Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Wonen nu 13 jaar samen                                                         

Gezegd dat het toch niks  ging worden maar toen ik hem na 2 dagen  op het werk zag weer wist ik dat ik mezelf voor aan het liegen was. Nu zijn  we 8 maanden verder en ben ik hartstikke gek op hem.                                                         

. 
.

) maar op één of andere manier is hij nooit uit mijn hoofd gegaan, heb me altijd af gevraagd hoe het met hem ging toen ik hem uit het oog verloor enz.  Toen kwam ik (inmiddels 15 jaar nadat ik hem voor het laatst gezien had) in het ziekenhuis en voegde hij me ineens toe op facebook. In eerste instantie waren de berichtjes heel koeltjes (ik kon me niet voorstellen dat hij interesse kon hebben in mij dus ik hielt de boot af om mezelf leed te besparen ) en hij wilde wel eens af spreken.. Zo gezegd zo gedaan, in eerste instantie bij mijn paard (hij was nl best een player in de tijd dat ik hem kende dus ik stond nog beetje wantrouwig tov hem 
 ) maar van het moment dat ik hem zag was ik verloren....  

Was echt meteen stapelgek op 'm... (wat totaal niet van mijn gewoonte is, ik werd nl niet snel verliefd, was tot dan nooit helemaal hotteldebottel-ik-kan-nog-amper-normaal-functioneren-verliefd geweest.) 
 (tsja ik was bang voor al die gekke controle-overnemende gevoelens. 
 )