Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
XxMariellexX schreef:Nog niks gehoord verder van otto maar laat nu de advocaat zijn werk doen.. En het word steeds gekker bij Otto mijn tante had schoenen besteld bij Otto voor mijn neefje werd allemaal netjes op tijd bezorgd enz maakt ze de schoenendoos open zitten er gewoon afgetrapte schoenen in blijkbaar heeft iemand daar gedacht zoo die schoenen zijn mooi ik doe doe schoenen aan en mijn oude schoenen doe ik in de doos. Het moet niet gekker worden echt ongelofelijk...
Heeft mijn tante daarna met otto gebeld die geloofde het verhaal in eerste instantie niet maar na een heel lang gesprek mag ze de schoenen terugsturen..

bigone schreef:Ik bestel alleen bij Wehkamp iets online, gaat ook wel eens wat niet helemaal goed maar daar lossen ze het iig wel heel snel op, tenminste, dat is mijn ervaring. Na zo'n topic als dit zou ik dus ook nooit wat bij Otto gaan bestellen, ts, succes, ik hoop dat je alle gemaakte kosten er uit haalt maar ik denk dat je nu wel de bank krijgt en dan is het voor Otto afgedaan want je hebt hem toch??
bridgetF schreef:saskiakefie schreef:oke ik ga daar dus nooit wat kopen...![]()
Wat is de site van hun ?
HIhi, moet wel stiekem beetje lachen, je wilt er niet kopen, maar wel de site weten. Je wilt dat volgens mij helemaal niet weten, omdat je er beter ver van weg kunt blijven, want zoals lijkt is het een flut bedrijf.
Ik wil het weten omdat ik het dan herken en niet per ongeluk bij hun bestel als ik bijv via google ofweetikveel hoe op hun site terecht kom... saskiakefie schreef:Fearlien schreef:Gewoon otto.nl, niet heel moeilijk toch?
nee maar dat moet je wel net weten
XxMariellexX schreef:Nog niks gehoord verder van otto maar laat nu de advocaat zijn werk doen.. En het word steeds gekker bij Otto mijn tante had schoenen besteld bij Otto voor mijn neefje werd allemaal netjes op tijd bezorgd enz maakt ze de schoenendoos open zitten er gewoon afgetrapte schoenen in blijkbaar heeft iemand daar gedacht zoo die schoenen zijn mooi ik doe doe schoenen aan en mijn oude schoenen doe ik in de doos. Het moet niet gekker worden echt ongelofelijk...
Heeft mijn tante daarna met otto gebeld die geloofde het verhaal in eerste instantie niet maar na een heel lang gesprek mag ze de schoenen terugsturen..
laraxXxemma schreef:XxMariellexX schreef:Nog niks gehoord verder van otto maar laat nu de advocaat zijn werk doen.. En het word steeds gekker bij Otto mijn tante had schoenen besteld bij Otto voor mijn neefje werd allemaal netjes op tijd bezorgd enz maakt ze de schoenendoos open zitten er gewoon afgetrapte schoenen in blijkbaar heeft iemand daar gedacht zoo die schoenen zijn mooi ik doe doe schoenen aan en mijn oude schoenen doe ik in de doos. Het moet niet gekker worden echt ongelofelijk...
Hier nog maar even openbaar vermeld dat we absoluut niet daar moeten bestellen.
Wat voor belachelijk bedrijf is dit zeg.. Als je dingen terug krijgt controleer je toch ergens of het wel echt de goede schoenen zijn? Ik kan hier echt niet bij..
Collie2008 schreef:nee, dat gebeurd ook vaak bij Zalando. mensen sturen hun oude schoenen op en houden de nieuwe, maar je zou verwachten dat als het pakket aan een ander wordt verzonden dat de inhoud eerst wordt gecheckt ja.
Ik heb al best vaak bij otto besteld en eigenlijk nog nooit ellende gehad