Ooit telefonnummer gescoord, terwijl jij op het paard zat?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-15 22:07

NatalieLot schreef:
Chiave schreef:
Meiden in rijkleding aantrekkelijk?
Ik zal je even uit je droom helpen:
Ik rijd met een hoog model rijbroek, steek daar een slobberige polo in en ik doe bretels aan mijn broek voor de zekerheid. De kleurcombinatie van mijn kleren maakt me niet heel veel uit. Mijn broek is bruin/geel geruit en mijn polo roze. Vind ze heerlijk zitten en ik zie er niet uit. :)

Als ik het herenbrein een beetje voor me pak denk ik dat ze vooral dan het strakke eraan zo aantrekkelijk vinden haha

Afbeelding
Afbeelding

Ik vind het gewoon mooi :Y) en ja het strakke zal wel iets helpen :')

Maar beetje offtopic :x

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 22:08

Pieter25 schreef:
NatalieLot schreef:

Als ik het herenbrein een beetje voor me pak denk ik dat ze vooral dan het strakke eraan zo aantrekkelijk vinden haha

[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Man man, dit is toch niet haalbaar voor de doorsnee paardenmeid? :')

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-15 22:23

Poiuytrewq schreef:
Rijkleding kan ook echt wel mooi/sexy staan hoor!

Ik reed vaak buiten met bbp en kon er niet zonder opstapje op komen. Dus het kwam wel eens voor dat ik moest afstappen en vervolgens een voorbijganger een voetje vroeg. Eentje vond me blijkbaar heel gezellig en reed een stukje mee met de fiets.
Pfff wat was ik blij toen t ruiterpad het bos in ging en het fietspad de andere kant op. Ik zei ik zie je verderop wel.. :'). Ben heerlijk het halve bos door gecrosst en toen ik 15/20 min later bijna op stal was toen kwam ie me weer tegen ;(. Dat ie heeft gezocht en dat ie het zo gezellig vond en dat ik niet van schrik van mijn paard moest vallen (nou dat deed ik bijna wel) want hij wou mijn nummer.

Een andere keer een visser aan de haak geslagen (of hij mij). Ik reed langs en hij zei:"mooi paard!". Nou dan vind ik je al aardig +:)+. Dus ik vroeg:"en, al wat gevangen??" en toen raakten we aan de praat en ik heb hem heel vaak gezien daarna!! Beetje jammer alleen dat ik er op een gegeven moment achter kwam dat ie een vriendin had. Toen was ik er maar mee gekapt.

Haha, dus de eerste was beetje creepy? 2e is jammer :(:)

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-15 22:28

Chiave schreef:
Pieter25 schreef:

[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Geen idee, maar hierboven is in ieder geval mooi :Y)

Bralindy

Re: Ooit telefonnummer gescoord, terwijl jij op het paard zat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 22:34

Ik wou dat ik wat tegen kwam. :') Altijd heel veel gezinnen, oudjes, bootcampers en de mountainbikers.. maar die zijn niet vaak even sociaal naar paarden toe :+

Waves

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 22:46

Chiave schreef:
Pieter25 schreef:

[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Dat kán toch helemaal niet?! Als ik zo naar stal zou gaan (nadat ik 8 kilo ben afgevallen..) dan kan je na het opzadelen die witte rijbroek bij de vodden gooien zo vies zou die zijn. :')

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 23:04

Ik vind rijkleding ook echt mooi of sexy kunnen staan!

Ennuh, van pieter kan je niet anders verwachten dan dat hij onrealistische wijven erbij haalt :')

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 23:05

Geryon schreef:
Ik vind rijkleding ook echt mooi of sexy kunnen staan!

Ennuh, van pieter kan je niet anders verwachten dan dat hij onrealistische wijven erbij haalt :')

vroeg of laat komt ons pieteke ook tot inkeer. :j

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-15 23:09

Waves schreef:
Chiave schreef:

Dat kán toch helemaal niet?! Als ik zo naar stal zou gaan (nadat ik 8 kilo ben afgevallen..) dan kan je na het opzadelen die witte rijbroek bij de vodden gooien zo vies zou die zijn. :')

Is ook wedstrijdkleding :') Had ik vroeger moeten doen, door de week de witte rijbroek aan _O-

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-15 23:13

Bralindy schreef:
Ik wou dat ik wat tegen kwam. :') Altijd heel veel gezinnen, oudjes, bootcampers en de mountainbikers.. maar die zijn niet vaak even sociaal naar paarden toe :+

Hier normaal ook hoor :') en van dat laatste gelukkig nog geen last gehad

mijntje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 23:25

Hehe wat een heerlijk topic. Kom in de randstad wonen, je komt mensen genoeg tegen :')

Heb een keer een half wedstrijdje gehad met een hardloper.. Mooie jongen ook nog. Ik zette mijn toendertijd bijrijdpaardje net in een handgalopje toen hij ernaast kwam rennen. Keek me aan met zo'n blik: "Ja? Wedstrijdje?" Ik schonk hem mijn liefste glimlach met een "Haha, jahoor, succes", gaf mijn racekanon iets meer ruimte en vroem, weg waren we. Helaas heeft hij me niet meer kunnen inhalen en was ik te schijterig om terug te rijden :')

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 00:12

@Pieter ja niet echt een engerd, eerder heel wanhopig. De weg waar mijn stal zat was een autoweg midden in de polder, je had gewoon een overzicht over heel de weg vanaf het bos.
:( :+
Ik wou gewoon van hem af zijn haha.

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 00:22

Gaan alle paardenmeiden eerst dan door de modder rollen voor ze opstappen? Je kunt je normale rijkleding toch wel vlekvrij houden? Ik vind paardrijkleding wel sexy hoor :D behalve een plastron (of zoals mijn moeder dat noemt; Snotlap), dan lijk je net zo'n lakei -O-

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 10:43

Ik vind dat rijkleding ook wel sexy kan staan hoor! Zeker in de zomer, met gewoon een topje of inderdaad zo'n mooie blouse erop. :D Voel ik me helemaal lekker in.
Als de leuke mannen uit de zaanstreek daar nou ook eens achterkomen... :')

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 10:45

Bij mannen vind ik het alles behalve sexy :+ , bij vrouwen snap ik dat ze rijkleding mooi (strak :P ) kunnen vinden, maar alsnog vind ik normale kleding (jurkjes en hakken vooral haha) mooier/charmanter!

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 10:47

Maar ruiters (De mannen dan dus) hebben vaak wel een lekker kontje die goed uitkomt in de broek! :P

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 10:48

De mooiere ruiters vallen hier op andere mooie ruiters :=

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 10:49

Hahaha, true. _O-

Area51

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 10:52

Ik vind rijkleding ook best mooi kunnen staan hoor! En heb het wss evenveel aan als mn normale kleding, dus vind dat ik er ook niet slordig bij hoef te lopen en best in mooie kleren mag investeren :Y)

Oh en telefoonnummer... 1x gebeurd; redelijk leuke jongen van de hondenuitlaatdienst die een beetje naar me aan het grijnzen was, had m al vaker daar gezien. Praatje gemaakt, paard ongeduldig (heet zwart racemonster), en toen ga ie zn nr. Niks mee gedaan verder :o

Edit; dat was dus wel andersom; iemand gaf zn nr aan mij terwijl ik op een paard zat haha
Laatst bijgewerkt door Area51 op 19-05-15 10:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 10:52

mijntje92 schreef:
Hehe wat een heerlijk topic. Kom in de randstad wonen, je komt mensen genoeg tegen :')

Heb een keer een half wedstrijdje gehad met een hardloper.. Mooie jongen ook nog. Ik zette mijn toendertijd bijrijdpaardje net in een handgalopje toen hij ernaast kwam rennen. Keek me aan met zo'n blik: "Ja? Wedstrijdje?" Ik schonk hem mijn liefste glimlach met een "Haha, jahoor, succes", gaf mijn racekanon iets meer ruimte en vroem, weg waren we. Helaas heeft hij me niet meer kunnen inhalen en was ik te schijterig om terug te rijden :')

_O- _O- _O- zo mij gewoon :')

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 10:57

Ik heb een paar jaar geleden wel eens aan een fietser de weg gevraagd, we waren wat verdwaald :') Hij bleef de hele tijd nog langs mij rijden tot we op locatie waren. Daar zei hij nog "ik hoop dat ik je nog eens zie". Maar helaas nooit meer gezien. Toen had ik echt een telefoonnummer moeten vragen! Maar ik vond het al een grote stap voor mezelf om aan een knappe jongen de weg te vragen op mijn paard :')

We waren overigens met 2, en ondanks hij heel vriendelijk deed tegen mijn rijmaatje, merkte ik echt wel dat hij de hele tijd naast mij fietste en alleen met mij babbelde :o

inochiyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 12:04

Pieter25 schreef:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Wie vind dat nu niet mooi :P elk eentje pieter? :D

Er is mij ooit eens mijn nr gevraagd, maar niet door wie ik zelf wou :P
Ik was ooit eens in het bos aan het rijden met de koets en een man hield me staande om te vragen of hij eens mee zou mogen met zijn zieke vriendin ofzo. ik heb toen mijn kaartje gegeven, maar nooit meer iets van gehoord

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-15 12:25

inochiyo schreef:
Pieter25 schreef:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Wie vind dat nu niet mooi :P elk eentje pieter? :D

Er is mij ooit eens mijn nr gevraagd, maar niet door wie ik zelf wou :P
Ik was ooit eens in het bos aan het rijden met de koets en een man hield me staande om te vragen of hij eens mee zou mogen met zijn zieke vriendin ofzo. ik heb toen mijn kaartje gegeven, maar nooit meer iets van gehoord

Zal je wat vertellen, het is dezelfde meid :x :') Charlotte Casiraghi, nichtje van Prins Albert II van Monaco. Natuurlijk te hoog gegrepen, maar wel :9 <3

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 12:26

Pieter25 schreef:
Zal je wat vertellen, het is dezelfde meid :x :') Charlotte Casiraghi, nichtje van Prins Albert II van Monaco. Natuurlijk te hoog gegrepen, maar wel :9 <3

Dromen mag :j

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-15 12:27

mijntje92 schreef:

Haha leuk verhaal :')