niet te geloven gewoon, mijn huis is weer schoon...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

spottedponie

Re: niet te geloven gewoon, mijn huis is weer schoon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 13:16

haha goed bezig Emma, ik kan me jouw topic met foto's van je kamer nog herinneren :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 13:19

Haha ja ik heb het toen helemaal opgeruimd, toen is het weer een zooi geworden en nu is het relatief netjes. Ik zal nooit in zo'n minimalistische Ikea-kamer wonen, maar het is in ieder geval weer bewoonbaar en je kan er weer lopen _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 13:20

Goed Emma :D

Ik vouw nu standaard de was op als ik nieuwe ophang , werkt goed en geen geslinger meer. Heb van verjaardagsgeld 2 nieuwe wasmanden gehaald en was ligt niet meer over de vloer maar netjes in de wasmand. Heb ik gelijk overzicht als ze vol zijn

spottedponie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 13:26

ik wil ook nog twee fatsoenlijke wasmanden voor op de slaapkamers :) dat zal ook wel schelen in de zooi, nu staan er standaard 2 manden met schone was, en de vuile was ligt ook op een bult...

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 13:27

Hier huishouden van 3 , man, tienerzoon en moi. 2 honden 3 katten en nog dagelijks een hele meute buurpubers over de vloer.

Mijn huis word elke dag gestofzuigd, gestoft en gedweild. De badkamer en keuken ook elke dag een lap overheen. Bedden 2 keer per week en 2 keer per week strijk.
Ik ben wegens ziekte thuis en krijg hulp van familie. Ik probeer het wel allemaal zelf maar dat lukt niet altijd. Mijn man is zwaar allergisch voor alles wat los en vast zit.

Toen ik nog werkte ( 32uur) deed ik het ook elke dag. 1 keer in de maand de ramen en de keuken en badkamer grote beurt.
Nu kan ik dat niet alleen meer dus gebeurd het niet meer elke maand.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 13:28

spottedponie schreef:
ik wil ook nog twee fatsoenlijke wasmanden voor op de slaapkamers :) dat zal ook wel schelen in de zooi, nu staan er standaard 2 manden met schone was, en de vuile was ligt ook op een bult...

Heb er 2 met een klep , hele fijne :D . 1 met handdoeken en beddengoed en de andere kleren en de sokken liggen in beiden en ondergoed bij de handdoeken en bhs bij de kleren.

Net al rondje gedaan en slaapkamervloer is leeg van was 8-)

spottedponie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 13:51

Rebecca schreef:
Heb er 2 met een klep , hele fijne :D . 1 met handdoeken en beddengoed en de andere kleren en de sokken liggen in beiden en ondergoed bij de handdoeken en bhs bij de kleren.

Ik moet donderdag op pad voor een nieuwe stofzuiger, dus ga dan ook maar eens kijken voor wasmanden :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 14:03

spottedponie schreef:
[naam] schreef:

Ik moet donderdag op pad voor een nieuwe stofzuiger, dus ga dan ook maar eens kijken voor wasmanden :D

Oh dan gelijk je slag slaan :Y)

http://www.blokker.nl/nl/blknl/curver-w ... bianca-55l

Ik heb deze wassiemand , fijn ding

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 14:05

Dankzij dit topic herinner ik me weer dat mijn vriendje een wasmand nodig heeft! Ga dr gelijk maar eentje halen voor m!

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 19:49

Mijn was is nu ook weg. .. laatste zit in de droger
Dekjes hangen te drogen aan de waslijn

Bed is verschoond. .. vind ik het fijnste wat er is. .. een schoon bedje. .
Daar wordt ik altijd helemaal blij van

Djoopie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-15 21:31

Ja schoon bed! Love it!!

Mijn strijk is helemaal weg. :D

Sannert

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 21:35

Hier weer uitstelgedrag. :') vanmiddag bezoek gehad, vanmorgen had ik een baby die niet naar bed wou. En vanavond wezen wandelen. Wel nog eben de afwas tussendoor weggewerkt want dat was van 2 dagen.
Dus morgen ga ik boven aan de slag. Denk ik ..

mandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 21:42

Heerlijk een schoon bed. Hier gisteren schoon beddengoed erop gedaan. Gelijk ook even ons dekbed veranderd naar zomer. We vonden het alweer zo warm. Verder het beddengoed netjes in de wasmachine gehad. Moet alleen nog even de kast in ;). Vandaag was weer een lange dag werken dus nergens aan toe gekomen.

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 21:59

Mijn badkamer ... inpandig...zonder ramen...weer...
#schimmelplekjesophetplafond
#poedersuiker

-O-

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 05:55

O dat had ik vroeger ook.
Dan deed ik bleek vermengd met warm water in een spuitfles en deed dat erop sprayen
Dan was het weer een paar maanden weg

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 07:14

Schoon bed is geweldig ja! Dat is ook de enige klus die ik niet uitstel :))

Dinsdag en donderdagochtend heb ik altijd tijd over voor ik naar mijn werk ga. Mijn vriend gaat al vroeg de deur uit en brengt ons dochtertje naar zijn ouders, ik sta dan ook op om haar klaar te maken. Dat zijn de momenten dat ik ook nog wat in huis doe hihi. Woonkamer net opgeruimd, vaatwasser gevuld en aangezet, aanrecht opgeruimd, was in de droger gedaan en was in de machine gedaan (timer, vanmiddag als ik thuiskom is de was klaar), vloer leeggehaald en voor ik wegga zet ik de stofzuiger nog aan. Dan kom ik vanmiddag thuis in een redelijk opgeruimd en schoon huis :)) vriendlief de vaatwasser doen en ik de was en dan kan het wel weer tot het weekend :o

Sandalio

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 11:28

Ik heb net mijn huis gestofzuigd, ik word er wel altijd blij van als ik het dan gedaan heb. En eigenlijk kost het niet eens zo heel veel tijd, maar ja, eraan beginnen vind ik altijd een beetje moeilijk (A). Ik wil nog even wat gaan strijken, terwijl ik naar Roland Garros kijk. Heb straks avonddienst, dus mooi nog een paar uurtjes de tijd daarvoor :).

Boheme schreef:
Hier huishouden van 3 , man, tienerzoon en moi. 2 honden 3 katten en nog dagelijks een hele meute buurpubers over de vloer.

Mijn huis word elke dag gestofzuigd, gestoft en gedweild. De badkamer en keuken ook elke dag een lap overheen. Bedden 2 keer per week en 2 keer per week strijk.
Ik ben wegens ziekte thuis en krijg hulp van familie. Ik probeer het wel allemaal zelf maar dat lukt niet altijd. Mijn man is zwaar allergisch voor alles wat los en vast zit.

Toen ik nog werkte ( 32uur) deed ik het ook elke dag. 1 keer in de maand de ramen en de keuken en badkamer grote beurt.
Nu kan ik dat niet alleen meer dus gebeurd het niet meer elke maand.
Wat doe en deed jij veel zeg! Zeker toen je nog werkte! Pfft, dat zou ik écht niet kunnen, vind dat best bijzonder dat anderen dat wel allemaal kunnen doen. Stond je dan heel vroeg op ofzo? Ik hoop trouwens ook dat je snel weer beter bent :).

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 12:31

Sandalio schreef:
Ik heb net mijn huis gestofzuigd, ik word er wel altijd blij van als ik het dan gedaan heb. En eigenlijk kost het niet eens zo heel veel tijd, maar ja, eraan beginnen vind ik altijd een beetje moeilijk (A). Ik wil nog even wat gaan strijken, terwijl ik naar Roland Garros kijk. Heb straks avonddienst, dus mooi nog een paar uurtjes de tijd daarvoor :).
Wat doe en deed jij veel zeg! Zeker toen je nog werkte! Pfft, dat zou ik écht niet kunnen, vind dat best bijzonder dat anderen dat wel allemaal kunnen doen. Stond je dan heel vroeg op ofzo? Ik hoop trouwens ook dat je snel weer beter bent :).

Nee stond niet vroeg op, ben geen ochtend mens. Ik ben gezegend met een klein huis 80 m2 en plavuizen of laminaat dus makkelijk te onderhouden en schoon te maken. Als ik me heel kwaad maakte kon ik binnen een uur van boven naar beneden klaar zijn. Dus ideaal. Ook scheelt achter mijn komt opruimen al een hele hoop. Ik kan net als iedereen genieten van een opgeruimd huis.

Sannert

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 16:38

Ik heb eindelijk de boven verdieping weer schoon. Afgestoft, gestofzuigd en de badkamer een goede beurt gegeven. Alleen nog dweilen, maar dat red ik vandaag niet meer. Is nu onder wel nog een zooitje, maar dat komt morgen weer.

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 13:37

Pffff...nog even volhouden...alleen nog zuigen en dweilen...
Afbeelding

Afbeelding

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 13:46

goed bezig, ik moet ook echt aan de gang, ben al 2 dagen aan het uitstellen

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 14:20

Ik ben klaar met de badkamer - wit plafond en alles weer schoon en opgeruimd, dus nu mag ik ff pauze :D Straks nog boven even zuigen, hubby heeft beneden al gedaan +:)+

Djoopie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-15 15:37

Goed bezig zeg!!!
Gisteren de hele dag bij een turnwedstrijd gezeten en vandaag ook druk. Huis redelijk netjes gelukkig aangezien morgen het werk weer roept...

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 06:31

Haha zit te lezen en zie bij mezelf staan dat mijn dekjes in de wasmachine zitten. .. en bedenk ineens. ..
Chips heb ze gisteren er ook in gedaan.
Nu maar opgehangen. ..

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 07:57

Ach mando. ... zijn ze iig goed schoon