Tijdens mijn eerste keer Nijmeegse 4daagse lopen. Hij was mijn blarenprikker. De vonk sloeg niet meteen over, dat heeft bijna een maand geduurt en is een lang verhaal maar dit jaar loop ik hem voor de achtste keer en hij is nu mijn persoonlijke blarenprikker! (En welmeer dan dat natuurlijk.)
Wonen nu sinds 3 jaar samen, heeft door omstandigheden een aantal jaar geduurt voor we dat gingen doen maar bevalt nu uitstekend.
Mijn vriend heb ik in de kroeg leren kennen . Hij stond daar achter de bar, ik kwam daar veel met mijn vriendinnen clubje . Inmiddels zijn we bijna 15 jaar verder en nog steeds heel happy samen . Wonen nu 13 jaar samen
Tijdens het introweekend van onze studentenvereniging
JoellaLoves
Geplaatst: 09-04-15 23:12
Ik heb mijn ventje echt leren kennen in net bos !
Hij had eerst met me buurmeisje. Daarvan kende ik zijn gezicht ! Toen ging het uit tussen hun en had een vriend hem mee genomen naar me vrienden groep toen we een kampvuurtje hadden gemaakt in het bos
Klikte meteen ! En daar hebben we elkaar echt van leren kennen
Anoniem
Geplaatst: 09-04-15 23:14
Op de MTB, ik durfde niet van een trap af te fietsen... hij zei: volg mij maar... en ik was verkocht
11 jaar geleden , inmiddels getrouwd en kinderen
xxemmely
Geplaatst: 09-04-15 23:38
Vandaag toevallig precies een jaar samen Heb m bij hem thuis ontmoet. De vriend van een goeie vriendin van mij is zijn beste maat. Dus toen met die vriendin en haar vriend keer mee naar zijn huis gegaan en klikte gelijk heel goed.
Via zijn beste vriend, die een goede schoolvriend van mij was
Een vrijdagavond gingen we naar de kroeg, en vriend in kwestie vroeg dus of hij zijn beste maat mocht meenemen. Klikte meteen (terwijl ik meestal juist erg afwachtend ben tov nieuwe mensen) en daarna nog vaak samen afgesproken als vrienden. 3 maanden later kwam heel onverwachts de eerste kus, had nooit gedacht dat hij meer in me zou zien dan een goede vriendin
Inmiddels al ruim anderhalf jaar samen
wilson
Geplaatst: 09-04-15 23:48
Op het werk, ik ben verliefd geworden op mijn directe collega.. Ben blij dat ik hem inmiddels al een tijdje mijn vriendje mag noemen
Napie
Geplaatst: 10-04-15 00:01
Via Wordfeud, scrabble app bijna 3 jaar geleden. Ik had hem per ongeluk toegevoegd want ik speelde alleen met bekenden en nooit met een random speler. Aan de chat geraakt, na twee weken afgesproken bij hem en sinds twee weken wonen we nu samen. Ik ben uit Drenthe naar Brabant verhuisd.
Poiuytrewq
Geplaatst: 10-04-15 03:19
Ik had een subwoofer en versterker gekocht voor in mijn auto van een vriend van hem (en kennis van mij) en hij had mijn vriend bij zich om wat kabels door te trekken om dat ding aan te sluiten .. hij is automonteur Het was al avond dus we hadden onze nrs uitgewisseld om voor de volgende dag af te spreken. En daarna heb ik, ipv hem geld te geven, m mee genomen uit eten en sindsdien is er bijna geen dag geweest dat we elkaar niet hebben gezien. Hij had zn vriendinnetje de volgende dag na het etentje gelijk gedumpt. Was ie toch al van plan maar door mij kwam er wat vaart achter haha. We zijn nu vier jaar verder
In onze bar in Oostenrijk! Onze eerste winter daar en zijn eerste skileraar seizoen. Dus hij en zijn vriend hoorde dat er 3 Nederlandse meisjes in een bar in het dorp woonden dus kwamen ze een drankje doen tja en vanaf toen eerst vrienden en nu al 5 jaar samen!
Mijn vriend komt van pepper.nl, inmiddels meer dan een jaar samen en hebben we een huis gekocht waar we nu druk aan t klussen zijn, volgende week verhuizen
xJurdyWonanx
Geplaatst: 10-04-15 08:20
Op het werk.
Hij was me wel al opgevallen ( volgens mij was ik hem wel stukken eerdee opgevallen dan andersom maar toch hihi) en dat was dan gewoon een goedemorgen of hoi, en vragen hoe mijn weekend geweest was en dan een rode kop krijgen en snel antwoorden en doorlopen. Hij heeft heel wat geduld moeten hebben haha! Toen had ik nog een vriend maar dat ging uit en is 3 maanden uitgeweest en in die tijd begon het flirten een beetje. Oogcontact zoeken en houden, als ik hem een paar dagen niet zag baalde ik enorm en blij als ik hem weer zag.
Toen was mijn relatie weer aan maar toch bleef ik wat flirterig en niet eens echt bewust met een reden tot meer. Tot we op het punt kwamen dat hij naar mn naam vroeg en vroeg of ik facebook had en ik maar wachten en wachten maar geen vriendschapsverzoek. Uiteraard had ik hem al zover gestalkt dat ik al vanalles wist van hem haha dus zelf later die dag toegevoegd en bleek hij mijn naam verkeerd verstaan te hebben en me dus niet kunnen vinden. Hij dacht dat ik geen relatie had dus dat verteld en toen bleven we contact houden gewoon zo en dat ging een half jaar zo door en werd een hele goede vriend. Een maand of 8 later ging mijn relatie uit en dit was ook echt het einde dit keer en hij kwam die avond langs, mn beste vriendin en mn vader en zijn collega waren er ook, en toen begon na een week eigenlijk wat kriebels te komen en spanningen. Heb hem toen nog 3 weken moeilijkheden bezorgd haha. Ik wilde wel maar toen weer niet en als ik hem dan een dag niet zag dab miste ik hem wel maar dan weer niet Gezegd dat het toch niks ging worden maar toen ik hem na 2 dagen op het werk zag weer wist ik dat ik mezelf voor aan het liegen was. Nu zijn we 8 maanden verder en ben ik hartstikke gek op hem.
In de kroeg (van familie) Had hem al vaker gezien, dus kende hem alleen van gezicht. Nooit met elkaar gesproken. als ik eens met mijn kameraad aan de bar zat, zat hij wel eens te ouwehoeren of hij of 1 van zijn vrienden niet iets voor mij was, altijd heel hard lopen schreeuwen dat hij toch echt niks voor mij is Tot mijn oom (eigenaar) een aantal mensen uitnodigde om te gourmetten waar onder dus ook hij. Toen beetje aan de praat gekomen en vanaf daar ging het in een keer heel snel. Nu 5 maanden samen, had het echt niet beter kunne treffen
Muurp
Geplaatst: 10-04-15 08:42
Op de plaatselijke kermis. We zijn nu een half jaartje samen.
DeniesRos
Geplaatst: 10-04-15 08:48
Wat een leuke verhalen komen hier langs...
Via facebook had ik hem toegevoegd, niet dat ik hem toen kende maar hij sprak me heel erg aan... De volgende morgen had ik een chat bericht staan op facebook en zo zijn we in de praat geraakt... Hij kende mij toevallig dus wel van waar ik werk, bleek dat hij 100 meter dan mij werkte..
Uiteindelijk afgesproken een x na het stappen en ik wist het eigenlijk al meteen, liefde op het eerste gezicht... We zijn nu bijna anderhalf jaar verder en nog helemaal gek op elkaar... Eind dit jaar hopen we een huis te kopen..
xJustMe6
Geplaatst: 10-04-15 11:24
In de kroeg .
Kon het totaal niet met hem vinden en dat is nog Zachtjes uitgedrukt haha.
Later aan de praat geraakt en toen we alle bij rond de zelfde tijd terug vrijgezel raakte samen op stap gegaan. Langs beide kanten zonder bijbedoeling maar opeens was er een enorme klik en was hij helemaal niet zo verschrikkelijk .
Inmiddels zijn we bijna 3,5 jaar samen en dolgelukkig
Ayasha
Blogger
Geplaatst: 10-04-15 11:32
Ik leerde mijn kerel als kind al kennen. Het was de zoon van vrienden van mijn ouders. Toen was er natuurlijk nog geen interesse (ik was zes ) maar op één of andere manier is hij nooit uit mijn hoofd gegaan, heb me altijd af gevraagd hoe het met hem ging toen ik hem uit het oog verloor enz. Toen kwam ik (inmiddels 15 jaar nadat ik hem voor het laatst gezien had) in het ziekenhuis en voegde hij me ineens toe op facebook. In eerste instantie waren de berichtjes heel koeltjes (ik kon me niet voorstellen dat hij interesse kon hebben in mij dus ik hielt de boot af om mezelf leed te besparen ) en hij wilde wel eens af spreken.. Zo gezegd zo gedaan, in eerste instantie bij mijn paard (hij was nl best een player in de tijd dat ik hem kende dus ik stond nog beetje wantrouwig tov hem ) maar van het moment dat ik hem zag was ik verloren.... Was echt meteen stapelgek op 'm... (wat totaal niet van mijn gewoonte is, ik werd nl niet snel verliefd, was tot dan nooit helemaal hotteldebottel-ik-kan-nog-amper-normaal-functioneren-verliefd geweest.) En dat bleek wederzijds te zijn.... Hoewel hij nog steeds beweerd dat hij nog nooit zo hard heeft moeten werken voor een meisje. (tsja ik was bang voor al die gekke controle-overnemende gevoelens. )
Inmiddels zijn we vier jaar samen (tjee wat gaat de tijd.. Time flies when you're having fun eh) waarvan twee jaar getrouwd. En ik krijg nog steeds kriebels van 'm en ben nog steeds helemaal stapelgek op 'm!