Wie heeft er hier ook weleens hele maffe dromen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

san4nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 22:44

Bij mij was het een hele poos rustig, maar de afgelopen week ongeveer is t weer raak. School stress, altijd als ik stress heb droom ik heel raar. Gisternacht droomde ik dat ik een puzzeltocht moest doen op een kleine pony, degene die met mij reed stapte al weg en ik kon niet meer op de pony komen, of probeerde het niet eens.. Ineens stond ik met iemand die spontaan veranderde in mijn vriend in een soort vakantiehuisje voor een spooktocht. Hij ging een mega deur door naar de wc/ badkamer. Ik liep achter hem aan, maar hij was al weg. Stond ik in de badkamer, gooiden ze spinnen op mij, door een roostertje in het plafond. Ik was heel bang en gelukkig werd ik wakker.
Soms val ik in slaap met de elektrische deken aan, met die warmte droom ik ook altijd raar.
Ik heb een tijdje een lage dosis codeine gebruikt, dan heb je pas rare dromen!! Niet normaal..

Felicxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 22:46

drawerlover schreef:
Finliox schreef:
Als klein meisje droomde ik vaak dat ik achterna werd gezeten door iets. Ik kan me die dromen nog heel levendig herrineren en ik vond ze heel eng. Ik ben ook opgegeten door spinnen en andere insekten toen ik klein was. Godzijdank is dat nu over :brr: Ook droomde ik veel over dat ons huis in brand vloog en ik hoop ook enkele keren gedroomd dat mijn vader werd geëxecuteerd. Waarom? Geen flauw idee, maar stuk voor stuk wel nachtmerrie's. Wat een nare dromen waren dat ;(

Toen ik een jaar of 8 a 9 was gingen we op vakantie naar een manege met bungalows erbij. Dus ik mocht ook rijden en zo. De eerste nacht: ik flipte totaal. 2 uur nadat ik naar bed was gegaan werd ik helemaal in paniek waker, helemaal aan het ijlen dus nog half in mijn droom. Ik moest de wereld redden met iets, maar dat iets kwam maar niet. Ik kan het me niet echt herinneren, mijn ouders vertelde me de volgende morgen wat er 's nachts was gebeurd.

En als ik ziek ben en koorts heb droom ik vaak over een rode stier die me vertrapt. Ik kan me ook nog iets vaags over een ring herinneren, maar ik weet niet waarom.

hmmm :')

Dan heb je vroeger denk ik ook veel meegemaakt want dat zijn allemaal dromen die aangeven dat je ergens over twijfelt, dat je verdriet hebt en boos bent.

Die stier is of omdat je macht of kracht wil hebben of omdat een van je passies uit de hand loopt. Ik denk die eerste want als je ziek bent heb je niet veel macht en kracht

Zou wel kunnen, ik geloof wel dat onbewuste gedachtes of gevoelens in je droom terug kunnen komen.

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 22:46

san4nie schreef:
Bij mij was het een hele poos rustig, maar de afgelopen week ongeveer is t weer raak. School stress, altijd als ik stress heb droom ik heel raar. Gisternacht droomde ik dat ik een puzzeltocht moest doen op een kleine pony, degene die met mij reed stapte al weg en ik kon niet meer op de pony komen, of probeerde het niet eens.. Ineens stond ik met iemand die spontaan veranderde in mijn vriend in een soort vakantiehuisje voor een spooktocht. Hij ging een mega deur door naar de wc/ badkamer. Ik liep achter hem aan, maar hij was al weg. Stond ik in de badkamer, gooiden ze spinnen op mij, door een roostertje in het plafond. Ik was heel bang en gelukkig werd ik wakker.
Soms val ik in slaap met de elektrische deken aan, met die warmte droom ik ook altijd raar.
Ik heb een tijdje een lage dosis codeine gebruikt, dan heb je pas rare dromen!! Niet normaal..

Ja dat soort dromen van de laatste tijd ligt aan de Stres. Heel zeker

xGoldenHero

Re: Wie heeft er hier ook weleens hele maffe dromen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 00:03

Ik heb een droom die ik vaak droom.
Ik sta bij de bibliotheek buiten te wachten tot ik wordt opgehaald.
Een onbekende man in een auto zegt dat ik bij hem in moet stappen
Hij heeft een sport auto en draagt handschoenen, groene
Hij trekt zijn handen van het stuur en zegt dat ik het over moet nemen .

Ik moest dus mijn handen in zijn handschoenen doen want die waren vastgeplakt aan het stuur. Dan stop ik mijn handen er in en voel ik dat zijn handen er afgehakt in zitten.

Pff tijdens het dromen weet ik precies wat er gaat gebeuren en toch doe ik het telkens opnieuw

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 07:08

Hylkje schreef:
Heb ooit eens gedroomd dat we in kruiwagens reden in plaats van auto's.

Haha :')

Ik droomde vannacht over een broodje worst :') niet echt bijzonder dus.

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 07:19

Zo, ik droomde niet heel maf (denk ik)

Eerst was ik op een voetbalveld en daar voetbalden wat meiden. Toen dat afgelopen was, had 1 een hele stapel muntjes voor een feestje laten liggen en ik had ze gepakt, vervolgens ging ik naar de desbetreffende kroeg om te vragen of de muntjes ook geldig maken. Toen werd de barman heel boos, hoe ik wel niet aan de muntjes kwam, want er waren heel veel neppe muntjes in omloop. Uiteindelijk had ik geen antwoord gekregen. Daarna ging ik naar de plek toe waar 's avonds het feestje was en belde ik m'n vriend en vroeg m of ie ook kwam, toen zei ie dat ie niet meeging, omdat ie in Den Haag op stap ging en toen was ik boos. Einde :')

PowerReiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 14:47

Zo'n bizarre droom afgelopen nacht (dat ik hem nog weet is knap voor mijn doen)

Ik was met een aantal kennissen bij een concert van Marco Borsato, Wit Licht. Het was niet in een stadion maar een soort vervallen Carre. Daar gingen we ons spreiden door de zaal en vervolgens overgooien met een bal :?
Toen ik vooraan de zaal kwam stond daar een bekende van me, heel gezellige jongen maar op liefdesvlak nogal eh, vreemde omgangsvormen. Ik zag hem echter in de droom niet, ik zag mijzelf en daarachter hem staan. Vervolgens ging ik met de kennissen weg via een zijdeur. Ineens zat ik in een auto met die jongen naast me die me blijkbaar gevolgd was.
Ineens stond ik in een totaal andere scene, die jongen was weg maar die andere bekenden waren er wel. We gingen over een soort doolhof van strobalen heel hoog gestapeld. Wat daar precies de bedoeling was weet ik niet. Iedereen (inclusief is) sprong over en naast de strobalen op zoek naar iets.

Vreemde droom :oo

Caitlin_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 15:05

Vannacht gedroomd dat ik in Twilight was... Had gister een boek gelezen, dus misschien daardoor? <<) :')

loly

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 15:11

Vroeger droomde ik altijd dat schepen vlogen en een keer was ik ook zoon schip boven Australië maar we mochten niet landen omdat we niet genoeg honden aan boord hadden. Daar werd ik erg boos over dus gooiden we een boom over boord.
Ik heb ook erg vaak gedroomd dat de aard onder mijn voeten verdween in een diep gat en ik kon het altijd maar net voor blijven.

Rosemarin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 15:13

Oohja ik vanacht, ik zat te praten met een fries paard bij ons op stal, engels welteverstaan. Toen trapte hij bessy (mijn drachtige tinker) en de plek waar hij haar trapte groeiden 3 uiers uit :') om het nog raarder te maken trapte hij haar in haar nek, en toen had ze 3 nekuiers _O-
Dat was wel even raar wakker worden _O-

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-15 15:18

loly schreef:
Vroeger droomde ik altijd dat schepen vlogen en een keer was ik ook zoon schip boven Australië maar we mochten niet landen omdat we niet genoeg honden aan boord hadden. Daar werd ik erg boos over dus gooiden we een boom over boord.
Ik heb ook erg vaak gedroomd dat de aard onder mijn voeten verdween in een diep gat en ik kon het altijd maar net voor blijven.

Hmmm....... een vallende droom.......

http://www.droominfo.nl/droomwoordenboe ... leg/vallen

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-15 15:19

Rosemarin schreef:
Oohja ik vanacht, ik zat te praten met een fries paard bij ons op stal, engels welteverstaan. Toen trapte hij bessy (mijn drachtige tinker) en de plek waar hij haar trapte groeiden 3 uiers uit :') om het nog raarder te maken trapte hij haar in haar nek, en toen had ze 3 nekuiers _O-
Dat was wel even raar wakker worden _O-

.....AWKWAAAAAAAARD!:D :')

Rosemarin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 15:23

Jaa dat was het :') _O- gelukkig was het een droom haha

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 15:25

Ik Heb vannacht gedroomd dat ik bijna moest optreden en allemaal hele vreemde tips kreeg bijvoorbeeld ga op de kop hangen of zing expres heel vals. Voordat ik op moest ging de wekker. Ben wel blij dat ik dat niet heb meegemaakt in mijn droom, mijn optreden :')

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 22:23

Ik had laatst toch iets raar gedroomd. Ik droomde dat ik in een pand was waar eerder een speelgoedwinkel in zat (deze is verhuisd). Dit pand staat al jaren (ik gok iets meer dan 10 jaar) leeg. Maar ik was daar dus samen met een vriendin en mijn moeder (vraag me niet waarom :') ) naar binnen gegaan. In dat pand lag nog allemaal oud speelgoed, van speelsets tot hele grote pluche beesten. Ik vond een van die pluche beesten heel erg leuk en wilde deze meenemen, maar toen ik het pand uit wilde lopen, ging het alarm af en kwam er een agente aan. Op de een of andere manier was ik naar buiten gekomen (zonder het pluche beest overigens :+ ) en opeens stormde er een hele gave jonge schimmel ruin mij voorbij. Hij had een oud halster om met een kapotte hengstenketting eraan. Ik had hem gepakt, maar hij had zich weer los gewurmd. De straat van het pand loopt over in de straat waar ik aan woon en ook het politiebureau staat. Ik rende het paard achterna en wilde het gaan melden bij het politiebureau. Voor het bureau liepen al allemaal agenten rond, ik vertelde dat er een paard losliep, wat ze natuurlijk al lang wisten. Samen met die vriendin was ik op zoek gegaan naar het paard. Ineens schenen er overal in het dorp paarden uitgebroken te zijn. Maar wij waren dus een straat ingelopen, een hele lange straat die tot buiten het dorp loopt. Aan het eind van deze straat zijn nog een aantal weilanden. In een van die weilandjes hoorden een kleine tinker met haar veulen te staan, maar net al veel anderen, ware deze ook ontsnapt. Zo'n 50 meter verder, had ik de merrie te pakken gekregen....

Nu komt het aller mafste...

Ineens was de pony veranderd in een reuzenbanaan op pootjes met een bananenveulen! _O- In mijn droom vond ik dit heel normaal, want ja, dit gebeurde wel vaker :roll: . Verder dan dit weet ik het niet meer, alleen dat ik de banaan terug in de wei had gezet en dat ze weer terug was veranderd naar een pony :D

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 22:30

Raar maar waar... ik heb wel eens gedroomd over mijn collega's. Wat ik precies droomde weet ik niet meer, maar wel dat ik de ene nacht de ene knappe kerel in mijn droom had, een paar nachten later een andere net zo knappe man... Zou dit ook iets betekenen?

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 23:49

Nee dat weet ik niet. Ik denk gewoon dat je goed kunt opschieten met die mensen of dat je er een oogje op hebt

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 10:52

Ik had vannacht een rare droom. Een vriendin van mij die beroemd was die had een haartje op haar schouder en die gooide ze de lucht in. Later kwam dat op het nieuws dat het haartje in de ruimte was gekomen en dat er toevallig ook nog eens twee kometen waren die net onder elkaar door gingen. Maar dat haartje dat kon net de verkeerde komeet omhoog duwen. En als die twee botsten kreeg er een een gezicht en zou van de aarde een zon maken. Dat gebeurde de dag erna ook en het was ook te zien. De twee botsten en dat was mooi om te zien. Toen kwam er een gezicht in een van die twee. Van de leraar die ik gisteravond had gezien :? Toen werd ik even wakker. Toen ik doorsliep ging de droom weer verder. Er waren 3 signalen gegeven wanneer de lava ons dorp zou bereiken. De 3e was goed. Niemand kon tegen die lava maar ik en mam en oma vonden die lekker warm. Daarna stond ik opeens in het hoofdhuis met een oranje pak aan. Een van mijn vriendinnen had die ook aan en een andere een groene. We gingen spelen met de roltrappen. Die gingen eerst veel te snel en toen veel te sloom. Daarna weer veel te snel en ga zo maar door. Toen stonden we op de grond en werd die opeens zo zacht dat het net een springkussen leek. Kwam er een meneer die ons meenam. De mensen met oranje pakken mochten in een werkkamp en de mensen met groene pakken moesten in een vernietigingskamp. Dus ik smeekte of mijn Vriendin een oranje pak aan mocht en dat mocht wonder boven wonder. Toen kregen we wat regels te horen en toen werd ik wakker en sliep weer door. Je mocht een partner kiezen waarmee je op een kamer sliep. Ik koos mijn vriendin natuurlijk. Toen gingen we kijken en het was prachtig. Je had een apart kamertje waar een douche, een kraantje en een wc stond. best mooi. Er waren 2 bedden naast elkaar met een plankje ertussen tegen de muur. Daar stonden twee wekkers op. Want ja je moest om 8 uur paraat zijn voor het ontbijt. Je had ook twee stopcontacten voor je mobieltjes te laden en nog een naast de tv. Het was geen grote tv maar er waren wel veel zenders op. Er was ook nog een computer en 2 Kasten. Het kamp was best mooi. Allemaal kamers en dan in het midden een winkelcentrum en daar mocht je je douchegel, wat snoep e. Kleren enz enz kopen. Alles behalve echt eten want dat moesten we gezamelijk doen. Je moest ook van 2 tot 5 een dagactiviteit doen. En als je niet luisterde of ergens te laat kwam werd je in de Schrik kamer gezet. Daar zaten allemaal vieze beesten. Ben er niet in geweest gelukkig. Als je dat 3 keer had gehad moestt je in de bijt kameR en daar zaten allemaal beesten die bijten en prikken. Niet giftig maar toch niet fijn. Was je daar 3 keer in geweest dan werd je in de waterbak gezet. Dus ze dompelde je 2x een halve minuut onder. Als je bewusteloos was, jammer dan. Als dat nog niet genoeg was na 3 keer mocht je naar het vernietigingskamp en dat werkte net zoals iN eentje van Hitler. Ben er nooit geweest maar dat vertelde hij. Ik was bang hoor dus ik luisterde goed. En toen werd ik wakker.

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 11:30

Mijn droom vannacht:
Onze werkster (nou ja in mijn droom dan wij hebben geen werkster) vroeg wat ik als ontbijt wilde. Ik wou een tosti. Alleen in die tosti bleek een stofje e zitten waardoor ik veranderde naar een kat. Ik liep dus naar buiten en werd toen ineens een eenhoorn. Maar er woonde in een stad naast ons een eenhoornenmoordenaar die op zoek was naar eenhoorns om ze te vermoorden. Ik kwam dus in dat stadje en toen werd ik gevangen door de eenhoornmoordenaar. Ik werd naar zijn werkplaats gebracht en kreeg allemaal spuiten. Toen werd ik op de werkdagen gelegd en toen werd ik wakker.

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 11:24

Ik ben mijn droom vergeten. Net wist ik hem nog. Het had wel met de droom van gisteren te maken dat weet ik wel

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 12:43

Ik liep in alleen mijn onderbroek door het hele ziekenhuis heen om de weeën op te vangen :') Stond bij elke poli wachtkamer te puffen en te schreeuwen :')

Juliette61

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 12:47

ik droomde dat het weekend voorbij was!
toen ik in de ochtend wakker werd was ik helemaal depri, tot ik bedacht dat het zaterdag was! *\o/*

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 12:49

Juliette61 schreef:
toen ik in de ochtend wakker werd was ik helemaal depri, tot ik bedacht dat het zaterdag was! *\o/*

Zondag vandaag :D

Juliette61

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 12:50

vuurneon schreef:
Juliette61 schreef:

Zondag vandaag :D

Het was gisteren :')

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 12:51

Nu is het weekend wel bijna voorbij }>