verootjoo schreef:Shenavallie schreef:Dan ook in dit geval: zijn er verschillende stromingen binnen JG? Die bij ons in de wijk zijn erg hardnekkig en zeker niet gezellig (ongeacht of je ze vriendelijk of minder vriendelijk afwijst).
Ik denk dat dat meer aan de mensen zelf ligt; niet iedereen is er goed in subtiel en beleefd iets over te brengendaarom ben in er altijd voor mensen te laten doen wat bij hun talenten past. Mensen laten evangeliseren die het kunnen en mensen penningmeester oid laten zijn die dat goed kunnen.
Bij de JG moet iedereen echter de staat op omdat dat gezien wordt als belangrijkste taak voor God. Uiteindelijk doen ze dit uit naastenliefde, ze willen dat iedereen de kans krijgt naar de hemel te kunnen gaan.
Dank voor je uitleg!
daarom ben in er altijd voor mensen te laten doen wat bij hun talenten past. Mensen laten evangeliseren die het kunnen en mensen penningmeester oid laten zijn die dat goed kunnen.
Hoe zit dat dan met het stilzwijgen?

En als je dan al niet naar buiten komt, vindt je vervolgens een folder tussen het hek over het geloof. Uiteindelijk deden wij gewoon nooit meer open. Er liepen 4 grote waakhonden op het erf dus verder dan de poort durfden ze toch niet te komen.
Heb verder niks met het geloof.
Ze gaven mij een papiertje over hun kerk, en liepen weer weg. Ik was met stomheid geslagen...mijn ziekte...welke ziekte?