bestelling al 5 x niet geleverd.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

XxMariellexX

Re: bestelling al 5 x niet geleverd.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-15 17:49

Nog niks gehoord verder van otto maar laat nu de advocaat zijn werk doen.. En het word steeds gekker bij Otto mijn tante had schoenen besteld bij Otto voor mijn neefje werd allemaal netjes op tijd bezorgd enz maakt ze de schoenendoos open zitten er gewoon afgetrapte schoenen in blijkbaar heeft iemand daar gedacht zoo die schoenen zijn mooi ik doe doe schoenen aan en mijn oude schoenen doe ik in de doos. Het moet niet gekker worden echt ongelofelijk...
Heeft mijn tante daarna met otto gebeld die geloofde het verhaal in eerste instantie niet maar na een heel lang gesprek mag ze de schoenen terugsturen..

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 18:52

XxMariellexX schreef:
Nog niks gehoord verder van otto maar laat nu de advocaat zijn werk doen.. En het word steeds gekker bij Otto mijn tante had schoenen besteld bij Otto voor mijn neefje werd allemaal netjes op tijd bezorgd enz maakt ze de schoenendoos open zitten er gewoon afgetrapte schoenen in blijkbaar heeft iemand daar gedacht zoo die schoenen zijn mooi ik doe doe schoenen aan en mijn oude schoenen doe ik in de doos. Het moet niet gekker worden echt ongelofelijk...
Heeft mijn tante daarna met otto gebeld die geloofde het verhaal in eerste instantie niet maar na een heel lang gesprek mag ze de schoenen terugsturen..

Noujá zeg! Dus mogelijk zit er nu iemand met mooie nieuwe schoenen op een mooie nieuwe bank. ;)
Zonder gekkigheid, dit soort verhalen hoor je vaak over Marktplaats, maar dit zou je toch niet verwachten van een "professioneel" bedrijf.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 18:57

Vergis je daar niet in Jolien, ik heb het ooit al gehoord over oa Leen Bakker, daar bleek een magazijn(?)medewerker een deel vd bestellingen achterover te drukken en kregen klanten hun bestelling dus niet. :oo
Kennis van me was een gedupeerde en die is overigens keurig geholpen door Leen Bakker, ze kreeg alles alsnog plus excuses etc erbij. +:)+

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 18:58

Dat meen je niet zeg. :=

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 19:00

Ik bestel alleen bij Wehkamp iets online, gaat ook wel eens wat niet helemaal goed maar daar lossen ze het iig wel heel snel op, tenminste, dat is mijn ervaring. Na zo'n topic als dit zou ik dus ook nooit wat bij Otto gaan bestellen, ts, succes, ik hoop dat je alle gemaakte kosten er uit haalt maar ik denk dat je nu wel de bank krijgt en dan is het voor Otto afgedaan want je hebt hem toch??

muzzy17

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 20:40

bigone schreef:
Ik bestel alleen bij Wehkamp iets online, gaat ook wel eens wat niet helemaal goed maar daar lossen ze het iig wel heel snel op, tenminste, dat is mijn ervaring. Na zo'n topic als dit zou ik dus ook nooit wat bij Otto gaan bestellen, ts, succes, ik hoop dat je alle gemaakte kosten er uit haalt maar ik denk dat je nu wel de bank krijgt en dan is het voor Otto afgedaan want je hebt hem toch??

Zo heb ik van otto een wandmeubel netjes op tijd bezorgd gekregen en ben ik met wehkamp bijna jaar bezig geweest om 3 bij levering kapotte lampen met terug sturen 'kwijt' geraakt zijn en ik ze dus moest betalen..

ts ik hoop dat de advocaat gaat werken en je de bank en gemaakte kosten terug krijgt. Kan me heel goed voorstellen dat je het goed zat bent inmiddels.

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 20:50

oke ik ga daar dus nooit wat kopen... :=
Wat is de site van hun ?

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 21:42

saskiakefie schreef:
Wat is de site van hun ?

HIhi, moet wel stiekem beetje lachen, je wilt er niet kopen, maar wel de site weten. Je wilt dat volgens mij helemaal niet weten, omdat je er beter ver van weg kunt blijven, want zoals lijkt is het een flut bedrijf.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 21:46

Wat zou de site van otto zijn ? :') :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 21:46

XxMariellexX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-15 22:15

_/-\o_ _/-\o_ whahahahahahahaha ik ga denk ik van al deze reacties screenshots van maken en naar otto toe sturen via de post misschien helpt dit hahaha

Fearlien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 23:36

Gewoon otto.nl, niet heel moeilijk toch? :P

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 23:45

bridgetF schreef:
saskiakefie schreef:
Wat is de site van hun ?

HIhi, moet wel stiekem beetje lachen, je wilt er niet kopen, maar wel de site weten. Je wilt dat volgens mij helemaal niet weten, omdat je er beter ver van weg kunt blijven, want zoals lijkt is het een flut bedrijf.

Huh? :+ Ik wil het weten omdat ik het dan herken en niet per ongeluk bij hun bestel als ik bijv via google ofweetikveel hoe op hun site terecht kom...

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 23:47

Fearlien schreef:

nee maar dat moet je wel net weten :)*

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 08:10

saskiakefie schreef:
Fearlien schreef:

nee maar dat moet je wel net weten :)*

>> Google.nl

Hopelijk wordt het snel opgelost TS. -O-

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 08:55

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 09:48

Het kan toch zijn dat de eigenaar van het bedrijf Otto heette ik wist niet dat het bedrijf ook zo heet. Erg flauw allemaal hoor.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 09:50

Ah joh, trek het je niet aan. Een geintje moet kunnen. :(:)

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 22:23

saskiakefie schreef:
Het kan toch zijn dat de eigenaar van het bedrijf Otto heette ik wist niet dat het bedrijf ook zo heet. Erg flauw allemaal hoor.

Dit is geniaal :') _/-\o_

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 00:00

XxMariellexX schreef:

Hier nog maar even openbaar vermeld dat we absoluut niet daar moeten bestellen.
Wat voor belachelijk bedrijf is dit zeg.. Als je dingen terug krijgt controleer je toch ergens of het wel echt de goede schoenen zijn? Ik kan hier echt niet bij..

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 07:52

XxMariellexX schreef:

En dan maar vragen hoe lang het gaat duren voor ze het geld incl. verzendkosten terug heeft.

Safaribaarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 11:16

En? al nieuws?

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 11:19

laraxXxemma schreef:
XxMariellexX schreef:

Hier nog maar even openbaar vermeld dat we absoluut niet daar moeten bestellen.
Wat voor belachelijk bedrijf is dit zeg.. Als je dingen terug krijgt controleer je toch ergens of het wel echt de goede schoenen zijn? Ik kan hier echt niet bij..

nee, dat gebeurd ook vaak bij Zalando. mensen sturen hun oude schoenen op en houden de nieuwe, maar je zou verwachten dat als het pakket aan een ander wordt verzonden dat de inhoud eerst wordt gecheckt ja.

Ik heb al best vaak bij otto besteld en eigenlijk nog nooit ellende gehad

Kletskousz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 13:16

Hier de bestelling geannuleerd. Ruim een maand verder en zelfde smoes dat er storing is in magazijn. Haha! Wij hadden nog niks betaald gelukkig, hadden onder rembours laten verzenden.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 14:06

Collie2008 schreef:
nee, dat gebeurd ook vaak bij Zalando. mensen sturen hun oude schoenen op en houden de nieuwe, maar je zou verwachten dat als het pakket aan een ander wordt verzonden dat de inhoud eerst wordt gecheckt ja.

Ik heb al best vaak bij otto besteld en eigenlijk nog nooit ellende gehad

Oh echt?? En ik me maar schuldig voelen dat het uberhaupt bij me opkwam om twee verschillende maten te houden en dus ook twee verschillende maten in 1 doos weer terug te sturen :o
Heb dat uiteraard niet gedaan, durf het ook niet eens, maar vond de gedacht ansich al verkeerd genoeg :+