Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Deliana1993 schreef:@deetjeeuh, ik kan me goed voorstellen dat ze het op Facebook gooit. Zo weet iedereen het in een keer, en hoeft ze niet iedereen persoonlijk aan te spreken. Waarschijnlijk wist zij ook dat haar beste vriendin Facebook heeft en het dan wel zou lezen.
En als je zo iets leest waarom bel je zelf dan niet? Daar ben je dan toch ook een beste vriendin voor?
Hoe denk je dat vroeger geboortekaartjes werden verstuurd ,)
Sammie schreef:Iedereen persoonlijk berichten. wat een werk.Hoe denk je dat vroeger geboortekaartjes werden verstuurd ,)

Je kan toch best een dagje wachten.... Stel in ieder geval de mensen op de hoogte die erg dicht bij je staan. Van mij part pleur je het daarna op facebook. Maar kom op zeg, dat is toch niet zo moeilijk.
Onali schreef:Offtopic, ik vind je behoorlijk drammerig overkomen. Je kan het ook vriendelijker zeggen
Ook een beetje jammer van het topic, zo. Zelf vind ik
nou niet bepaald onvriendelijk, maar goed dat zal de interpretatie van de smilie wel wezen. Deetjeeuh schreef:EensVerder HOEF je toch ook niet iedereen meteen op de hoogte te stellen? Ik snap dat echt niet.Je kan toch best een dagje wachten....
Zo ken ik ook iemand die heeft een kind, maar daar vind je dus nooit iets van terug op FB. Niks over de zwangerschap, niks over de bevalling, niks over de eerste strontluier, tandjes, etc. Niks
Sammie schreef:Omdat je het over affikken oid hadCremeren is meer iets van de laatste tijd. Overigens is 'nogal vaak' ook wat overdreven. Het gebeurde zeker en de kans was toen groter dan nu, maar ook meer dan genoeg vrouwen die dik 15 bevallingen overleefden. Het lag trouwens niet altijd aan de bevalling zelf, maar ook aan de slechte hygiëne en onkunde van sommige artsen.
en wil ze van het gezeur af zijn door het wereldkundig te maken op Facebook. Als je aan het bevallen bent heb je weinig zin om iedereen te gaan whatsappen. Neem het haar 'in deze toestand' niet kwalijk jo. Als vriendin kun jij je wel van je sterkte kan laten zien en haar feliciteren!