Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Huertecilla schreef:Siesjuh schreef:In diezelfde les werd trouwens verteld dat bij veel homoseksuele mensen de lengte van de wijs- en ringvinger gelijk zijn. Dit zou in dezelfde tijd vastgelegd worden.
Alle koeien hebben vier poten. Niet alle dieren met vier poten zijn koeien.
In dit geval hebben niet eens alle koeien vier poten...
Verder maakt het onder de streep allemaal tóch niets uit.
Lééf, durft te leven en laat leven.
Sammie schreef:Tegen wie zit je nu te preken hc? Waar zou siesjuh niet durven te leven.
Bovendien is het onderwerp of het erfelijk/genetisch is bepaald, niet of je in een keurslijf moet lopen. Open daar dan een ander topic voor als je het daar over wil hebben.
Sammie schreef:HC, je weet toch wel hoe wetenschap werkt?Naar mijn mening is het hele punt wat jij aan wil snijden hier helemaal niet van toepassing. Volgens mij loopt er ergens op LZP of NM een topic over de identiteit van de mens. Ik denk dat je je daar beter thuis zal voelen wbt deze discussie.
MacavityL schreef:Probleem met vinger ratio is dat het zeer waarschijnlijk een spurieuze relatie is (relatie tussen twee variabelen die eigenlijk wordt veroorzaakt door een achterliggende variabele of per toeval bestaan).

Sizzle schreef:Geen.
Je vererft je genen.
zillionke schreef:wat is nou precies het verschil tussen erfelijk en genetisch?
Sorry kon geen goed /passend antwoord vinden op het net..
zillionke schreef:wat is nou precies het verschil tussen erfelijk en genetisch?
Sorry kon geen goed /passend antwoord vinden op het net..
zillionke schreef:maar niet als je DNA is overgeërfd ?? Huh waar komt dan het DNA vandaag wat niet overgeërfd is van je ouders..?
je omgeving heeft ook invloed natuurlijk. Als op dit moment (ben zwanger) ga werken in een gebied met veel straling, kan het het DNA van mijn kind laten muteren. Extreem voorbeeld natuurlijk.
zillionke schreef:maar niet als je DNA is overgeërfd ?? Huh waar komt dan het DNA vandaag wat niet overgeërfd is van je ouders..?
Dat is met genetica niet anders, toeval speelt er ook een rol bij.