sterkte wensen :(:) :(:) :(:) :(:)

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 17:09

Houd de eer aan jezelf, zou gewoon proberen zo normaal mogelijk te doen, zeker naar zijn moeder. Negeren zou ik nooit doen, net als dat ik hem niet zou vragen hoe het met hem gaat :n
Succes!

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 17:09

Elke situatie is weer anders. Dus wat je wel of niet moet zeggen kan ik je niet vertellen.... wel wil ik je de tip geven om daar niet als een gebroken vogeltje aan te komen. Zorg dat je sterk en duidelijk en doortastend bent.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 17:16

Ik zou heel zakelijk doen. Bed ophalen en meer niet. Zijn moeder negeren en laat ze maar in sop gaar koken. als dit niet zijn keuze was dan komt hij vanzelf met hangende pootjes terug. Sterkte!

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 17:49

MarjanB schreef:
Ik zou heel zakelijk doen. Bed ophalen en meer niet. Zijn moeder negeren en laat ze maar in sop gaar koken. als dit niet zijn keuze was dan komt hij vanzelf met hangende pootjes terug. Sterkte!

Precies dit!
Gewoon professioneel te werk gaan, dat zij kinderachtig doen is hun probleem.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 18:11

Als mijn vriend zo achterlijk doet ga ik in de negeermodus
Gewoon geen aandacht schenken aan dat domme gedrag en pas praten als ie normaal kan doen. Verlaag je aub niet naar laag niveau, al kan het vaak zooo verleidelijk zijn om een opmerking te gooien :')