Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maar door de indeling van haar kamertje en de plek van de deur is/was het echt onmogelijk om ongemerkt even te kijken. En wij dachten dus, het klinkt niet heel dringend. Misschien moest ze inderdaad, zoals het cb wel eens gezegd had
'leren om zelf in slaap te vallen'. Nou, niet dus
olafgek schreef:dat is wat anders dan aandacht willen wat jij beschrijft....
en nachtvoedingen wordt vaak afgeraden. Mijn nicht werd aangeraden haar zoontje zijn laatste fles 's avonds voor het slapen te geven en de volgende pas weer 6/7 uur in de ochtend. Zo wordt het hier ook in het ziekenhuis gedaan, zo leert de baby onmiddellijk zijn nachtritme (en dit is geen raad van tante kaat, maar kwam van kind en gezin in België uit)
Toothless schreef:mag ik vragen waarom het erg is als een kleine vraagt om aandacht? Sorry maar je kleine laten huilen vind ik niet kunnen.
Als je een kleine hummel krijgt en het huilt snachts om aandacht omdat het bij je wil zijn, wat is daar erg aan? Moet je je kinderen dan leren dat ze niet bij je mogen komen als ze aandacht willen? Succes in de tienerjaren dan.
Laat haar een keer doordeweeks dan ergens logeren. Kunnen jullie ook je rust pakken! StalNollie schreef:olafgek schreef:dat is wat anders dan aandacht willen wat jij beschrijft....
en nachtvoedingen wordt vaak afgeraden. Mijn nicht werd aangeraden haar zoontje zijn laatste fles 's avonds voor het slapen te geven en de volgende pas weer 6/7 uur in de ochtend. Zo wordt het hier ook in het ziekenhuis gedaan, zo leert de baby onmiddellijk zijn nachtritme (en dit is geen raad van tante kaat, maar kwam van kind en gezin in België uit)
Sorry een kind voeding ontnemen?
Arm kind

Na een half jaar hebben we het weer beetje bij beetje afgbeouwd en sindsdien zijn er nooit slaapproblemen meer geweest (ondertussen is ze bijna 5
)
StalNollie schreef:Onzin je hoeft een kind in de nacht zijn voeding niet te ontnemen wij denken dat dit moet.
Wil je rust? Dan moet je niet aan kinderen beginnen
BloemBloem schreef:Ik schrik ervan hoeveel ouders hun kindjes mee nemen in hun eigen bed.
Ieder zijn ding hoor, maar ik ben er geen voorstander van. Met 14 maanden snappen ze al meer dan je je zult beseffen.
Het gaat over, echtLaat haar een keer doordeweeks dan ergens logeren. Kunnen jullie ook je rust pakken!